Naujas komunikacijos vadovas rūpinsis „Viasat“ bei videotransliacijų internetu platformos „Viaplay“ vidine ir išorine komunikacija bei besikeičiančios TV žiūrėjimo patirties sklaida, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Viasat“ vadovų komanda nedidelė, tačiau labai lanksti, vieninga ir kūrybiška. Norėdami išlaikyti ir sustiprinti lyderystę tokioje greitai besikeičiančioje mokamos televizijos rinkoje, ieškojome komandos nario, turinčio profesionalių kompetencijų bei mąstančio greitai ir netradiciškai. Audronė mūsų dėmesį patraukė nuo pat pirmojo kontakto”, – sako „Viasat“ komercijos vadovė Lietuvai Monika Žvinklytė.

A. Vilčiauskienė turi aštuonerių metų patirtį komunikacijos srityje. Prieš prisijungdama prie „Viasat“, Audronė trejus metus vadovavo Ryšių su visuomene skyriui Vilniaus Gedimino technikos universitete, iki tol buvo ryšių su visuomene agentūros „Nova media” partnerė, dar anksčiau dirbo žurnaliste įvairiose TV laidose. Audronė yra ilgametė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) bei Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) narė.

Skaitmeninė televizija „Viasat“ užima antrą vietą tarp mokamos televizijos operatorių Lietuvoje pagal pajamas (17,7 mln. EUR). Tai rodo naujausi Ryšių reguliavimo tarnybos paskelbti 2016 m. III ketvirčio duomenys. Remiantis jais, „Viasat“ televizijos paslaugomis III ketvirčio pabaigoje naudojosi 74,9 tūkst. klientų.

Apie „Viasat“

„Viasat“ – didžiausia skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos regione ir viena iš mokamos televizijos lyderių Lietuvoje. „Viasat“ siūlo įvairius autorinius kanalus bei pirmąją ir vienintelę Lietuvoje videotransliacijų internetu platformą „Viaplay“. Kompanija priklauso tarptautinei žiniasklaidos ir televizijos transliuotojų grupei „Modern Times Group“ (MTG), kuri veikia keturiuose žemynuose ir teikia nemokamos ir mokamos televizijos, radijo ir turinio kūrimo paslaugas.