Didžiausia skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) Lietuvoje turės naują vadovę. Komercijos vadove Lietuvai tapo ukrainietė Anastasiia Voronkina. Ji šiose pareigose pakeitė Moniką Žvinklytę.
Viasat
62 straipsnių
„Viasat“ – skaitmeninės ir palydovinės televizijos operatorius, priklausantis „All Media Baltics“ bendrovei. Jis transliuoja ir retransliuoja televizijos ir radijo programas „SIRIUS“ palydovo pagalba Šiaurės Europos ir Baltijos šalyse.
Naujausioje „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) kampanijoje kalbama apie gyvenimišką ir labai asmenišką temą – žmogaus dvejones, kas iš tiesų jis yra ir kuo norėtų būti.
Rašau Jums neapsikentęs atsainaus požiūrio ir neveiksmingumo iš mūsų išreklamuoto ir visų „mėgiamo“ „Viasat“ televizijos paslaugų tiekejo pusės.
Didžiausia skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ rugsėjo 24 dieną pristatė naują pavadinimą ir prekės ženklą – „TVPlay Home“.
Kol vieni šią vasarą Lietuvoje skundėsi prastu oru ir šilumos trūkumu, kiti šį meteorologinį nesusipratimą išnaudojo kaip įkvėpimą kūrybiniams sprendimams.
Lapkričio 21 dieną minima Pasaulinė televizijos diena. Kaip šis daugelį metų populiariausias žiniasklaidos kanalas pasikeitė per pastarąjį dešimtmetį – interneto ir išmaniųjų telefonų eroje?
Socialinių tinklų ekspertas Robertas Šapalas paliko TV3 grupės ir „Viasat“ socialinių tinklų vadovo pareigas ir perėjo dirbti į telekomunikacijų bendrovę „Telia“.
Skaitmeninės televizijos „Viasat“ ir vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ komunikacijos vadovu tapo Žilvaras Zinkevičius. Naujas komunikacijos vadovas ne tik rūpinsis „Viasat“ bei „Viaplay“ vidine ir išorine komunikacija, bet ir dėl naujų savininkų investicijų atsinaujinusios TV žiūrėj...
Skaitmeninės televizijos „Viasat“ komunikacijos vadove tapo Audronė Vilčiauskienė.
Gediminas Galkauskas tapo Estijos startuolio „GoWorkaBit“, siūlančio naujos kartos įdarbinimo paslaugas, rinkodaros vadovu Lietuvai. Prieš tai G. Galkauskas penkerius metus dirbo komunikacijos vadovu MTG grupės įmonėse Lietuvoje: „Viasat“, „Viaplay“ ir TV3.
Rinkoje pasklido kalbos, kad Švedijos koncernas „Modern Times Group“ (MTG) parduoda Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdomas televizijas TV3. Koncerno atstovai informacijos nekomentuoja.
Šią savaitę TV3 grupės ir skaitmeninės televizijos „Viasat“ socialinių medijų vadovu tapo Robertas Šapalas. Jis bus atsakingas už grupei priklausančių prekės ženklų komunikaciją, įvaizdžio formavimą ir rinkodarą socialiniuose tinkluose. Tai – visiškai nauja pareigybė įmonių grupėje Lietuvoje.
Skaitmeninės televizijos „Viasat“ komercijos vadove Lietuvai tapo Monika Žvinklytė. Anksčiau šias pareigas ėjęs Mindaugas Gumauskas tapo naujos video transliacijų internetu platformos „Viaplay“ Baltijos šalių rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovu.
LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.
Gegužę Lietuvoje bus pradėtas rodyti pirmasis specializuotas visą parą transliuojamas e-sporto kanalas „eSportsTV“. Transliacijos mūsų šalyje prasidės tuo pačiu metu kaip ir kitose šalyse.
Bendrovė „Viasat“ registravosi palydovinės televizijos paslaugų teikėja Lietuvoje. Šis žingsnis žengtas dėl įsigaliojusių Visuomenės informavimo įstatymo pataisų, informavo retransliuotojas.
Sovietų Sąjungoje gimęs įrašų kompanijos „Warner Music“ savininkas Leonardas Blavatnikas (jis su 20,2 mlrd. dolerių „Forbes“ pasauliniame milijardierių reitinge užima 41-ą vietą), su švedų bendrove „Modern Times Group“ („MTG“) pasiekė principinį susitarimą dėl antrinės įmonės „Viasat“ įsigijimo.
Nuo spalio 1-osios įsigaliojus Visuomenės informavimo įstatymo pataisoms, dalis rusiškų programų dėl įvykdytų įstatymų pažeidimų gali būti rodoma tik už papildomą mokestį, sako Lietuvos kabelinės televizijos asociacijos atstovai.
Nors Lietuvoje jau buvo apribotos kai kurių rusiškų kanalų transliacijos, pažeidimai juose stebimi ir toliau. Kabelinių televizijų asociacijos vadovė teigia prieš dešimtmetį negalvojusi, kad šios programos „taip radikaliai pasikeis“.
Lietuvoje veikiančios įmonės, anksčiau pirkusios reklamą iš rusiškų televizijos kanalų BMA grupės, sulaukia pasiūlymų grįžti. Tai DELFI patvirtino Lietuvoje veikiančių įmonių atstovai.