Stiprūs vidiniai filtrai
„Sekėjų skaičius man pirmiausiai yra didelė atsakomybė, nes 60+ tūkst. žmonių auditorija reiškia, kad jau niekada feisbuke nebegalėsiu rašyti tai, ką noriu. Man reikėjo laiko, kad priprasčiau prie šios nebūtinai malonios minties. Ir jos neįmanoma prisijaukinti iš anksto, to negali suprasti tie, kurie auditorijos neturi“, – sako A. Užkalnis.
Jo teigimu, vidiniai cenzūros filtrai labiausiai įsijungia kalbant apie sentimentus ir emocijas.
„Privalau atsirinkti, o tai, ką rašau, tėra maža dalis to, kuo norėčiau pasidalinti. Kiekviena kilusi emocija ar sentimentas, skirtingai, nuo sekėjų neturinčių feisbuko vartotojų, negali būti transliuojamas tiesiog be konteksto. Kas kartą privalau juos įdarbinti galvodamas apie tai, kaip publika tai priims ir reaguos“, – sako jis.
Ateityje įtaka augs
Tiems, kurie galvoja, kad populiarumas socialiniuose tinkluose yra sėkmės dalykas, A. Užkalnis visiškai nepritaria.
„Niekas už mane mano vaizdo ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose nekūrė ir sekėjų skaičiaus nerinko. Visa tai, ką turiu, nėra atsitiktinumas ar sėkmės dalykas. Tai nuoseklaus darbo ir įdėtų pastangų rezultatas. Ir puikiai suprantu, kad ir išlaikytas jis gali būti tik didelių pastangų dėka“, –sako jis.
Paklaustas, kokią savo ateitį mato socialiniuose tinkluose po 10 metų, jis neslepia – teks tik dar daugiau dirbti.
„Priešingai, nei mes manome, tikrai ne visi žmonės jau yra socialiniuose tinkluose, tačiau ateityje jų skaičius stipriai išaugs. Mums, herojams, tai taps iššūkiu, kaip būti įdomiems tai išaugusiai žmonių grupei. Tad darbo, galvojimo bei strategavimo bus tik daugiau. Pamatysite, laikas paneigs įsitikinimą, kad kiekvienas gali būti herojumi socialiniuose tinkluose. Daugės turinio vartotojų, bet tikrų turinio kūrėjų reikės ir jie bus matomi bei įtakingi“, – įsitikinęs žurnalistas.
Išlikimo socialiniuose tinkluose pradžiamokslis
Apie tai, kaip išpopuliarėti socialiniuose tinkluose, kokį turinį labiausiai vertina vartotojai bus diskutuojame ir socialinių medijų festivalyje „Herojai 2017“. Tačiau A. Užkalnis įsitikinęs, kad populiarumo kriterijus yra vienas.
„Vienintelis išlikimo kriterijus – turinys. Arba tu gali kurti turinį, arba ne. Reklama taip pat gali būti kuriama kaip aktualus ir kokybiškas turinys, kurį vartotojai norės vartoti. Svarbu susitaikyti su tuo, kad kiekvienas gali būti socialinių tinklų herojumi, ne kiekvienas gali iš to gyventi. Turinį kuria tie, kurie moka, žino kaip tai daryti ir tai toli gražu ne kiekvienas“, – įsitikinęs A. Užkalnis.
Pasak jo, būti mėgstamu ir populiariu socialiniuose tinkluose nepavyks išmokti tiesiog mirkstant internete
„Žiūrint daug krepšinio per televizorių neįmanoma tapti geru krepšininku. Norint išmokti kurti turinį internete neužtenka būti vien pasyviu vartotoju. Kurti galima išmokti, tačiau tai įvyksta vieninteliu būdu - bandant, klystant, stengiantis tobulėti“, – sako A. Užkalnis.
Lapkričio 18 d. Menų fabrike „Loftas“ vyksiančiame socialinės medijos festivalyje „Herojai 2017“ apie populiarumo kainą, gyvenimą internete ir tai, kokių klaidų nekartoti kalbėsis ir pasakos daugybė lietuviško interneto žvaigždžių, tarp kurių Mykolas Kleck, Ričardas Savukynas, Rimvydas Valatka ar Algis Ramanauskas-Greitai. Muzikinę festivalio nuotaiką kurs „Beatrich“ ir „Colours of Bubbles“ pasirodymai.
Daugiau informacijos: socialmediafest.lt