Naujausias pokytis gerokai išplečia „Digital Matter“ veiklos ribas. Komanda ir toliau padeda monetizuoti reklaminius plotus, bet siūlo ir naujovių. Tarp jų – įrankiai dirbti su tinklalapio lankytojų ir srautų duomenimis, pažangiausi automatizuotos (programmatic) reklamos sprendimai, konsultavimo paslaugos, SEO, svetainių programavimo ir palaikymo paslaugos, padedančios tinklalapiams išnaudoti savo augimo potencialą.

„Digital Matter“ vadovas Gediminas Blažys sako, kad naujasis prekės ženklas geriau atspindi realią įmonės sukuriamą vertę ir ilgalaikę kryptį. „Apklausę klientus supratome, kad jiems esame geriausiai žinomi kaip didžiausias Baltijos šalyse reklamos tinklas. Tačiau be to turime gerokai daugiau kompetencijų – diegiame skaitmeninės reklamos rinkos naujovių ir ilgalaikę naudą duodančių tvarių sprendimų, optimizuojame, kuriame ir suteikiame daugybę patogių įrankių, kurie tinklalapiams padeda savarankiškai augti ir didinti lankytojų lojalumą“, – pasakoja G. Blažys.

Viskas, ko reikia, kad tinklalapiai augtų ir uždirbtų daugiau

„Digital Matter“ nuo šiol siūlo visą savo kuriamų įrankių ekosistemą, padėsiančią automatizuoti ir optimizuoti visapusišką tinklalapio augimą. Ją sudaro duomenų valdymo platforma, kuri padeda skaidyti duomenis pagal lankytojų auditorijas, reklamos aukcionų analitikos ir optimizavimo įrankis, vidinė tinklalapio analitikos sistema, srautų dalijimosi įrankis, aktualus tinklalapiams, siekiantiems didinti lankytojų lojalumą.

Be jau įprastų reklamos tinklo paslaugų, „Digital Matter“ komanda padeda pritaikyti tinklalapius reklamai, atsižvelgdama į kiekvieno verslo individualius poreikius. Atskira, vien SEO besispecializuojanti komanda atlieka šios srities tinklalapių auditus, padeda ją pagerinti ir iš techninės, ir turinio pusės. Tokios paslaugos itin aktualios vidutinio dydžio ar mažesniems verslams, neturintiems naujausias skaitmeninės reklamos tendencijas atitinkančių kompetencijų ir resursų.

„Digital Matter“ plečia ir konsultacijų spektrą – patyrusi komanda padės susigaudyti, kokius įrankius ir kaip naudoti efektyviausiai, kaip didinti reklamos plotų kokybę ir pelningumą, kokius rodiklius ir rezultatus stebėti. Prireikus techninės pagalbos ar susidūrus su iššūkiais, Baltijos šalių rinkose klientus konsultuoja operatyvūs ir lankstūs, vietos kalba bendraujantys „Digital Matter“ specialistai.

"Digital Matter" logotipas

Tiesioginių pardavimų komanda dirba su didžiausiais prekių ženklais

„Adnet“ prekės ženklas išlieka, jis tampa tiesioginės reklamos paslaugas apimančiu sprendimu. Įmonės projektų vadovai ir toliau padės klientams rasti efektyviausių sklaidos kanalų, išgryninti perteikiamą žinutę, prireikus sukurti turinio rinkodaros projektą ar visą kampanijos strategiją. Kampanijų koordinatoriai nuolat analizuoja, vertina bei optimizuoja rodiklius ir taip užtikrina sėkmingą reklamos kampanijų įgyvendinimą.

Ilgametę patirtį reklamos industrijoje sukaupusi „Digital matter“ atstovauja lankomiausiems Baltijos šalių portalams: per 150 tinklalapių visose Baltijos šalyse ir taip kasdien pasiekia daugiau kaip 85 proc. vartotojų, naršančių kompiuteriuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose. Įmonė bendradarbiauja su tokiais portalais kaip Delfi, Autogidas.lt, Vinted.lt, Ohtuleht.ee, Basketnews.lt, Andelemandele.lv, Liepajniekiem.lv, Jauns.lv, Manodienynas.lt, alfa.lt, ve.lt ir daugeliu kitų. Prekės ženklams tai suteikia galimybę pasiekti plačią, vienu tinklalapiu neapribotą auditoriją arba, jei informaciją reikia pateikti tiksliai tiems, kam ji aktuali, skaidyti itin detaliai – pavyzdžiui, penktokų mamoms iš Kėdainių, naujausią „iPhone“ naudojantiems kauniečiams ir panašioms nišinėms auditorijoms.

Įmonė dirba su visomis Baltijos šalyse veikiančiomis žiniasklaidos agentūromis bei tiesiogiai reklamą perkančiomis organizacijomis. Tarp įmonės klientų – medicinos centrai „Northway“, „Antėja“, „Lirema“, telekomunikacijų lyderė Latvijoje „LMT“, paskolų platforma „Lenders“, edukacijos paslaugų įmonė „Kalba.lt“, judumą Vilniuje valdanti savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“, švietimo organizacijos – Vilniaus kolegija, Kauno technologijos universitetas, Klaipėdos universitetas.

„Digital matter“ nuo 2017 m. valdo didžiausia Baltijos šalių žiniasklaidos grupė „AS Ekspress Grupp“. Pagrindinė jos veikla – internetinės žiniasklaidos turinio kūrimas, laikraščių ir žurnalų leidyba. Nuo 1989 m. sėkmingai veikiančioje „Ekspress Grupp“ šiuo metu dirba beveik 1400 darbuotojų, bendrovė valdo lyderio pozicijas užimančius naujienų portalus Baltijos šalyse, Estijoje leidžia populiarius dienraščius ir savaitraščius bei daugumą populiarių žurnalų.