Skubame, siekiame efektyvumo ir norime nuveikti daugiau per kuo įmanoma trumpesnį laiką – tai apibendrina daugelio mūsų kasdienybę. Toks požiūris atsispindi visur – nuo to, kaip planuojame darbus, iki to, kaip perkame ar net ieškome informacijos. Prireikė atsakymo į kilusį klausimą? Norime jį gauti ...
SEO
147 straipsnių
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: CMO nemoka naudotis DI, o „Google“ galimai laukia dideli pokyčiai
Net didžiausių įmonių CMO sako negebantys pilnai išnaudoti generatyvinio DI, o tai, pasak ekspertų, stabdo verslo potencialą progresui naudojantis jau egzistuojančiomis technologijomis. Greta DI diktuojamų naujovių aiškėja ir kita tendencija skaitmeninėje erdvėje: B2B ir B2C skirtys trinasi ir B2B v...
„Aleph“, pasaulinis skaitmeninių technologijų ekspertų tinklas, siūlantis technologinius sprendimus skaitmeninės reklamos ekosistemai, praneša plečiantis savo paslaugų portfelį. Bendrovė rugpjūčio 1-ąją pradeda siūlyti „TikTok Ad“ paslaugas savo klientams Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Skaitmeninės rinkodaros pasaulyje naujienų niekada netrūksta. Šįkart – apie tai, kaip iki neigiamo atsiliepimo – pakanka vienos neigiamos patirties; marketingo biudžetai ir toliau traukiasi, o dirbtinis intelektas nors ir kelia nerimo, klientų lojalumą nestoja auginęs.
Tai, kad SEO šiandieninėje e-komercijoje turi svarbų vaidmenį, pasakyti gali daugelis. Tačiau turint mažai arba jokios patirties šioje srityje, suprasti pagrindinius SEO principus ar kelti SEO tikslus gali būti sudėtinga. Su patirties ar kompetencijų stoka ypatingai dažnai susiduria maži verslai, tu...
Svetainės dizaino, funkcionalumo, struktūros ar kitokie pokyčiai gali turėti milžiniškos įtakos SEO rezultatams. Ignoruodami šį faktą, rizikuojame prarasti jau turimas SEO pozicijas. Ir atvirkščiai: suderinę pokyčius su specialistais, galime rezultatus dar ir pagerinti. Tad aptarkime išsamiau, kada ...
Planuojant marketingo veiksmus, konkurentai užima ypač garbingą vietą. Visgi panašu, kad per retai užduodame kertinį klausimą: ar tikrai žinome, kas yra mūsų SEO konkurentai? Jei neturime aiškaus atsakymo, dalį marketingo biudžeto gerokai prasmingiau tiesiog paaukoti: tai bent jau atneštų realios na...
SEO ekspertai Lietuvoje naujuosius metus pradeda nuo naujų idėjų įgyvendinimo – organizuojama pirmoji SEO konferencija Lietuvoje. Konferencijos organizatoriai tikina, jog tai bus vienas stipriausias SEO specialistų, verslininkų, marketingo specialistų, programuotojų, el. parduotuvių savininkų susiti...
Turbūt nenustebinsiu sakydamas, kad žmonėms kitų nuomonė itin svarbi. Tai patiria kiekvienas, tą patvirtina daugybė tyrimų ir matome to apraiškas kasdienybėje. Kalbant skaičiais, 2021 m. JAV rinkodaros įmonės „RRD“ atliktas tyrimas parodė, kad 55 proc. žmonių sužino apie produktus iš kitų, 40 proc. ...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „GreatAidea.com AI HUB” vadovas Ruslan Gogin dalijasi patarimais, kaip išnaudojant dirbtinį intelektą ir SEO pagerinti turinio ir marketingo rezultatus.
Tradicinės ir internetinės parduotuvės kabina iškabas, kurios praneša apie artėjantį „Juodąjį penktadienį“. Dieną, kuri žymi prekybininkų „Dakaro“ pradžią – vieną intensyviausių prekybos sezonų. Kad daugelio mėnesių įdirbis e. parduotuvėms atneštų gerus rezultatus, prieš karštą sezono ruožą svarbu n...
Dauguma prekybininkų žino, kad informacijos, susijusios su „Juoduoju penktadieniu“, vartotojai pradeda ieškoti vis anksčiau ir anksčiau. Jeigu 2018 metais ieškoti informacijos apie „Juodąjį penktadienį“ buvo pradedama spalio pradžioje-viduryje, 2022 metais paieškos prasidėjo jau rugsėjo pabaigoje.
SEO (search engine optimization - angl.) šifruojamas kaip svetainės paieškos sistemos optimizavimas arba kitaip – veiksmai, kilstelintys svetainę aukščiau Google paieškos rezultatuose. Deja, jau praėjo tie laikai, kai užteko tiesiog mechaniškai kartoti pagridninius raktažodžius ir prikurti daug bet ...
Elektronikos komponentų prekybos tinklas UAB „Lemona“ pradeda bendradarbiauti su skaitmeninės rinkodaros agentūra „Whatabout agency“. Ji nuo šiol rūpinsis UAB „Lemona“ prekinio ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose ir mokamos sklaidos kampanijomis Baltijos šalyse, rašoma pranešime žiniasklaida...
Nors daugumai lietuvių „Youtube“ pirmiausia asocijuojasi su muzika, ši platforma jau seniai gerokai universalesnė. Čia žmonės ieško informacijos, sužino naujienas bei mokosi. Tokioje turinio jūroje savo vietos ieško ir verslai. Jiems „Youtube“ ekspertas Rokas Kondratas pataria resursų kūrybos pradži...
Domas Raulinaitis, daugiau nei 10 metų patirtį sukaupęs skaitmeninės komunikacijos ekspertas, tapo vienos didžiausių Lietuvoje skaitmeninės komunikacijos agentūrų „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovu. Pastaruosius penkerius metus D. Raulinaitis ėjo skaitmeninės komunikacijo...
Visiems žinoma, kad SEO yra labai svarbus, kad svetainė ar internetinis verslas klestėtų ir išlaikytų savo sėkmę. SEO yra pagrindinis bet kurios rinkodaros strategijos komponentas. Nors SEO apskritai reiškia raktinių žodžių ir tinkamo turinio įtraukimą į tekstą, kad jūsų svetainė būtų geriausiai įve...
Iš Šiaulių kilę Jolita ir Romas Smaidriai yra ekologiškai sertifikuoto bityno savininkai. Juodu bitininkauja Šalčininkų rajone, Jolitos močiutės padovanotoje žemėje. „Įsimylėjau vyrą, kuris augino bites kaip hobį. Viskas prasidėjo romantiškai nuo medaus kopinėjimo, tačiau labai greitai supratau, kad...
„Jei galėtume pasikliauti vienu dalyku, jis būtų toks – socialinė medija keičiasi nuolatos“, – sako socialinių tinklų specialistė, „Instagram“ reels ekspertė Giedrė Kaltauskė. 18 tūkst. sekėjų būrį ji sutelkė iš pradžių mokydamasi pati, o po to metodiškai turinio kūrėjus edukuodama apie reels format...
Kaip keisis skaitmeninio marketingo tendencijos? Apie ką turėtų pradėti galvoti prekių ženklai, siekiantys efektyvumo skaitmeninėje rinkodaroje? Kas šiemet lems skaitmeninės rinkodaros veiksmų sėkmę? Į tokius klausimus LiMA konferencijoje „Digital marketing update'23“ atsakymus pateikė agentūros „Me...