Kasdienės dovanos stiprina ryšį
Žaidimų kūrimo įmonė „Nordcurrent“ per šventes siūlo savo žaidėjams specialias advento kalendoriaus akcijas. „Vienas iš būdų, kaip mes skatiname žaidėjų socialinį įsitraukimą – tai žaidimo advento kalendoriaus aktyvacija socialinėse medijose, tačiau apdovanojimus žaidėjai atsiima grįžę į žaidimą“, – pasakoja „Nordcurrent“ rinkodaros vadovė Ada Mockutė Jaime.
Pasak specialistės, advento kalendoriai žaidimuose veikia kaip unikalus įtraukimo mechanizmas, kuris motyvuoja žaidėjus kasdien prisijungti, tyrinėti naują turinį, dalyvauti riboto laiko misijose. Kartu advento kalendoriai skatina ir bendruomenės narių tarpusavio sąveiką. „Savo pasiekimais žaidėjai dalijasi socialiniuose tinkluose, kas didina žaidimo matomumą ir stiprina žaidėjų bendruomenę“, – sako A. Mockutė Jaime.
Maitinimo sektoriaus atstovai, bendrovė „UAB Delano“, šią idėją puikiai pritaiko fizinėje erdvėje. Kiekvieną dieną iki Kalėdų „Caif Cafe“ kavinių klientai, pirkdami kavą ar bet kurį kitą produktą, sulaukia dovanų – nuo šokoladukų, sausainių, užkandžių iki rankų kremų ar nuolaidų kuponų. Pasak „UAB Delano“ rinkodaros vadovės Emilijos Zorubaitės Lukačiovos, šiais metais per advento laikotarpį bus išdalinta beveik 90 000 dovanėlių.
„Pastebime, kad šios iniciatyvos nekantriai laukia lojalūs klientai – užklausas gauname ir laiškų forma. Matome, kad net ir patys lojaliausi mūsų kavinės lankytojai būtent advento laikotarpiu sugrįžta dažniau. Džiugina ir tai, kad nemaža dalis naujų klientų po šios akcijos laikotarpio tampa artimais ir lojaliais mūsų prekės ženklo vartotojais“, – pastebi specialistė.
Maži gestai stiprina lojalumą
Advento kalendoriai nėra vien tik dovanos – tai būdas stiprinti bendruomeniškumą ir ryšį. Virtualūs kalendoriai žaidimuose padeda formuoti įprotį kasdien prisijungti, kurti žaidėjų bendruomenes, o fizinės dovanos realioje erdvėje palieka ilgalaikį įspūdį ir sukuria šiltesnį santykį su klientais.
Be to, šios kampanijos efektas gali būti jaučiamas ilgą laiką. Pasak „Nordcurrent“ rinkodaros specialistės A. Mockutės Jaimes, tokios akcijos kuria įprotį dažniau sugrįžti į žaidimą, o šventiniu laikotarpiu surinktas turinys tampa įkvėpimu tolesnėms kampanijoms: „Pavyzdžiui, jei per advento laikotarpį žaidėjai surenka tam tikrus unikalius išteklius ar atidaro dalimis atskleidžiamą istoriją, tai gali būti naudojama kaip pagrindas naujoms žaidimo mechanikoms ar renginiams. Taip išlaikomas žaidėjų įsitraukimas ir smalsumas“.
Tad advento kalendoriaus tradicija, pritaikyta įvairiose srityse, parodo, kad emocinis ryšys yra vienas pagrindinių elementų, skatinančių klientų lojalumą. Kūrybiškai prisitaikydami prie skirtingų kultūrų ar auditorijų, prekės ženklai gali panaudoti paprastas idėjas efektyviam ryšiui su savo bendruomene sukurti.