Pastaruoju metu daug kritikos dėl abejingumo nepilnamečių saugumui sulaukusi žaidimų platformą „Roblox“ imasi pokyčių – įvest ribojimus jaunesnio amžiaus vartotojams.
žaidimas
629 straipsnių
Žaidimas – vieno ar kelių žmonių laisvalaikio leidimo būdas, turintis apibrėžtą tikslą bei taisykles.
Tikriausiai dažnas yra girdėjęs itin populiarų stalo žaidimą, paplitusį po pasaulį – „Mafija“. Šiam žaidimui tereikia šešių žaidėjų, o šie pasidalina į dvi komandas. Šį žaidimą Lietuvoje išpopuliarino Laimonas Diškevičius, kuris organizuoja ir specialius mokymus, kaip žaisti šį žaidimą.
Naujo LNK žaidimo „Kas čia“ vedėjas, improvizacijų teatro „Improwoodas“ aktorius Oskar Wyganowski pasakoja savo gyvenimo istoriją: vaikystę šalia Vilniaus esančiame Nemėžyje, lietuvių kalbą, posūkį į aktorystę, šeimą ir žmones, kurie „tujina“. Scenoje jis visiškai pašėlęs, bet labiausiai jam patinka...
O gal desertui – Paryžius? Prekybos tinklas „Iki“ savo 32-ojo gimtadienio proga parengė staigmeną pirkėjams – kviečia dalyvauti žaidime ir laimėti kelionę į kepinių ir meilės sostinę Paryžių! Pasak „Iki“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės, ši kryptis pasirinkta neatsitiktinai – būtent Prancūzija...
Kompiuterinių žaidimų kūrėja „Ubisoft“ paskelbė, kad labai laukiamo būsimo žaidimo „Assassin’s Creed Shadows“ pasirodymas atidedamas iki kitų metų.
Naujausi duomenys rodo, kad įvairūs mobilieji žaidimai vis dažniau atsiduria įmonių rinkodaros strategijų planuose ir tampa reikšminga pardavimų skatinimo priemone. Rinkodaros specialistai išskiria naudą tiek verslams, tiek klientams – žaidimai padidina pirkėjų įsitraukimą, stiprina lojalumą, kuria ...
Profesionalus „Counter-Strike 2“ („CS2“) žaidėjas Justinas Lekavičius „Nepatogiuose klausimuose“ plačiau papasakojo apie pergales profesionaliuose žaidimų turnyruose ir prabangius laikrodžius, kurios sau dovanoja laimėjęs pirmą vietą. Vaikinas prisiminė, kaip vaikystėje močiutė jam neleido žaisti ko...
Pasakyti, kad Lietuvos biliardo klubai per paskutiniuosius dešimt metų pasikeitė – būtų toli gražu ne visą vaizdą nusakantis teiginys. Greičiausiai išgirdus žodį „biliardinė“ prieš akis iškyla tamsi, kiek aptriušusi (gal net prirūkyta kaip dar būdavo senais laikais) vieta su neaiškiais tipais ir alu...
„Grand Theft Auto VI“ neabejotinai yra vienas laukiamiausių visų laikų vaizdo žaidimų, jau vien dėl to, kad nuo paskutinio žaidimo išleidimo praėjo daugiau nei dešimtmetis.
Lietuvos žaidimų sektorius auga įspūdingais tempais – 2014-aisiais siekęs 10 mln. eurų, šiandien jis išaugo iki 308 mln., keliama ambicija, kad iki dešimtmečio pabaigos jo vertė turėtų būti 1 mlrd. eurų. Potencialo auginti žaidimų sektorių yra daug, tačiau čia susiduriama ir su iššūkiu – talentų trū...
Būna tokia standartinė situacija, kai žiūri į pilną drabužių spintą, o vis tiek neturi ką apsirengti. Arba atsidarai iki viršaus maistu nukrautą šaldytuvą, bet nieko nenori, nors jautiesi alkanas lyg pusvalandį neėdusi katė.
Turbūt viena svarbiausių šios savaitės naujienų buvo žaidimo vaidmenimis „Dragon Age: The Veilguard“ (pakeitusio pavadinimą iš „Dragon Age: Dreadwolf“) pristatymas. Visam pasauliui pateikę žaidimo eigos klipą, kūrėjai nepasikuklino ir mus šiek tiek supažindino su naujojo pasaulio savybėmis.
Nyderlandų valdžios institucijos skyrė žaidimo „Fortnite“ kūrėjai bendrovei „Epic Games“ 1,1 mln. eurų baudą už tai, kad ši naudojosi vaikų pažeidžiamumu ir darė jiems spaudimą leisti pinigus žaidimo parduotuvėje.
Albertas Einšteinas yra pasakęs: „Vaizduotė yra svarbesnė už žinias, nes žinios yra ribotos, o vaizduotė apima visą pasaulį.“ Žvelgiant į dabartinę ankstyvojo ugdymo situaciją Lietuvoje gali susidaryti įspūdis, kad nesutinkame su garsiojo mokslininko žodžiais ir žinias esame linkę vertinti labiau ne...
„Dragon‘s Dogma 2“ – įdomus ir netipinis žaidimas. Įdomumas prasideda jau vien tame, kad vos pradėjus žaisti nėra aišku, ką čia gavai. Čia perdirbinys ar tęsinys, o gal didesnės apimties atnaujinimas? Ši emocija, be abejo, susijusi su žaidimo siužetu ir jo pasauliu, kuriame gyvenimas vyksta pasikart...
Šiomis dienomis pasirodysiantis „Rise of the Rōnin“ veikiausiai taps žaidimu, dėl kurio bus laužomos ietys. Jis objektyviai tiek pat geras, kiek ir blogas. Tai vienas tų žaidimų, kuriam ganėtinai sunku rašyti kritiką, nes ją norėtųsi rašyti kiekvienam žaidėjui individualiai, atsižvelgiant į jo patir...
Žaidimo „Skull and Bones“ apžvalga: absurdas, kuris pavogs jūsų laiką (ir pinigus) – bet kodėl jį žaidžiau ilgiau nei norėjau? (1)
Šiam žaidimui skyriau žymiai daugiau laiko, nei norėčiau. Dešimtimis valandų daugiau, nei jis vertas. Ir visa tai tik tam, kad rasčiau jame kažką, ką galėčiau suvokti kaip puikų žaidimo dizaino pavyzdį, kad prisiriščiau prie jo ir kaip nors apginčiau šį absurdą.
Leidyklos „Verslas ar menas” prekinis ženklas „Taško istorija“ pristatė naujai sukurtą, inovatyvų ir edukacinį stalo žaidimą „Nematomų Paveikslėlių ir Raidžių Magija“. Žaidimą sudaro kortelių rinkinys, kuris kviečia įsivaizduoti pasaulį kitaip – ne per regą, o lytėjimo būdu. Kortelės reginčiųjų ir B...
Kompiuterinių žaidimų istorijoje dar reikėtų gerai paieškoti metų, kurie būtų padovanoję tiek naujienų, kiek 2023-ieji. Pernai kone kiekvieną mėnesį stebėjome, kaip dienos šviesą išvysta tokie aukščiausios prabos šedevrai, kaip „Alan Wake II“ ar „Baldur’s Gate 3“, o rinkoje virė aistros dėl „Microso...
Technologijų milžinė „Microsoft“ prieš tris mėnesius už 69 mlrd. JAV dolerių (63,5 mlrd. eurų) įsigijo vaizdo žaidimų leidėją „Activision Blizzard“.