„Būdami pasaulinės komunikacijos agentūrų grupės „Havas“ dalimi sulaukiame daug pasiūlymų pritaikyti savo agentūros verslo modelį ir kitose Europos šalyse. Atnaujiname pavadinimą, nes tikime, kad tarptautinėje arenoje toks skambės lengviau“, – naujienas pranešime žiniasklaidai komentavo Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas.

Devintus metus veikianti agentūra socialinių tinklų marketingo ir skaitmeninės komunikacijos paslaugas Latvijoje ir Estijoje teikė ir anksčiau. Nuo šiol visose Baltijos šalyse dirbs vietinės „SOMA agency“ komandos, galinčios klientams pasiūlyti pilną spektrą lokalių paslaugų.

„Latvijos ir Estijos rinkose jaučiamės taip pat tvirtai kaip Lietuvos. Nuo šiol turime pilnai suformuotas komandas, aiškią struktūrą ir galime balansuoti, kurias paslaugas geriau centralizuoti, o kurias – lokalizuoti. Tokiu būdu taupome klientų biudžetą, laiką ir operatyviai įgyvendiname projektus“, – sakė A. Žakas.

Anot Aidžio Daliko, „SOMA agency“ plėtros vadovo, šis žingsnis yra įmonės ilgalaikės strategijos dalis. Plėtrą paskatino nuolatos augantis Baltijos šalyse veikiančių klientų krepšelis.

„Jaučiame augantį klientų poreikį kurti efektyvius komunikacijos sprendimus ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. Mūsų tikslas yra padėti klientams siekti verslo tikslų, tam vietinių vertėjų pagalbos adaptuojant kampanijas neužtenka. Reikėjo pilnai veikiančios kūrybinės komandos, galinčios kurti unikalų ir lokalų turinį. Šiuo žingsniu būtent tai ir užtikriname“, – komentavo A. Dalikas.

„SOMA agency“ Baltijos šalyse dirba beveik 40 socialinių tinklų marketingo ir skaitmeninės komunikacijos specialistų.

Tarp „SOMA agency“ klientų yra „Aprangos grupė“, „SEB bankas“, „Huawei“, „Jacobs“, „BENU“, „Pieno žvaigždės“, „Kesko Senukai“ ir kiti.