Viena pirmaujančių skaitmeninės komunikacijos agentūrų Lietuvoje „Socialus marketingas“ atnaujina prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „SOMA agency“. Agentūra taip pat plečia veiklą Baltijos šalių regione.
Socialus marketingas
55 straipsnių
„LinkedIn“ vartotojų skaičius Lietuvoje artėja prie pusės milijono, tačiau aktyviai kuriančių turinį čia – viso labo keli šimtai. Tuos kelis šimtus, panašiai kaip pokemonus, sugaudyti užtruktų – daugelis jų yra žinomi tik savo nišoje, nors rašo universaliai įdomiomis temomis.
Praėjusį rudenį konferencijoje „Full Digital“ Arijus Žakas, kūrybos agentūros „IDEA Vilnius“ ir skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas dar tik hipotetiškai svarstė, ką daryti marketingui, kai ateina krizė. Dabar, kai pasaulis įžengia į būtent tokį etapą, verta prisiminti...
„Facebook“ pranešė, kad daugiau nei pusė iš septynių milijonų jo reklamuotojų naudoja „Facebook“ istorijas (angl. Stories) kaip vieną iš reklamos formatų. Praeitų metų balandį oficialus skaičius buvo trys milijonai, o pirmąjį 2020-ųjų metų mėnesį jis pakilo net iki keturių milijonų „Story“ tipo rekl...
Duomenimis grįsti, rinkos tendencijas atitinkantys ir pritaikyti konkretaus vartotojo poreikiams marketingo sprendimai – tokią netolimą ateitį mato marketingo specialistai, kurie jau dabar pažįsta savo vartotoją geriau nei jie patys save ir bando pasiekti juos begaliniame informacijos sraute. Apie t...
Martin Huisman, Nyderlandų marketingo instituto valdybos pirmininkas ir verslo konsultavimo įmonės „Johnson Factory“ vadovas, „Toyota“ ėjęs pardavimų ir marketingo vadovo pareigas, sako, kad marketinge, kaip ir lenktynėse, yra svarbu stiprus pasirengimas, greitis, dėmesio sutelkimas ir pasiruošimas ...
Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas kūrybinės agentūros „Idea Vilnius“ direktoriumi, praneša „Verslo žinios“.
Kuo šiemet domisi skaitmeninės rinkodaros profesionalai? Po dienos, praleistos antrojoje konferencijoje „Full Digital“, atrodo, kad daugeliui jų svarbiausia – nepamesti kelio dėl takelio, kai dėl smalsumo išmėginti inovacijas, noro pasipuikuoti itin kūrybiškais sprendimais ar aukštais savimeilę glos...
Socialiniai tinklai šiandien yra neatsiejami ne tik nuo žmonių tarpusavio bendravimo, bet ir nuo verslo komunikacijos. Kone kiekviena įmonė ar prekių ženklas turi po „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ar kito socialinio tinklo paskyrą. Už jų slepiasi socialinių tinklų administratoriai, kurių Lietuv...
Informacijos pertekliaus amžiuje vis sunkiau atkreipti vartotojų ar klausytojų dėmesį. Žinias vartojame greitai, naujienas norime gauti glaustai – investuoti savo laiką į laukimą tapo prabanga, kurios dažnas negali sau leisti. Prie tokių vartotojų poreikių prisitaiko visa rinka.
Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ šiemet ruošiasi dvigubai didesniam dalyvių antplūdžiui. Organizatoriai patvirtino, kad dėl to konferencija kelsis į naujas erdves, tačiau praėjusiais metais pasiteisinęs renginio formatas – nesikeis.
Socialiniame tinkle „Facebook“ paplito informacija, kurioje teigiama, kad pagal įsigaliojusią naują taisyklę, savo profilyje nepaskelbus draudimo, socialinis tinklas galės naudoti jūsų nuotraukas. Nors iš tiesų jokios tokios taisyklės nėra, agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas patar...
Didžiausias kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ baigėsi, o geriausi darbai susišlavė prestižinius apdovanojimus. „Kanų liūtų“ atstovas Lietuvoje Tomas Balžekas pasakoja, kad nors šis renginys išlaiko tradicijas, šiemet laukė ir nemažai naujovių – stebino ne tik reklamos, bet ir konferencijos.
Dar gegužės pabaigoje bendrovė „Httpool“ pranešė apie prasidėjusią strateginę partnerystę Baltijos šalyse su socialiniu tinklu „Facebook“ ir tapimą jo oficiale atstove šiame regione. Antradienį Vilniuje „Httpool“ sukvietė svečius į renginį, kuriame pasakojo, kaip atrodys šis bendradarbiavimas.
Savo pavadinimo neišduodanti skaitmeninio marketingo agentūra siūlo užsidirbti papildomai, jei vartotojas išnuomos savo „Facebook“ paskyrą. Tačiau ekspertai perspėja nesusigundyti šiais pasiūlymais, nes galite prarasti ne tik socialinio tinklo paskyras: apgavikai taip pat gali pasinaudoti jūsų asmen...
Azartinių lošimų reklamos ribojimai, kurių turi laikytis interneto rinkos dalyviai Lietuvoje, socialiniams tinklams negalioja: šią sritį prižiūrinti Lošimų priežiūros tarnyba prie Finansų ministerijos (LPT) aiškina, kad reklama feisbuke prilygsta lošimų įmonės vidiniam tinklapiui. LPT nemato problem...
Nacionaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse pirmąją vietą iškovojo Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė, atstovaujančios agentūrai „Imagine“. Laimėjusi komanda birželio mėnesį vyks į Kanus varžytis „Jaunųjų liūtų“ konkurso finale.
Kaip išjudinti aukoti nepratusį jaunimą ir kartu aktyviau kovoti su emociniais sunkumais? Į šiuos klausimus atsakymo ieško šių metų kūrybinio konkurso „Jaunieji liūtai“ dalyviai.
„Facebook“ reklamos laukia pokyčiai: kai kurios įmonės nebegalės atsirinkti tikslinės auditorijos (3)
Finansines paslaugas teikiančios įmonės nebegalės savo reklamos nukreipti į tikslinę auditoriją. Tokiu atveju „Facebook“ paskelbta reklama nebus orientuota tik į norimą lytį, rasę, amžių, atvirkščiai – aprėps visą įmanomą auditoriją. Rinkodaros specialistas Aidis Dalikas aiškina, kad tokie ribojimai...
Didžiausias automatinių degalinių tinklas „Neste Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – pasaulinei komunikacijos grupei „Havas“ priklausančią ryšių su visuomene agentūrą „Publicum“.