Socialus marketingas

55 straipsnių

Karolis Rimkus

„LinkedIn“ vartotojų skaičius Lietuvoje artėja prie pusės milijono, tačiau aktyviai kuriančių turinį čia – viso labo keli šimtai. Tuos kelis šimtus, panašiai kaip pokemonus, sugaudyti užtruktų – daugelis jų yra žinomi tik savo nišoje, nors rašo universaliai įdomiomis temomis.

Jūratė Žuolytė

Praėjusį rudenį konferencijoje „Full Digital“ Arijus Žakas, kūrybos agentūros „IDEA Vilnius“ ir skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas dar tik hipotetiškai svarstė, ką daryti marketingui, kai ateina krizė. Dabar, kai pasaulis įžengia į būtent tokį etapą, verta prisiminti...

Kornelija Jasiūnaitė

„Facebook“ pranešė, kad daugiau nei pusė iš septynių milijonų jo reklamuotojų naudoja „Facebook“ istorijas (angl. Stories) kaip vieną iš reklamos formatų. Praeitų metų balandį oficialus skaičius buvo trys milijonai, o pirmąjį 2020-ųjų metų mėnesį jis pakilo net iki keturių milijonų „Story“ tipo rekl...

Duomenimis grįsti, rinkos tendencijas atitinkantys ir pritaikyti konkretaus vartotojo poreikiams marketingo sprendimai – tokią netolimą ateitį mato marketingo specialistai, kurie jau dabar pažįsta savo vartotoją geriau nei jie patys save ir bando pasiekti juos begaliniame informacijos sraute. Apie t...

Martin Huisman, Nyderlandų marketingo instituto valdybos pirmininkas ir verslo konsultavimo įmonės „Johnson Factory“ vadovas, „Toyota“ ėjęs pardavimų ir marketingo vadovo pareigas, sako, kad marketinge, kaip ir lenktynėse, yra svarbu stiprus pasirengimas, greitis, dėmesio sutelkimas ir pasiruošimas ...

Socialiniai tinklai šiandien yra neatsiejami ne tik nuo žmonių tarpusavio bendravimo, bet ir nuo verslo komunikacijos. Kone kiekviena įmonė ar prekių ženklas turi po „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ar kito socialinio tinklo paskyrą. Už jų slepiasi socialinių tinklų administratoriai, kurių Lietuv...

Informacijos pertekliaus amžiuje vis sunkiau atkreipti vartotojų ar klausytojų dėmesį. Žinias vartojame greitai, naujienas norime gauti glaustai – investuoti savo laiką į laukimą tapo prabanga, kurios dažnas negali sau leisti. Prie tokių vartotojų poreikių prisitaiko visa rinka.

Jūratė Žuolytė

Dar gegužės pabaigoje bendrovė „Httpool“ pranešė apie prasidėjusią strateginę partnerystę Baltijos šalyse su socialiniu tinklu „Facebook“ ir tapimą jo oficiale atstove šiame regione. Antradienį Vilniuje „Httpool“ sukvietė svečius į renginį, kuriame pasakojo, kaip atrodys šis bendradarbiavimas.

Jūratė Žuolytė

Azartinių lošimų reklamos ribojimai, kurių turi laikytis interneto rinkos dalyviai Lietuvoje, socialiniams tinklams negalioja: šią sritį prižiūrinti Lošimų priežiūros tarnyba prie Finansų ministerijos (LPT) aiškina, kad reklama feisbuke prilygsta lošimų įmonės vidiniam tinklapiui. LPT nemato problem...