„Aleph“ bendradarbiauja su „TikTok“ daugelyje regionų visame pasaulyje nuo 2019 m., todėl puikiai supranta produktų portfelį, platformos demografiją ir optimalias strategijas, pritaikytas skirtingo dydžio ir brandos prekių ženklams.

„TikTok“, turinti daugiau nei 1 mlrd. aktyvių naudotojų visame pasaulyje ir 150 mln. Europoje, yra sparčiai auganti socialinių tinklų platforma, kurios vaizdo įrašų turiniu susidomi vis daugiau žmonių visame pasaulyje. Prekių ženklai greitai tapo svarbia „TikTok“ bendruomenės dalimi, o pati bendruomenė ne kartą įrodė savo didžiulę galią, iššluodama platformoje populiarus produktus iš lentynų.

„Nuo rugpjūčio 1 d. prekių ženklai galės pasinaudoti galimybe dar geriau pasiekti ir patraukti auditorijos dėmesį, naudodami patrauklius „TikTok“ reklamos formatus. „Aleph“ yra pasiruošusi panaudoti sukauptą patirtį siūlant tikslinės auditorijos pasiekimo sprendimus, atvejų tyrimus, virtualius ir gyvus renginius, mokomuosius išteklius ir tarptautinio atsiskaitymo galimybes, teikdama rezultatais pagrįstus reklamos sprendimus“, – teigė Kristina Ramaškaitė, „Aleph“ vadovė Lietuvoje.

Anot K. Ramaškaitės, „Aleph“ yra įsipareigojusi suteikti daugiau galimybių reklamos užsakovams ir padėti jiems išnaudoti visą dinamiškos ir sparčiai augančios „TikTok“ vartotojų bazės potencialą.