Veiklos kokybės Standarto sertifikatai vieneriems metams metams suteikti šioms komunikacijos agentūroms: „Adverum“, „Agency 1323“, „Bosanova“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service“ ir „Publicum Financial Communication“.

„Tai yra griežtas ir detalus vertinimas, apimantis daug aspektų, kaip komunikacijos įmonės atitinka asociacijos įdiegtus veiklos kokybės standarto reikalavimus. Agentūros pateikė reikalautus dokumentus ir ataskaitoje konstatavome, kad visos devynios Komunikacijos industrijos asociacijos narės atitinka privalomuosius kokybės standarto kriterijus ir joms suteikti veiklos kokybės standarto ženklai – Atsakinga agentūra, Skaidri agentūra, Atskaitinga agentūra“, – teigia UAB „Nexia JK“ auditorė Ilona Matusevičienė.

Suteikti sertifikatai rodo, kad šios agentūros savo veikloje vadovaujasi aukščiausiais finansinio ir klientų skaidrumo, atskaitomybės, atsakomybės standartais ir deklaruoja interesus.

„Kasmetinis auditas yra privalomas visiems asociacijos nariams. Jis patikrina ir patvirtina, ar asociacijos nariai veikia laikydamiesi griežtų skaidrumo ir atskaitomybės reikalavimų. Šis Standartas veikia kaip teikiamų paslaugų kokybės garantas, kuris užtikrina, kad Standarto sertifikatą turinčios komunikacijos agentūros įsipareigoja ne tik užsakovui, bet visai rinkai, ir savo veikloje vadovaujasi asociacijos patvirtintu Etikos kodeksu. Šis Standartas padeda užsakovams atsakingai rinktis komunikacijos partnerius“, – sako KIA Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi. Kitoms rinkoje veikiančioms agentūroms – neprivalomi, tačiau ir jos gali būti audituotos ir pretenduoti į penkis Standarto ženklus – Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ir Tobulėjanti agentūra.

Veiklos kokybės Standarto poreikis kilo prieš daugiau kaip 5 metus, stebint komunikacijos rinkoje pasitaikydavusią ydingą praktiką, kai būdavo dirbtinai išpučiamos įmonių apyvartos, dirbama su tarpusavyje konkuruojančiais klientais, vykdomi komentarų „karai“ naujienų portaluose.

Komunikacijos industrijos asociacija, vienijanti daugiau kaip pusę rinkos apimančias komunikacijos agentūras „Adverum“, „Agency 1323“, „Bosanova“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service“ ir „Publicum FComm“, įkurta 2009 metais, siekiant stiprinti profesinius standartus ir gerinti komunikacijos verslo aplinką šalyje.