Artūras Jonkus
55 straipsnių
Artūras Jonkus – komunikacijos ir ryšių su visuomene specialistas, patarėjas.
Konkurso „PR Impact Awards 2024“ organizatoriai skelbia stipriausių šių metų kandidatų į „Metų komunikatoriaus“ titulą dešimtuką. Iš visų gautų paraiškų juos atrinko konkurso žurnalisto ir prodiuserio Edmundo Jakilaičio vadovaujama komisija, o nugalėtojas paaiškės birželio 7 d. Vilniuje vyksiančiuos...
Prieš kurį laiką teko rašyti apie komunikacijos teorijos nubrėžtus viešųjų ryšių ir reklamos skirtumus. Nesikartosiu, tik priminsiu, kad būtina atskirti naujienų kūrimo procesą, kuris yra esminė žiniasklaidos laisvės dalis, nuo reklamos. Tokie instrumentai kaip pranešimas spaudai nėra ir negali būti...
Artūras Jonkus. Ne kiekvienas naminis paukštis – višta, arba komunikacijos pradžiamokslis kontroliuojančioms institucijoms (1)
Niekada nemaniau, kad kada nors teks rašyti komentarą žiniasklaidai apie komunikacijos pagrindus, kurie apibrėžia naujienų pateikimo ir reklamos komunikacinius procesus.
Ilgametės rinkoje veikiančios komunikacijos agentūros, susibūrusios į Komunikacijos industrijos asociaciją (KIA), pernai nuosekliai plėtė paslaugų portfelį bei apimtis ir apyvartą padidino iki 13,2 mln. eurų (2021 m. – 12,3 mln. eurų). Į asociaciją susijungusios agentūros pernai uždirbo 7,3 mln. eur...
Lietuvos komunikacijos rinkoje atsiranda naujas vardas – „Salve Agency“. Iki šiol „Agency 1323“ vardu veikusi komunikacijos agentūra keičia pavadinimą, prekių ženklo identitetą bei pradėjo įmonės vardo keitimo procesą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Jau birželio 9 d. vyksiančio baigiamojo „PR Impact Awards 2023“ renginio metu tradiciškai bus paskelbtas „Metų komunikatoriaus“ rinkimų nugalėtojas. Pasibaigus balsavimui portale M360, paaiškėjo geriausiųjų penketukas.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję ...
Jau startavo „Metų komunikatoriaus 2023“ rinkimai. Iki balandžio 29 dienos paraiškas gali teikti įmonės ar įstaigos komunikacijos vadovai ar specialistai, kurių profesinė veikla per pastaruosius metus galėtų būti laikoma pavyzdine organizacijos reputacijos valdymo, įmonės ar jos paslaugų žinomumo di...
Konkurso „PR Impact Awards 2023“ organizatoriai komunikacijos profesionalus kviečia teikti paraiškas ir dalyvauti „Metų komunikatoriaus“ rinkimuose. Pernai šį titulą iškovojo visuomenininkė, Lietuvos Raudonojo Kryžiaus komunikacijos vadovė Luka Lesauskaitė, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Didžiausią rinkos potencialą per artimiausius metus komunikacijos agentūrų vadovai mato integruotos komunikacijos, socialinės atsakomybės, socialinės žiniasklaidos bei vidinės komunikacijos srityse, rodo šių metų sausį Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) atlikta agentūrų vadovų apklausa. Did...
Streiko informacinis fonas: ką sprendžia patarimai keleiviams, ką – šilta arbata ir ko iš tikrųjų labiausiai nori vilniečiai (3)
„Streikas dar nesibaigė, todėl per anksti daryti konkrečias išvadas ar apibendrinti rezultatus: neperšokęs griovio – nesakyk op“, – nuogąstavo komunikacijos vadeles sostinės viešojo transporto darbuotojų streiko metu laikanti viešųjų ryšių specialistų komanda. Vis dėlto sutiko pasidalinti darbo užku...
Ruošimasis didžiosioms metų šventėms įsibėgėja. Kaip rodo KOG instituto atliktas tyrimas, 45 proc. planuojančių pirkti dovanas, planavo tai daryti lapkričio pabaidoje arba gruodžio pradžioje, o 7 proc. prisipažino darysiantys tai paskutinę savaitę. Visgi, Kalėdos tikrai bus – tyrimas rodo, kad šieme...
Visų pasaulio regionų ryšių su visuomene agentūrų vadovai ateinančais metais prognozuoja didesnį veiklos pelningumą. Agentūrų vadovai numatomą pelningumą įvertino 7 balais iš 10, palyginus su 6,7 balais 2021 metų apklausoje, – rodo naujausia Tarptautinės komunikacijos konsultantų organizacijos (Inte...
Didelė dalis gyventojų jau norėtų pakeisti valdančiuosius: kuri grupė atrodo labiausiai nepatenkinta (42)
73 proc. šalies gyventojų norėtų, kad po Seimo rinkimų valdžia keistųsi, rodo „Baltijos tyrimų“ apklausa. Nors dabartinis kontekstas yra sudėtingas ir žmonės jaučia įtampą dėl aukštos infliacijos, karo Ukrainoje bei jo sukeltų padarinių, bendros nusivylimo valdžia nuotaikos, pasak ekspertų, nulemtos...
Penktadienį paskelbti ir apdovanoti kasmetinio geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2022“ nugalėtojai ir specialiųjų nominacijų laimėtojai. Paaiškėjo, kam atiteko „Metų agentūros“ titulas.
Pandemijos metu organizacijų vadovai buvo priversti priimti sunkius sprendimus, kurie turėjo įtakos daugeliui aspektų – nuo vidinės komunikacijos iki verslo procesų, o besikeičiantis lyderio vaidmuo ir atsakingos lyderystės stiprinimas tapo viena aktualiausių tendencijų.
Komunikacijos agentūras vienijanti Komunikacijos industrijos asociacija (KIA) tapo Tarptautinės komunikacijos konsultantų organizacijos (International Communications Consultancy Organization – ICCO) nare. Lietuva tapo 42-ąja asociacija ir 82-ąja šalimi, atstovaujama šioje tarptautinėje organizacijoj...
Nepriklausoma audito bendrovė „Nexia JK“ atliko išsamų vertinimą ir pateikė išvadas, kad devynios rinkoje veikiančios komunikacijos agentūros, priklausančios Komunikacijos industrijos asociacijai (KIA), atitinka aukščiausius komunikacijos veiklos kokybės Standarto reikalavimams, rašoma pranešime žin...
Veiklą pradėjo nauja Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) taryba. Dvejų metų kadencijai asociacijos tarybos pirmininku perrinktas komunikacijos agentūros „Agency 1323“ vadovas Artūras Jonkus, komunikacijos srityje dirbantis jau 25-erius metus. Asociacijos tarybos narių gretas papildė pernai p...