„Baltic Amadeus“ marketingo vadovė Skaistė Krikščiūnaitė įvardijo, kad siekis stiprinti verslo plėtrą Baltijos ir Šiaurės Europos rinkose paskatino suaktyvinti bendrovės SEO veiksmus. „Šiuose regionuose skaitmeninių paslaugų ir sprendimų poreikis nuolat auga, konkurencija taip pat didėja. Mūsų tikslas – užimti lyderiaujančią poziciją „Google“ paieškoje bei didinti organinį srautą, atvedantį suinteresuotus, rinkos tyrimus atlikusius bei žinančius, ko nori, lankytojus – visa tai leidžia pasiekti geresnį konversijos rodiklį. Šiam tikslui pasirinkome profesionalumu pasižyminčius partnerius“, – teigia S. Krikščiūnaitė.

„Ši partnerystė mums itin reikšminga, nes „Baltic Amadeus“ dar kartą įrodo mūsų komandos lankstumą bei kompetencijas, būtinas siekiant užtikrinti partnerių konkurencingumą informacinių technologijų rinkoje. Savo partnerių krepšelyje turime ne vieną IT bendrovę, tačiau nauja sutartis su ambicingu partneriu yra puiki proga specialistams ieškoti inovatyvių sprendimų, norint pasiekti aukštus tikslus“, – projektą pristato skaitmeninės rinkodaros agentūros „Whatabout“ vadovas Mantvydas Leknickas.

Skaitmeninės rinkodaros prekių ženklas „Whatabout“ apima 2 įmones – „Seohelį ir „Kokosą“, kurios apima SEO, mokamos reklamos (angl. PPC) ir komunikacijos socialiniuose tinkluose bei kūrybines paslaugas. Daugiau nei 130 projektų valdančio „Whatabout“ portfelį sudaro B2B internetinių žaidimų bendrovė „Evolution Lithuania“, interneto prieglobos paslaugų bendrovė „Interneto vizija“, kompiuterinių žaidimų prekybos startuolis „Eneba“, mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“, prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“, prekių ženklo „Antėja laboratorija“ valdytoja Diagnostikos laboratorija ir kiti partneriai. 2021 m. prekių ženklas „Whatabout“ viršijo 8.7 mln. Eur apyvartą.