Forume dalyvaus dešimtys pasaulinių ir Baltijos šalių prekių ženklo ekspertų, įskaitant pagrindinį pranešėją Paulą Kempą-Robertsoną, kūrybinės ir strateginės žvalgybos tarnybos „Contagious“ įkūrėją, Andy Pearsoną, „Liquid Death“ kūrybos viceprezidentą, Emmą Sullivan, „Vinted“ kūrybos direktorę, Maksimą Boritko, „Banda Agency“ įkūrėją ir kūrybos direktorių, Maksymilianą Malickį, pasaulinio masto „BOLT“ prekės ženklo vadovą, Artūrsą Garaisą, „airBaltic“ Web3 projekto vadovą, taip pat Stephanie Heleną Scheller, tvarumo konsultavimo įmonės „OMG Momentum“ įkūrėją, Jaką Normaną, GCS Emerging Europe pardavimų vadovą, „Google“, Gretą Pudan, „Meta Lead“, Httpool, Tue Meier-Poulseną, Šiaurės Europos regiono direktorių, Norstat ir Antonio Bechtle, kūrybos direktorių ir partnerių „BM Boutique“ ir kt.

Po forumo vyks apdovanojimų ceremonija, kurios metu bus apdovanoti geriausi Baltijos šalių prekių ženklai įvairiose kategorijose, tokiose, kaip mylimiausi, žmogiškiausi, žaliausi, drąsiausi prekių ženklai. Talkinant „Norstat Baltic“ komandai rezultatai bus nustatomi apklausus daugiau nei 3000 žmonių Baltijos šalyse. Tyrimas paremtas „Brand Capital“ tyrimu, kuris laikomas didžiausią aprėptį turinčiu prekės ženklo ir gyvenimo būdo tyrimu Baltijos šalyse, kuriuo metu buvo pateikus daugiau nei 300 klausimų apie gyvenimo būdą buvo surinkti duomenys apie daugiau nei 600 prekių ženklų. Daugiau informacijos apie renginį ir prekių ženklų reitingus rasite Baltijos prekių ženklų forumo svetainėje – www.balticbrandforum.com.

Baltijos prekių ženklo forumas organizuojamas bendradarbiaujant „MAGIC“, „OMD“, „Norstat“, „TUULI“, „AirBaltic“, „Google“, „Rimi“, „Lido“, „LUX Express“, „Volkswagen“, „Element Digital“, „Httpool“, „Eco Baltia“, „Trickster“, „Sons & Daughters“, „Hector Container Hotel“, „Valmiermuiža“, „Kalve Coffee Roasters“, „Delfi“, „TV3 Group“, „IR Nauda“, „Sky Media“, „JCDecaux“ ir „BOBE.me“, „Mediana“.