Tyrimo rezultatai rodo, kad vartotojai nori daugiau nei tik kokybės – jie dažnai ieško prekės ženklo, kuris atitiktų jų asmenines vertybes. Šiais laikais prekės ženklo atributai, tokie kaip „ekologiškas“ arba „tvarus“, yra reikšmingi vartotojams.

Šiukšlių rūšiavimas yra svarbus visose Baltijos šalyse, ypač Lietuvoje (91 proc.). Lietuviai taip pat yra aktyviausi buitinių atliekų rūšiuotojai (82 proc.). Latvijoje egzistuoja ryškus atotrūkis tarp ketinimų ir elgesio – šiukšlių perdirbimo svarba šioje šalyje yra gana didelė (86 proc.), tačiau iš tikrųjų rūšiuoja daug mažiau žmonių (68 proc.).

Dauguma pritaria, jog tvarūs įpročiai yra svarbūs ir dauguma stengiasi juos prisijaukinti kasdienybėje, tačiau mūsų neurologinė smegenų sistema reikalauja atlygio. Dauguma respondentų teigia, kad norėtų gauti atlygį už įvairių rūšių pakuočių perdirbimą – Latvijoje – 84 proc., Lietuvoje – 78 proc., Estijoje – 67 proc.

Taip pat, nepaisant teigiamo vartotojų požiūrio į tvarumą – dalis vartotojų vis dar nėra pasiruošę mokėti daugiau už tvarius įmonių sprendimus, tačiau 50% Lietuvos, 41% Latvijos, 44% Estijos ir 57% Švedijos gyventojų sumokėtų daugiau.

Nors ne visi vartotojai yra pasirengę mokėti daugiau, dauguma (68%) linkę pirmenybę teikti švarią aplinką tausojantiems prekių ženklams.