Verslo vertinimo kreivė Lietuvoje kyla aukštyn – pernai pasitikėjimą verslu išreiškė 48 proc. šalies gyventojų, o šiais metais – 52 proc. Tai atskleidė antrą kartą šalyje atliktas verslo aplinkos tyrimas, inicijuotas vadovų konferencijos EBIT ir tyrimų bendrovės RAIT.
RAIT
84 straipsnių
Siekiant auditorijos dėmesio žaisti saugioje zonoje nebeužtenka, todėl dalis prekių ženklų ryžtasi provokuoti ar net šokiruoti. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus, kurių ėmėsi ne tik rinkos naujokas – traškučiai „Chazz“, bet ir tokie solidūs brandai kaip „Fielm...
Projekte dešimt šalies įmonių ieškos galimybių stiprinti savo verslo strategiją, optimizuoti procesus, gerinti finansų ir personalo valdymą bei priimti efektyvius rinkodaros sprendimus. Projekto dalyvių mentoriais tapo žinomi šalies verslo lyderiai ir patyrę verslo konsultantai. Kviečiame susipažint...
Siekdama plėstis ir augti, viena iš lyderiaujančių rinkos tyrimų kompanijų Baltijos šalyse ir Švedijoje „RAIT“ įsigijo „Synopticom“ akcijų. Atsinaujinusiai įmonei vadovaus ilgametis vadovas, „Synopticom“ įkūrėjas Liutauras Daugirdas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kas organizacijoje šiandien yra marketingo vadovas bei kaip ši pareigybė ir jos funkcijos kinta Europoje, JAV ir Lietuvoje? Ką galima pritaikyti sau, ko laukti ir kam derėtų ruoštis? Ką gi veikia ir už ką atsako marketingo vadovas? Tokius klausimus apie besikeičiančią CMO rolę konferencijoje „LiMA C...
Šalies verslininkams derėtų atsigręžti į visuomenę – kaip rodo pirmą kartą atliktas Lietuvos verslo aplinkos tyrimas, verslu pasitiki mažiau nei trečdalis gyventojų. Tiesa, šis rodiklis verslo atžvilgiu geresnis, nei kitų vertintų institucijų. Lietuvos verslo forumo ir tyrimų bendrovės „RAIT“ inicij...
Pasaulinė pandemija gerokai pakoregavo darbo kasdienybę. Įdarbinimo specialistai vieningai tvirtina, jog nuotolinis ir hibridinis darbas tapo ne vienu iš darbovietės siūlomu privalumu, o neišvengiama būtinybe, kurią darbdaviai turi atliepti, norėdami pritraukti talentus. Jog darbuotojai vertina nuot...
2021 metais (liepos ir spalio mėnesiais) „RAIT Group“ atliko „DDB Brand Capital“ tyrimą, kuris atspindi daugiau nei 3800 respondentų (15–74 m., interneto vartotojų) iš Latvijos, Lietuvos, Estijos ir Švedijos nuomonę – ketinimus ir veiksmus tvarumo srityje.
Patirtis ir inovacijos susipina mamos ir dukros įkurtoje agentūroje „Marketingo valdymas“. Prieš 7 metus pradėjusios dviese ir savo paslaugas siūliusios telefonu tiesiogiai klientui, šiandien Vaiva Mickuvienė ir Greta Besakirskytė daliai pagalbos prašančių verslų turi pasakyti „ne“ – padėti visiems ...
Rinkos tyrimų bendrovė „RAIT Group“, veikianti Švedijoje ir Baltijos šalyse, pandemijos metu stebi vartotojų įpročius ir pokyčius bei pranešime žiniasklaidai dalinasi naujausio 2021 metų liepos ir spalio mėnesiais atlikto „DDB Brand Capital“ tyrimo rezultatais, kurie atspindi reprezentatyvią daugiau...
Reprezentatyvi rugpjūčio mėn. Lietuvos gyventojų apklausa parodė, kad beveik 40 proc. (39 proc.) respondentų mano, kad verslas prisidėjo/prisideda prie pandemijos krizės suvaldymo mūsų šalyje.
2021 m. birželio-liepos mėnesiais tyrimų bendrovės RAIT atliktas reprezentatyvus Delfi darbuotojų tyrimas rodo, kad vertinant Delfi kaip darbovietę svarbiausias tokiuose tyrimuose naudojamas rodiklis NPS (ang. „Net Promoter Score“), kuriuo matuojama, kiek darbuotojai rekomenduotų savo darbovietę kit...
Lietuvos ir Estijos gyventojai labiau priprato prie pandemijos sukeltų pokyčių nei Latvijos gyventojai (1)
Baltijos šalių tyrimų kompanija RAIT GROUP atliko tyrimus apie vartotojų įpročius ir poreikius pandemijos metu. Internetinės apklausos atliktos 2020 m. balandžio mėn., 2020 m. spalio mėn. ir 2021 m. kovo mėn., kurių metu apklausti 18-65 metų amžiaus Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojai, informuo...
Laisvėjant karantino sąlygoms ir aktyvėjant gyvenimo ritmui, kurį liudiją didėjančios spūstys miestuose bei eilės parduotuvės, kyla klausimas: „Ar vartotojai jau grįžta prie įprastų įpročių?“
Pirmą kartą Lietuvoje pagal Pasaulio laimės indekso metodiką apskaičiuotas Prienų rajono savivaldybės gyventojų laimės indeksas. Nustatyta, kad jis siekia 6,2 balo iš 10-ties.
Spalio 3 d. Rygoje vyksiančiame renginyje „Baltic Brand Forum 2019“, tarp kitų rinkodaros ir reklamos rinkos profesionalų dalyvaus ir du pasaulyje pripažinti ekspertai iš Jungtinės Karalystės: Lesas Binetas – reklamos agentūros „adam&eveDDB“ strategijos vadovas – ir Malcolmas Devoy – žiniasklaidos p...
Jaunoji Lietuvos karta kur kas pozityviau nei vyresnieji žiūri į verslą ir verslumą, jų neslegia lyčių ar verslo dinastijų stereotipai, o nuolat svarstomas verslo idėjas 14–19 metų jaunuoliai yra linkę išbandyti dar besimokydami mokykloje. Tokios tendencijos aiškėja atlikus „Lietuvos Junior Achievem...
Baltijos kelio trisdešimtmečio minėjimo įkvėptas ir pažymint 15 metų nuo Mėgstamiausių prekių ženklų topo pradžios, šių metų spalio 3 d. Latvijoje pirmą kartą vyks profesionalų, besidarbuojančių rinkodaros ir reklamos srityse, forumas „BALTIC BRAND FORUM 2019“, kuriame savo patirtimi dalinsis ryškia...
Pirmą kartą Baltijos šalyse „Arimex“ užsakymu vykdytas riešutų ir džiovintų vaisių kategorijų tyrimas atskleidė įdomius vartotojų užkandžiavimo įpročius, rašoma pranešime spaudai. Kuo mūsų ir kaimyninių šalių gyventojų mitybos įpročiai panašūs, o ko, pasak mitybos specialistų, galėtume pasimokyti iš...
Šių metų kovo mėnesį susisiekimo ministras Rokas Masiulis paskelbė, kad Lietuva, kartu su kitomis Europos Sąjungos valstybėmis, sieks „Vizijos 0“ – iki 2030 m. žūčių keliuose skaičių sumažinti perpus. Rinkos ir socialinių tyrimų kompanijos UAB „RAIT“ atlikta kelių sektoriaus ekspertų apklausa parodė...