Į Lietuvą iš viso iškeliavo 20 apdovanojimų. Daugiausiai iš jų, šeši – agentūrai „Not Perfect Vilnius“, keturi – „Fabula Rud Peterson Group“ (toliau – „Fabula“).
Sėkmingiausiu darbu paskelbtas „Not Perfect Vilnius“ kurta „Paskolinė“, pelniusi 5 apdovanojimus, iš jų 3 – aukso, „Fabulos“ kampanija „Grąžinti verta“, kurta Užstato sistemos administratoriui, laimėjo 3 apdovanojimus, iš jų 2 – aukso. Agentūra „Autoriai“ sėkmę matavo tuo, kad teikė savo du darbus trijose kategorijose ir visi jie tapo nugalėtojais.
Agentūros „Not Perfect Vilnius“ vadovas Paulius Senūta džiaugėsi, kad puikiai sekėsi tiek jiems, tiek jų kolegoms Estijoje, „Not Perfect Tallinn“. Paklaustas apie sėkmės paslaptis jis nedaugžodžiavo. „Ne žodžiais, o darbais mes kūrybą mylime. Čia nėra jokio atsitiktinumo – tai dėsningumas, pasikartojantis daugiau nei dešimtmetį“, – šypsojosi jis.

„Baltic Best“ yra vienas aktualiausių reklamos rinkos renginių visose Baltijos šalyse, išsiskiriantis stipria konkurencija, agentūrų ir darbų gausa bei aukšta kokybės kartele. Vėlgi džiaugiamės būdami įvertinti tarp stipriausių kūrybininkų regione“, – sakė Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ partnerė ir direktorė.
Pirmasis dėl apdovanojimų varžęsis „Fabulos“ projektas – kartu su USAD įgyvendinta kampanija „Keisk tarą į šlamančius“. 2023 m. pabaigoje USAD iniciatyva, grąžinant tarą į užstato sistemą, atsirado galimybė paaukoti surinktą sumą „Sengirės fondui“ ir taip prisidėti prie Lietuvos sengirių išsaugojimo. Siekiant paskatinti Lietuvos gyventojus prisidėti prie šios akcijos, „Fabula“ sujungė menininką Žygimantą Kudirką (Mesijus) ir chorą „Ąžuoliukas“.

Kampanijai sukurta daina kelias savaites laikėsi „Spotify“ muzikos klausimo platformos topuose, tuo tarpu kampanijos komunikaciją lydintis išskirtinis vaizdo klipas buvo nominuotas M.A.M.A. 2023 apdovanojimuose. Svarbiausia, iki šiol iniciatyvos dėka jau išsaugota per 100 tūkst. kvadratinių metrų senųjų Lietuvos girių.
Projektas pelnė aukso medalius turinio rinkodaros bei korporatyvinės ir viešųjų paslaugų komunikacijos kategorijose. Be to, jis buvo pripažintas kaip vienas geriausių internetinių vaizdo įrašų ir filmų kategorijoje, kurioje pelnė sidabro apdovanojimą.
Antrasis apdovanojimą pelnęs projektas – loterijos „Eurojackpot“ reklaminė kampanija „Tik be pavydo scenų“. Daugiau nei tris milijonus peržiūrų ir šimtatūkstantinio vartotojų įsitraukimo „TikTok“ platformoje sulaukę kampanijos vaizdo įrašai agentūrai pelnė bronzos laimėjimą socialinių tinklų reklamos kategorijoje.
Į apdovanojimų trumpąjį sąrašą pateko dar du agentūros projektai – dar neseniai balsuoti Europos Parlamento rinkimuose kvietusi „Nešvaistyk savo balso“ ir „Užstato sistemos administratorius“ komunikacijos kampanija „Gerai, kai yra kas laiko“, skirta supažindinti visuomenę su šiemet ES įsigaliojusiu reikalavimu tvirtinti iš plastiko pagamintus kamštelius prie butelių.
Agentūros „Autoriai“ vadovė Giedrė Ona Šileikytė džiaugėsi, kad pasisekė visiems jų teiktiems darbams.
„Šiemet į „BalticBest“ teikėme du darbus trijose kategorijose, visi šie darbai ir tapo nugalėtojais. Auksą laimėjo švietimo lyderystės programai „Renkuosi mokyti“ kurta mokytojų pritraukimo kampanija „Leisk vaikams tave surasti“. Ji už vaizdo klipą pelnė auksą geriausio Film Craft kategorijoje ir Sidabrą kaip geriausia Baltijos šalių TV reklama. Vaizdo klipo gamyba rūpinosi partneriai iš „Some Films“, režisavo Titas Sūdžius. Svarbu paminėti, kad ši kampanija buvo ir ypač efektyvi – „Renkuosi mokyti“ programa kampanijos laikotarpiu pritraukė rekordinį skaičių žmonių, norinčių dirbti mokytojais. Šiame kontekste supranti, kad reklama išties prisideda spręsdama rimčiausias nacionalinio masto problema – juk Lietuvoje šiuo metu trūksta daugiau nei 1500 mokytojų. Ypač džiaugiamės ir laimėtu auksu už geriausią grafikos dizaino darbą – tai atgimstančiai naujai kultūrinei erdvei Kaune „Daina“ kurtas vizualinis identitetas, įkvėptas paties pastato ir tarpukario reklaminių plakatų stilistikos. Užsienio komisija už šį darbą kaip patį stipriausią nubalsavo vienbalsiai“, – pasakoja G. O. Šileikytė.

Lietuviams atiteko šie apdovanojimai:
Grafinio dizaino kategorijoje auksas atiteko agentūrai „Autoriai“ už darbą „Daina“, sidabras – agentūrai „Not Perfect Vilnius“ už „Paskolinė“. Agentūra „Fabula“ pateko į trumpąjį sąrašą už „Grąžinti verta“ Užstato sistemos admnistratoriui.
Pakuotės dizaino kategorijoje „andstudio“ laimėjo auksą už „Uoga Uoga Kids“ ir bronzą už „Backstage Coffee“. Auksu taip pat įvertinta „Not Perfect Vilnius“ už „Paskolinė“, į trumpąjį sąrašą pateko jos „IPA Day`23“. Video meistrystės kategorijoje „Autoriai“ auksu įvertinti už iniciatyvos „Renkuosi mokyti“ klipą „Leisk vaikams tave surasti“. Į šios kategorijos trumpąjį sąrašą taip pat pateko agentūros „Marios“ kurtas klipas Naujajam Baltijos šokiui ir „ALL CAPS“ klipas „Maisto bankui“ „Neleiskite maistui nugyventi gyvenimo veltui“.
Spaudos/lauko reklamos kategorijoje bronza atiteko „Menų komunikacijai“ už Lietuvos kultūros tarybai kurtus plakatus „Neauginkime piratų“. Trumpajame sąraše – „ALL CAPS“ plakatas „Maisto bankui“ „Neleiskite maistui nugyventi gyvenimo veltui“.
Reklamos/prekių ženklo kūrimo kategorijoje „Not Perfect Vilnius“ skirtas aukso apdovanojimas už „Raudonos nosys. Gydytojai klounai“ kampaniją „Durys“, „Autoriams“ skirtas sidabro apdovanojimas už „Renkuosi mokyti“, bronza – „Ogilvy Vilnius“ už „Draudimo įvykiai“ kampaniją „Rašiklis“. Trumpajame sąraše – „Not Perfect Vilnius“ su „Gjensidige“ kampanija „Amžinai“. Internetui skirto video kategorijoje sidabru įvertinta „Fabula“ už kampaniją grąžinti verta, trumpajame sąraše paminėta jos kampanija „Eurojackpot“ „Tik be pavydo scenų“, skirta „TikTok“, taip pat jame minima „e.content store“ kurta „SoliTek“ kampanija „Saulės moduliai per sunkiausius laikus“.
Interaktyvios lauko reklamos kategorijoje „TRUTH.“ sidabru įvertinta už Lietuvos nacionalinimam dramos teatrui kurtą kampaniją „Neik į teatrą“, bronza – už „Blue/Yellow“ kurtą kampaniją. Trumpajame sąraše buvo „Ogilvy Vilnius“ su IKEA kurta kampanija „Šaltibarščiai visą vasarą“ ir agentūros „Fabula“ Europos Parlamentui kurta kampanija „Nešvaistyk savo balso“.
Banerių reklamos trumpajame sąraše buvo „Not Perfect Vilnius“ su „Sale“ kurta kampanija „Kūno dalys“ ir „ALL CAPS“ kampanija „Maisto bankui“ „Neleiskite maistui nugyventi gyvenimo veltui“.
Integruotos reklamos trumpajame sąraše buvo „Fabulos“ kurtos kampanijos „Grąžinti verta“, „Nešvaistyk savo balso“, „Tik be pavydo scenų“, „New!“ agentūros „Tele2 5G namų internetas“.
Tiesioginio marketingo kategorijoje „Not Perfect Vilnius“ apdovanota auksu už kampaniją „Paskolinė“.
Socialinių medijų reklamos kategorijos agentūrai „Fabula“ bronza atiteko už „Eurojackpot“ kampaniją „Tik be pavydo“, trumpajame sąraše – „SuperYou“ su kampanija IKEA „LT IKEA reakcijos“, agentūra „Marios“ už kampaniją „Gym+“.
Aktyvacijos kategorijoje „Not Perfect Vilnius“ auksu įvertinta už „Paskolinė“.Korporatyvinės komunikacijos ir viešųjų ryšių kategorijoje „Fabula“ įvertinta auksu už „Gražinti verta“, „Not Perfect Vilnius“ bronza – už „Paskolinė“, trumpajame sąraše – „ALL CAPS“ kurta kampanija „Vaikų linijai“ „Padėk išvaduoti vaikus iš sunkių minčių“.
Turinio marketingo, prekių ženklo, suteikiančio pramogą, kategorijoje, auksu apdovanota „Fabula“ už „Grąžinti verta“.Inovatyvaus marketingo, technologijų panaudojimo kategorijoje trumpajame sąraše „Fabula“ minėta už „Nešvaistyk savo balso“.Marketingo efektyvumo kategorijos sidabras – „ALL CAPS“ kurtai kampanijai „Vaikų linijai“ „Padėk išvaduoti vaikus iš sunkių minčių“, trumpajame sąraše – „Fabulos“ „Tik be pavydo scenų“, kurta „Eurojackpot“.