„Šia kampanija su lengva ironija žvelgiame į įsišaknijusį mitą, neva finansų įstaigos padeda auginti verslus. Iš tiesų gi jokia banko paskola negarantuoja verslo augimo – paskola tėra priemonė įgyvendinti įmonės vadovų suplanuotus sprendimus. O verslo augimas priklauso nuo daugybės faktorių – personalo, partnerių, ekonominės ir geopolitinės situacijos, įmonės strategijos, turimų resursų ir pan.“, – sako „Urbo“ banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška.

Julius Ivaška
Julius Ivaška
FOTO: Bendrovės nuotr.
Susiję straipsniai

Pasak jo, bankas visais šiais komponentais pasirūpinti negali ir neturi – tai verslo savininkų ir vadovų rūpestis: „Tad nederėtų ir susireikšminti, neva mes padedame verslams augti – mes tik skoliname pinigus. Tą tiesiai bei atvirai ir pasakome kampanijos pagrindine žinute“.

Kampanijos metu bankas teigia verslui siūlantis paskolas be jokių papildomų edukacinių naudų – seminarų, vebinarų, verslo pusryčių, naujienlaiškių, mentorystės programų ar kitų paslaugų.

„Urbo“ banko rinkodaros kampanija
„Urbo“ banko rinkodaros kampanija
FOTO: Bendrovės nuotr.

„Kaip gyvenime, taip ir versle – tikslingiausia užsiimti tuo, ką išmanai geriausiai. Finansavimo ir taupymo paslaugos tėra viena iš daugiau nei tūkstančio verslo sričių. Ir būtų keista, jei geriausiai išmanydami finansavimo sritį, pradėtume klientus edukuoti, kaip plėsti ir auginti kitus verslo sektorius. Mes galime patarti, kokia kreditavimo priemonė yra tinkamiausia įmonei ar verslo situacijai, tačiau niekada nepatarinėsime, kaip vystyti ir plėtoti verslą“, – sako banko Verslo tarnybos vadovas.

Pasak jo, esminė banko nauda verslui – galimybė pasiskolinti pinigų. Tačiau pinigai tėra tik priemonė – vien gautas finansavimas pats savaime neužtikrina tvaraus įmonės augimo. O kaip finansavimo pagalba auginti ir plėtoti verslą – bankas neturėtų nei spręsti, nei patarinėti.

Reklaminės kampanijos žinutės idėja gimė „Urbo“ banko komandos viduje, o vizualinius sprendimus šiai kampanijai kūrė reklamos agentūra „Milk Agency“.

Rekomenduojame
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės