Pasak „Milk“ strategijų vadovės Rasos Misiūnaitės, banko lūkestis pokyčiams buvo ambicingesnis negu tik pavadinimo pakeitimas, bet ir naujas vizualinis identitetas.

„Medicinos bankas verčia naują puslapį savo istorijoje, kuriame – tos pačios vertybės, bet dar didesnė energija ir ambicijos. Visa tai pirmiausia atsispindėjo naujoje prekės ženklo strategijoje, o tuomet natūraliai susidėjo ir į naują pavadinimą „Urbo“. Pavadinimo trumpumas ir skambumas buvo „malonus šalutinis efektas“, – teigia R. Misiūnaitė.

Kartu su nauju banko pavadinimu sukurtas ir logotipas, vizualinis identitetas. „Urbo“ logotipe matoma charakteringa „U“ raidė, kurios akcentas simbolizuoja kryptį, švyturio šviesos spindulius, vėtrungės motyvą.

„Neatsitiktinai pasirinkta ir pagrindinė vizualinio identiteto spalva, Neringos pušynų žalia – solidi, gamtiška ir artima lietuvio akiai“, – vardina R. Misiūnaitė. Jos teigimu, naujojo „Urbo“ logotipo ir vizualinio identiteto išplėtojimas truko apie pusę metų.

Banko administracijos vadovo Mariaus Arlausko teigimu, naujas banko pavadinimas yra augimo strategijos dalis.

„Daugiau kaip 30 metų buvome patikimas ir stabilus partneris savo klientams, sparčiai augome, tad natūralu, kad priėjome etapą, kai turime keistis. Suprasdami ir įsiklausydami į savo klientus, jų poreikius, turime aiškią viziją augti, plėsti paslaugų apimtį, gerinti kliento patirtį. Banko pavadinimo keitimas – neatsiejama banke vykstančių teigiamų pokyčių, kurie prasidėjo dar 2022 m. pabaigoje, dalis“, – komentuoja M. Arlauskas.

Pasak jo, keičiant pavadinimą, ypač norėta atrasti gražų lietuvišką žodį ir skambesį, kuris atspindėtų Lietuvos kapitalo banko įvaizdį.

„Urbo“ – trumpas, lietuviškas, gerai įsimenamas vardas. Be to, tai daugiau nei 50 metrų aukščio kalnas, vienoje gražiausių Lietuvos vietų, Nidoje. Ant jo stovi Nidos švyturys – navigacinis kelrodis ženklas“, – teigia M. Arlauskas.

Jo teigimu, pasikeitus banko pavadinimui, nei privatiems, nei verslo klientams jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia.

„Dirbsime kaip ir iki šiol – užtikrintai skirdami dėmesį esamiems ir naujiems banko klientams. Šiuo metu esame užsibrėžę tikslą per artimiausius trejus metus tapti prioritetiniu pasirinkimu smulkioms ir vidutinėms (SVV) įmonėms ir tvirta alternatyva fiziniams asmenims renkantis finansinį partnerį“, – sako „Urbo“ banko administracijos vadovas.