Kompleksų reklama skatina įvairių emocijų raišką
„Burger King“ pristatė šias pakuotes: „Pissed Meal“ (liet. piktas), „Blue Meal“ (liet. liūdnas), „Salty Meal“ (liet. sūrus), „YAAAS Meal“ (liet. nudžiugęs) ir „DGAF Meal“ (liet. nerūpestingas). Pakuotėse klientai gali rasti pasirinktą sumuštinį, bulvių skilteles ir gėrimą, rašo entrepreneur.com.
Tiesa, šia kampanija „Burger King“ pašiepia „McDonald's“ sakydami, kad yra daug emocijų, ne vien tik laimė, kurią nurodo pastarojo greito maisto restorano kompleksas vaikams „Happy Meal“.
Naujų pakuočių reklama yra didesnės kampanijos dalis, kuri skatina rūpintis savo psichine sveikata. „Ne kiekvienas atsibunda laimingas“, – taip prasideda „Burger King“ kampanija. – Kartais jaučiamės liūdni, išsigandę. Viskas, ko prašau, tai leisti man jaustis taip, kaip noriu.“
Pranešime žiniasklaidai „Burger King“ rašo, kad su šia kampanija skatina žmones leisti sau jaustis taip, kaip jie jaučiasi, neslėpti savo emocijų: „Socialiniai tinklai tarsi sudaro spaudimą žmogui būti laimingam ir tobulam. „Real Meals“ kompleksai skatina buvimą savimi ir norą jaustis taip, kaip tau atrodo geriausia šiuo metu.“
Kampanija apie šventes be klounų
Dar viena „Burger King“ reklama, pasirodžiusi gegužės mėnesį, traukia per dantį garsųjį „McDonald's“ klouną. Šįkart „Burger King“ sukūrė reklamą spaudai, kurioje dėmesys atkreipiamas į tai, kad kone kiekvienoje kultūroje vaikai bijo klounų.
Be to, pažymi greito maisto restoranų tinklas, įmonės „Vox“ apklausa rodo, kad 2016 metais 42 procentai amerikiečių pareiškė bijantys klounų.
M360 primena, kad tai ne pirmasis „Burger King“ bandymas pašiepti konkurentą.