Ekonomikos recesija, aštrėjanti visuotinio atšilimo problema ir besitęsiantis Rusijos karas prieš Ukrainą – akivaizdu, kad 2023-ieji mūsų pasąmonėje paliks gilų įspaudą. Jo pėdsakas jau dabar atsispindi žmonių elgesyje: kitaip perkame, kitaip keliaujame ir pramogaujame. Tikėtina, kad kitaip sutiksim...
Happy Meal
13 straipsnių
Gegužės pradžioje greito maisto restoranų tinklas „Burger King“ pristatė pakuočių seriją „Real Meals“ (liet. tikri patiekalai) – tai atsakas „McDonald's“ kompleksui „Happy Meal“ (liet. linksmas patiekalas). Kita „Burger King“ spaudoje išplatinta kampanija traukia per dantį žymųjį „McDonald's“ klouną...
Greito maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ savo lankytojams siūlo naujovę: pirkdami vaikišką rinkinį „Happy Meal“, lankytojai vietoj žaisliuko gali rinktis ir knygutę iš specialiai „McDonald’s“ sukurtos vaikiškų knygelių serijos, kurią sudaro 12 grožinės literatūros knygelių, kurias sukūrė visame ...
Reklamos agentūra „McCann Vilnius” kasmet meta sau kūrybinį iššūkį sugalvoti kaip kuo originaliau supakuoti ir pateikti Božolė (Beaujolais) vyną. Šiais metais šis prancūziškas jaunas vynas tapo suaugusiuosius pradžiuginančiu „Happy Meal”.
„McDonald‘s“ atšaukia milijonus „Happy Meal“ rinkiniuose išdalintų fizinio aktyvumo stebėjimo apyrankių, nes jos gali sudirginti vaikų odą ar net ją nudeginti.
Šiuolaikiniame pasaulyje, kuriame dominuoja didelės porcijos, tikrai sunku valgyti mažiau. Tačiau neseniai atliktas tyrimas atskleidė, kad net ir nedidelės skatinimo priemonės rinktis mažesnes porcijas ilgainiui atsiperka, rašo portalas „Futurity“.
Neseniai atlikta Didžiosios Britanijos viešbučių apklausa atskleidė, su kokiais keisčiausiais klientų prašymais ir reikalavimais tenka susitarti jų darbuotojams. Kaip jie patys sako, nė viena diena nebūna tokia pati, kaip ankstesnė.
Ilgus metus „McDonald`s“ viliojo vaikus į savo užkandines „Happy Meals“ valgiaraščiais, spalvingomis žaidimų erdvėmis ir įvairiomis dovanėlėmis. Tai buvo taktika, padėjusi mėsainių tinklui nuo mažumės prisirišti klientus visam gyvenimui. Rodos, šie laikai baigiasi.
Naujas „McDonald‘s“ personažas Happy „Twitter“ lankytojams kelia baimę.
Rinkodaros priemonės, kuriomis siekiama padidinti pardavimus, vėl atsuktos į vaikus. Pernai rudenį „Maxima“ siūlė pažaisti su iš kosmoso atvykusiais puponautais, o dabar prekybos tinklas „Iki“ ėmė siūlyti „Angry birds“ (liet. Piktų paukščių) figūrėles.
Trečiadienį sulaikyta Pitsburge esančio „McDonald's“ greitojo maisto restorano darbuotoja – policijos pareigūnų teigimu, moteris „Happy Meal“ rinkinių dėžutėse pardavinėjo heroiną, skelbia CNN.
Pardavėjai nuolat mąsto, kaip rinkodarinėmis priemonėmis padidinti savo pardavimus. Ne visos akcijos vienodai sėkmingos, tačiau apie kai kurias girdima daug ir ilgai. „Puponautai atvyko žaisti!“ - tokiu šūkiu „Maxima“ pradėjo akciją, kuri privertė Lietuvos vaikus ir jų tėvus pasinerti į plastmasinių...
Restoranų tinkas „McDonald‘s“, olimpiniame miestelyje Londone atidaręs didžiausią pasaulyje savo restoraną, pagyvino jį ir naujausiomis IT technologijomis.