Konferencija, gimusi iš kasdienybės

„ConnectIn“ konferencijos iniciatoriaus, „Venudu“ lektoriaus Dariaus Gerulio teigimu, tokia konferencija – išskirtinė mūsų šalyje, o idėja jai kilo iš temos aktualumo.

„2022-ieji „Venudu“ komandai išties buvo įspūdingi – surengėme pirmąją socialinius tinklus, kaip profesionalią rinkodaros dalį, apžvelgiančią konferenciją. Tada mintis tai padaryti atėjo iš mūsų kasdienio darbo.

Šįkart ir vėl nesistengėme organizuoti konferencijos tik tam, kad kažką organizuotume. Siekiame, kad tema būtų aktuali ir maksimaliai naudinga jos dalyviams. Todėl „ConnectIn“ konferencijoje įvairių sričių įmonių vadovai ir atstovai galės ne tik klausyti profesionalų pranešimų ir jau kitą dieną tą išgirstą informaciją panaudoti, bet ir užduoti klausimus diskusijoms, megzti ryšius (angl. network) specialių užsiėmimų metu“,– atskleidžia D. Gerulis.

Asmeninio prekės ženklo kūrimas apsipynęs mitais

Šiandien, kaip niekada anksčiau, konkurencija tvyro ne tik tarp įmonių bei jų atstovų, bet ir tarp individualių asmenų. Anot D. Gerulio, tai yra labai sveika praktika, skatinanti darbuotojų tobulėjimą ir motyvaciją.

„Tikriausiai retai kada pagalvojame, tačiau vienokį ar kitokį prekės ženklą turime mes kiekvienas. Nors tai skamba gan baugiai ir distopiškai, bet iš tiesų tas prekės ženklas yra paprasčiausiai tai, su kuo mus sieja aplinkiniai. Galbūt draugams jūs – vakaro siela, darbdaviui – kruopštusis, o kolegai – išsišokėlis. Asmeninio prekės ženklo kūrimas, apie kurį taip garsiai kalbama šiandien, yra apie tai, jog mes galime kurti ir formuoti, kaip mus mato kiti.

„LinkedIn“ socialinis tinklas leidžia tą profesinę skulptūrą lipdyti itin paprastai, nes tai platforma, kurioje visi susirenka daryti arba ieškoti to paties – profesinių žinių, karjeros galimybių, ryšių. „ConnectIn“ konferencija siekiame išsklaidyti visus mitus ir padėti įmonės atstovams, HR specialistams, vadovams, dirbantiems su ambasadoriais ir įmonės komunikacija, pažiūrėti į prekės ženklo kūrimą, kaip į organišką ir naudingą įrankį, atversiantį verslo augimo duris, – atskleidžia vienas konferencijos organizatorių.

Konferencijoje – ir žymūs užsienio pranešėjai

„Tai, jog „ConnectIn“ konferencijoje pranešimus skaitys garsūs Lietuvos ir užsienio prekės ženklų atstovai ir įvairių sričių profesionalai, pažymi temos aktualumą“, – pabrėžia D. Gerulis.

Benas Radzevičius („Nord Security“ Tech skyriaus talentų vadovas), Goda Černiauskaitė („Amston“ IT atrankų konsultantė), Justina Darulytė („Darbdavio ID“ darbdavio įvaizdžio strategė) bei Neringa Petrauskienė („WeAreMarketing“ partnerė ir strategė) pasakos apie „LinkedIn“ naudojimo svarbą žmogiškųjų išteklių specialistams ir darbdaviams, atskleis, kaip atrodo eksperto komunikacija ir kas yra darbdavio įvaizdis.

Taip pat rinkodaros specialistai: Karolis Rimkus („Caption“ įkūrėjas ir vadovas) bei Guoda Sakalauskienė („Promefile“ įkūrėja, asmeninio prekės ženklo konsultantė) dalinsis techninėmis „LinkedIn“ tinklo ypatybėmis, pateiks patarimus, kaip įdarbinti asmeninį profilį.

Diskusijoje apie asmeninį profilio kūrimą ir jo formavimo svarbą kalbės politologas Linas Kojala, Ekonomikos ir inovacijų ministerijos įkurtos Inovacijų agentūros vadovė Romualda Stragienė ir startuolio „Flutterwave“ vadovas Linas Bieliūnas.

Savo patirtimi dalinsis ir „LinkedIn“ tinklo analitikos platformos „Shield App“ atstovas Filippo Piras, o gerąsias praktikas ir patirtis atskleis „SurfShark“ rinkodaros specialistai.

„ConnectIn“ konferencija vyks kovo 16 d., „Litexpo“ parodų rūmuose, Vilniuje. Daugiau informacijos bei išankstinė registracija nuorodoje.

Apie Venudu marketingo mokymų platformą

Venudu – tai išskirtinę patirtį sukaupusių lektorių komanda, teikianti skaitmeninio marketingo mokymų, konsultacijų ir kursų paslaugas tiek įmonėms, tiek individualiems asmenims.