Kokio dydžio nuomonės formuotojas reikalingas?

Renkantis nuomonės formuotoją, svarbu įsivertinti pagrindinius bendradarbiavimo tikslus. Pirmas svarbus žingsnis – tinkamos krypties ir dydžio partnerio pasirinkimas. Nuomonės formuotojai yra skirstomi į mega (virš 100 tūkst. sekėjų), makro (nuo 30 tūkst. sekėjų), mikro (nuo 1 tūkst. sekėjų) ir nano (iki 1 tūkst. sekėjų). Tiesa, šis skirstymas gali kisti priklausomai nuo rinkos. Pavyzdžiui, Lietuvoje mega influenceriais yra laikomi Naglis Bierancas (@naglimantas); Karolina Meschino (@karolinameschino), makro – Neringa Zeleniūtė (@neringazeleniute), Paulius Ratkevičius (@ratkeviciuspaulius), mikro – Viktorija Beišienė (@nesupermama), Medeina Andriulienė (@medeina_andriulis).

Pavyzdžiui, jeigu kampanijos tikslas yra įvesti naują produktą į rinką, verta rinktis mega nuomonės formuotojus, kurie turi didelį pasiekiamumą. Jei tikslas yra didinti pardavimus, tokiu atveju vertingiau būtų rinktis bendradarbiavimą su makro arba mikro influenceriais, kurie turi glaudesnį ryšį su auditoriją ir aukštesnį įsitraukimo rodiklį.

Nuo auditorijos įvertinimo iki vertybių atitikimo

Renkantis partnerį labai svarbu įsivertinti ir tai, kiek partnerio auditorija atitinka prekės ženklo auditoriją. Jei norima reklamuoti produktą, kurio auditorija yra 20–30 metų vyrai – tokia turi būti ir nuomonės formuotojo auditorija. Įsivertinti auditoriją gali padėti įvairūs nemokami ir mokami įrankiai. Pavyzdžiui, nemokamas Google Chrome „Upfluence“ įskiepis ar mokamas nuomonės formuotojų įrankis „Modash“.