2021 m. balandžio 22 d. Atsižvelgdamos į internetinę erdvę persikėlusios kasdienybės diktuojamas sąlygas, asmeninio prekės ženklo konsultantė G. Sakalauskienė ir dizaino studijos „Zefyras“ įkūrėja V. Bugajenko sukūrė palaidinę, specialiai pritaikytą vaizdo konferencijoms. Šis dizaino sprendimas taip pat turi ir socialinę reikšmę, kadangi dalis už palaidinę gautų lėšų bus skirtos „Gelbėkit vaikus“ organizacijai.

Kūrėjos šmaikštauja, kad palaidinę tarpusavyje vadina „Zoomeriu“ dėl sąsajų su pandemijos metu išpopuliarėjusia vaizdo skambučių platforma „Zoom“. Trikotažinės medžiagos palaidinę galima rinktis iš 5 spalvų su galimybe ją individualizuoti pasirinkta dizainerės kurta miniatiūra. Anot G. Sakalauskienės, tokią palaidinę sukurti įkvėpė augantis vaizdo skambučiams tinkamos aprangos poreikis.

„Nors daugeliui mūsų vaizdo skambučiai tapo naująja realybe, tai nereiškia, kad reikia rengtis taip, kaip ir biure. Nusprendėme, kad vaizdo konferencijų aprangos kodui reikia spalvų, ryškumo. Be abejo, taip pat svarbu, kad rūbai atrodytų gerai kompiuterio, televizoriaus ar mobiliojo telefono ekranuose, o tuo pačiu būtų patogūs dirbant namuose“, – pasakojo G. Sakalauskienė. – Pirmasis įspūdis yra svarbus tiek realiame, tiek ir virtualiame susitikime, o Viktorijos ir jos komandos sukurtas platus „Zoomerio“ transformacijų spektras padeda tai užtikrinti.“

V. Bugajenko teigimu, palaidinė priskirtina tvarios mados kategorijai.

„Pasaulinės mados tendencijos linksta link tvarumo, daugkartinio rūbų dėvėjimo, o besikartojantys rūbų deriniai vis labiau populiarėja tarp tvarios mados aktyvistų. Palaidinė savo esybe atspindi ir mūsų propaguojamą tvarumą, kadangi ją galima dėvėti diena iš dienos. Rūbas vienas, o dėvėjimo variantų tiek, kiek širdis geidžia, – teigė V. Bugajenko. – Palaidine pasipuošusios moterys atrodys gerai tiek verslo susitikimuose, tiek virtualiuose vakarėliuose, nes pakeitus aksesuarus, prisegus pridedamą kapišoną ar priderinus kitus drabužius, sukuriamas visai naujas įvaizdis.“
Zoomeris

„Zoomerio“ transformacija – vienas rūbas, n dėvėjimo būdų

Dizainerės ir konsultantės kurta palaidinė taip pat atlieka ir socialinę misiją. Dalis lėšų, surinktų pardavus palaidines, bus skirtos remti organizaciją „Gelbėkite vaikus“. Pasiekus pradinį projekto tikslą, du tūkstančius eurų, vėliau organizacijai bus skiriama 10 proc. nuo kiekvienos palaidinės. Projekto kūrėjos tikisi greitai pasieksiančios užsibrėžtus paramos tikslus, nes jau turi išankstinių „Zoomerio“ užsakymų.

„Dalis už palaidinę gautų lėšų bus skirtos dienos centro moterų higienos priemonėms įsigyti. Remdami šį projektą, siekiame prisidėti prie „Gelbėkite vaikus” iniciatyvų, kad šeimos sunkesnėse situacijose galėtų džiaugtis pilnaverčiu gyvenimu, – komentavo lietuviško higienos priemonių prekinio ženklo „Gentle Day“ įkūrėja Vilmantė Markevičienė. – Be to, tokia dizaino ir verslo pasaulio bendradarbystė yra paspirtis kitiems unikaliems projektams, įgalinantiems kiekvieną atrasti jam patogius, individualius, bei tvarius sprendimus.“

Projektą įgyvendinti padeda partneriai: lietuviškas higienos priemonių prekinis ženklas „Gentle Day“, parfumerijos tinklas „Douglas“, liofilizuotų produktų elektroninė parduotuvė „Super Garden“. Taip pat prie socialinės misijos puoselėjimo prisideda projekto ambasadoriai leidykla „Skanios knygos“, grožio salonas „Uff“, „Grimo akademija“ ir kiti.

Palaidinės kūrėjos neatmeta galimybės ateityje pristatyti ir kitų, virtualiems susitikimams skirtų rūbų.

Netradiciniais sprendimais pasižyminti dizaino studija jau kelerius metus puoselėja tvarios mados konceptą. 2017 m. studija laimėjo nacionalinį konkursą „Geras dizainas“, sukūrusi originalų paltą iš atraižų. 2018 m. vykdytas kitas tvarios mados projektas – iš atraižų buvo kuriami vardiniai džemperiai.

Šiuo metu V. Bugajenko veda dizaino dirbtuves, kuriose dalyviai kuria savo dizainus, vėliau „Zefyras“ paverčia juos vienetiniais rūbais.