„Europos marketingo konfederacijos valdyba nusprendė kiekvienais metais Tarptautinės marketingo dienos proga apdovanoti marketingo srityje nusipelniusį asmenį. Visos šalys siūlė kandidatus ir balsavo už labiausiai pasižymėjusį. Šiemet apdovanojimo laureatu tapo Simon Sinek“, – sakė Europos marketingo konfederacijos valdybos pirmininkas Ralf Strauss per pirmadienį Vilniuje, Lietuvos marketingo asociacijos organizuotą apdovanojimo ceremoniją.

Simon Sinek geriausiai žinomas dėl to, kad 2009 m. savo „TED Talk“ pokalbyje išpopuliarino sąvoką „KODĖL“, kuri tapo trečia visų laikų žiūrimiausia TED.com pokalbio tema, sulaukusia daugiau nei 40 mln. peržiūrų ir subtitrų 47 kalbomis. S. Sinek „Auksinio rato“ teorija, kurioje daugiausia dėmesio skiriama esminiams klausimams „Kodėl“, „Kaip“ ir „Kas“, sukėlė revoliuciją lyderystės ir marketingo strategijose visame pasaulyje. Pradėdami nuo „kodėl“ ir suprasdami savo veiksmų tikslą, lyderiai gali įkvėpti savo komandas ir sukurti tvirtą sėkmės pagrindą.

„Mums didelė garbė, kad Simon buvo atrinktas šiam apdovanojimui! Dėkojame, kad nominavote Simon ir už tai, ką darote, kad darytumėte teigiamą poveikį marketingo bendruomenei. Kartu mes galime pagerinti mūsų pasaulį“, - džiūgavo Simon komanda.

Vizionieriškas lyderis

Simon Sinek, apibūdinamas kaip ypač įžvalgus mąstytojas vizionierius. Jis savo profesinį gyvenimą paskyrė unikaliai vizijai įgyvendinti – pasaulio, kuriame žmonės atsibunda įkvėpti, jaučiasi saugūs, kad ir kur bebūtų, ir baigia dieną kupini pasitenkinimo savo darbu. Savo novatoriškomis įžvalgomis jis dalijasi bestseleriais tapusiose knygose, tokiose kaip „Pradėk nuo KODĖL“, „Lyderiai valgo paskutiniai“ ir „Begalinis žaidimas“, taip pat savo podkaste „Šiek tiek optimizmo“.

S. Sinek darbai neapsiriboja vien marketingu ir verslo pasauliu. Jis dažnai bendradarbiauja su JAV ginkluotosiomis pajėgomis, įvairiomis vyriausybinėmis agentūromis ir daugybe ne pelno siekiančių organizacijų. 2021 m. jis įkūrė „The Curve“ – vadų ir šerifų grupę, siekiančią reformuoti šiuolaikinę policijos veiklą iš vidaus ir užtikrinti, kad teisingumas būtų vykdomas oriai, teisingai ir sąžiningai.

Kruopštus atrankos procesas

Europos marketingo konfederacijos (EMC) vykdomą atranką apdovanojimui už viso gyvenimo pasiekimus gauti sudaro du etapai. Iš pradžių EMC nariai kviečiami siūlyti kandidatus, kurie, jų nuomone, yra verti apdovanojimo. Po to iš šių kandidatūrų sudaromas trumpasis sąrašas, kuris išsiuntinėjamas visoms EMC šalims narėms balsuoti.

Skirtingose šalyse taikomi įvairūs kandidatų atrankos metodai, įskaitant viešą marketingo bendruomenės balsavimą arba asociacijos valdybos priimamus sprendimus. Surinkus ir susumavus balsus iš kiekvienos šalies, šių metų apdovanojimo nugalėtoju tapo Simon Sinek.

Marketingo šventės diena

EMC gegužės 27-ąją oficialiai paskelbė Tarptautine marketingo diena. Šia pasauline iniciatyva siekiama pabrėžti esminį marketingo vaidmenį skatinant verslo augimą ir visuomenės pažangą, kartu skatinant marketingo profesijos atstovų pasididžiavimo jausmą.

Gegužės 27-oji buvo pasirinkta marketingo šventės diena, nes būtent šią dieną 1931 m. Čikagoje gimė Philipas Kotleris, žinomas kaip „šiuolaikinio marketingo tėvas“. Ph. Kotleris parašė daugiau kaip 80 knygų ir padarė didelę įtaką marketingo raidai visame pasaulyje.

Šia reikšminga proga EMC ir LiMA kasmet kviečia visus marketingo entuziastus įsitraukti. „Tarptautinė marketingo diena suteikia unikalią galimybę pabrėžti strateginę marketingo svarbą ir jos teigiamą poveikį organizacijoms. Susivienykime ir pagerbkime marketingo profesiją bei jos pasiekimus. Švęskite kartu kasmet su kolegomis, klientais ir partneriais, kurkite viešas iniciatyvas ar vidinius renginius ir dalinkitės asmeninėmis aistros marketingo istorijomis. Švęskime marketingą garsiai ir ryškiai ir parodykime jos gyvybiškai svarbų vaidmenį formuojant ateitį“, - ragina EMC viceprezidentė, LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Daugiau informacijos apie Tarptautinę marketingo dieną čia.