Lietuvos marketingo asociacija

108 straipsnių

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA; anksčiau Marketingo specialistų asociacija) – asociacija, vienijanti 900 rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistus. Asociaciją 2004 m. įkūrė bendraminčių būrelis: Rytis Ponomoriovas, Andrius Alekna, Jonas Jankūnas, Elena Šilovaitė ir Arentas Norkūnas. Rytis Ponomoriovas buvo paskirtas valdybos pirmininku, Andrius Alekna - direktoriumi, Elena Šilovaitė rūpinosi pranešėjų konferencijoms pritraukimu. Iš pradžių asociacija vadinosi Lietuvos Marketingo specialistų asociacija.

Šiuolaikiniame pasaulyje, kai vartotojai kasdien priima didelį kiekį sprendimų, marketingo profesionalams tampa ypač svarbu suprasti vartotojų sprendimų priėmimo procesus bei kaip žmonių išankstinės nuostatos ir šališkumai (angl. bias) daro įtaką jų sprendimams. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA...

Ruduo yra ne tik metinių planų ir biudžetų sudarymo metas, bet ir išpardavimų bei kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu – vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų metuose. Norintiems sužinoti, kaip pasiruošti metiniams išpardavimams, Lietuvos marketingo asoci...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) konferencijos „LiMA CMO SUMMIT“ apdovanojimų vakare paskelbė jau dešimtąjį kartą organizuotų „Metų CMO’24“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovo titulą pelnė „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius Ąžuolas Zubkonis. Konkurs...

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) jau dešimtą kartą organizuojamų „Metų CMO’24“ rinkimų komisija paskelbė stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuką. Rinkimų finalininkai, pretenduojantys į „Metų CMO’24“ titulą, buvo paskelbti Sertifikuotų marketingo profesionalų (SMP) ciklo renginy...

Kintanti e-komercijos aplinka ir vartotojų įpročiai bei lūkesčiai, skatina išbandyti naujus metodus ir priemones bei dar efektyviau vykdyti e-komercijos marketingą. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau trečius metus organizuoja konferenciją „E-commerce Marketing Update’24“ internetu, skirtą pas...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau trečią kartą organizuoja konferenciją „B2B marketingas’24“ internetu, skirtą pasidalinti praktiniais patarimais ir įžvalgomis, kaip efektyviau vykdyti B2B marketingą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Nuolat augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencinę kovą dėl jų laimi įmonės, turinčios stiprią darbdavio reputaciją. Todėl lapkričio 14–15 dienomis internetu Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja renginį „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“. Jame bus kalbama, ...