Auksiniu apdovanojimu „Not Perfect“ įvertinti už Pakruojo dvaro istorinei varyklai kurtos trauktinės „Paskolinė“ dizainą.

„Tai yra vienas iš tų ypatingų retų atvejų, kai prekės ženklai dalyvauja visuomenės gyvenime, reaguodami į aktualius įvykius ir turi drąsos išreikšti savo nuomonę. Ir sugeba padaryti tai itin unikaliu ir kūrybingu būdu. Projektas iššauktas Eligijaus Masiulio kyšio istorijos yra papasakotas vien butelio ir jo įpakavimo dizaine. Būtent todėl jis sulaukė tiek daug pripažinimo reklamos festivaliuose – nuo vietinių, iki tokių aukštai reitinguojamų kaipo Golden Drum, kuriame buvo įvertintas ne tik kaip dizaino projektas, bet industry craft kategorijoje, kas paverčia jį pavyzdžiu, kokia iš tikrųjų turi būti reklama“, - sako Paulius Senūta, „Not Perfect“ vadovas.

 „Paskolinė"

Sidabriniu apdovanojimu „autoriai“ įvertinti geriausios video meistrystės kategorijoje už organizacijai „Renkuosi mokyti“ kurtą mokytojų pritraukimo kampanijos vaizdo klipo režisūrą. Vaizdo klipą režisavo režisierius Titas Sūdžius, gamybos kompanija – „Some Films“.

Pasak Giedrės Onos Šileikytės, kūrybinės agentūros „autoriai“ įkūrėjos ir kūrybos vadovės, „Golden Drum“ nuspręsta dalyvauti pirmą kartą, po pripažinimo Baltijos šalių apdovanojimuose (BalticBest), kur „Renkuosi mokyti“ laimėjo auksą.“Labai džiaugiamės, kad Europoje laimėjome su prasmingu ir mums patiems itin brangiu projektu. Už šį apdovanojimą labiausiai turime būti dėkingi klientui, kuris besąlygiškai pasitikėjo mumis ir režisieriui Titui Sūdžiui, taip pat patikėjusiam, kad mūsų idėja gali pavirsti paveikiu ir žaismingu reklaminiu klipu. Aukščiausią įgyvendinimo kokybę užtikrino tarptautinę patirtį sukaupusi reklamos gamybos kompanija „Some Films“, – pasakoja G. O. Šileikytė.

Titas Sūdžius, laimėjusios reklamos režisierius, sako, kad jam šis projektas – išskirtinai smagus. „Be galo patiko pasakoti istoriją ir klaidinti žiūrovą, jo lūkesčius, o labiausiai džiaugiuosi, kad niekas nepabūgo purvinai energingo muzikinio takelio!, – pasakoja Titas. 30-ąjį kartą vykęs „Golden Drum“ yra vienas seniausių ir svarbiausių reklamos apdovanojimų Europoje. Jame varžosi reklamos darbai iš 32 šalių, o komisiją sudaro pasaulyje su stipriausiais prekių ženklais dirbantys profesionalai.