2. Bandoma parduoti per greitai ir per anksti

Greito pardavimo siekis – didelė klaida B2B internetiniame marketinge. Prieš įsigydamas prekę ar paslaugą potencialus pirkėjas turi praeiti bent tris pardavimų piltuvėlio etapus: susipažinimo, svarstymo ir galutinio sprendimo. Kuo prekės/paslaugos kaina didesnė, tuo pirkimo procesas ilgesnis.

Mažų kainų E-komercijoje gali įvykti ir momentinis pirkimas, bet pirmojo kontakto tikslas su potencialiu klientu yra tiesiog atkreipti į save dėmesį, kad prireikus – jus prisimintų. Susipažinimo etape potencialus klientas dar nėra pasiruošęs pirkti. Tad atkreipę į save dėmesį, galite prisivilioti į internetinę svetainę ar e-parduotuvę, bet tikėtis pirkimo dar nereikia.

Svarstymo etape dažniausiai siekiate jau antrojo kontakto su potencialiu klientu, o tam itin gerai tinka remarketingas. Svarstančiam klientui galite dar kartą save pristatyti, tik šįkart pateikdami argumentą, kodėl jis turėtų pasirinkti būtent jus.

Būtent kainos pasiūlymas idealiai tinka trečiajame – galutinio sprendimo – etape. Pritraukus klientą dar kartą, jam verta siūlyti paskutinį kozirį – papildomą pridėtinę vertę ar nuolaidą.