„Brandnomika“ rūpinsis „Glassbee“ darbdavio įvaizdžiu bei žinomumo didinimu Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Džiaugiuosi, kad mūsų bendradarbiavimas su „Brandnomika“ stiprėja. 2021 m. pradžioje kreipiamės į šios agentūros įkūrėjus, kad padėtų mūsų įmonei su prekės ženklo perpozicionavimu, komunikacija. Pirmojo ketvirčio rezultatai rodo, kad tai buvo teisingas žingsnis. 2019 m. „Glassbee“ apyvarta siekė tik 59.000 EUR, 2020 m. – 158.000 EUR, o per 2021 m. pirmąjį ketvirtį pardavimai sudarė 95.000 EUR. Įtakos pajamų augimui turėjo ir sustiprėjęs „Glassbee“ įvaizdis viešojoje erdvėje. 2021 metais planuojame, kad įmonės pardavimai sieks apie 700.000 EUR, o 2022 m. – 1,2-1,5 mln. EUR. Iki 2027 m. „Glassbee" kelią tikslą pardavimo pajamas išauginti iki 12-15 mln. EUR. Tikimės, kad šiuos ambicingus planus padės pasiekti ir glaudesnis bendradarbiavimas su „Brandnomika“, – sako Andrius Urbonas, „Glassbee“ direktorius.
2022–2024 m. „Glassbee“ drauge su verslo partneriais planuoja investuoti nuo 8 iki 10 mln. eurų į naujos langų bei modulinių namų gamyklų statybas Alytuje, sukurti vertikaliai integruotą tiekimo grandinę ir iki 200 gerai apmokamų darbo vietų.
„Brandnomika“ – komunikacijos agentūra, kurios įkūrėjai yra Robertas Šapalas ir Aleksandras Izgorodinas. Įmonė teikia vadovų, analitinės, vidinės ir išorinės komunikacijos paslaugas. „Brandnomikos“ akiratyje darbas su „fintech“, startuoliais, pramonės, konsultacijų sektoriaus įmonėmis.