1. Didesnis patikimumas. Vienkartinės reklamos dažnai paskęsta bendrame reklaminiame triukšme ir greitai pasimiršta. Visai kas kita – ilgalaikės kampanijos. Vartotojai, matantys jiems patinkantį influencerį, nuolatos reklamuojantį tą patį prekių ženklą, jį įsidėmi gerokai labiau. Ambasadorystės principu veikiančios reklamos sekėjams taip pat atrodo ir labiau patikimos bei paveikios, kas leidžia sugeneruoti ir daugiau konversijų. Tačiau svarbu prisiminti ir tai, kad vartotojai taip lengvai nepamiršta, koks nuomonės formuotojas kokio prekių ženklo ambasadoriumi kadaise buvo. Jie tikrai pastebi, kai influenceris perbėga nuo vieno konkuruojančio ženklo prie kito, tad reikėtų įsivertinti, ar tokio nuomonės formuotojo persiviliojimas pas save nepakenks nei pasitikėjimui šiuo influenceriu, nei jūsų prekių ženklo reputacijai.
2. Ilgalaikė vertė. Trumpalaikės kampanijos padeda suprasti ir atsirinkti influencerį ilgalaikiam bendradarbiavimui, leidžia įsivertinti jo kuriamo turinio kokybę bei rezultatus. Tačiau ilgalaikės partnerystės atneša ir ilgalaikę vertę. Jos augina auditorijos pasitikėjimą prekių ženklu, kuria išliekamąją vertę ir leidžia pasiekti geresnių rezultatų. Jeigu bendradarbiavimui tinkamai pasirinksite nuomonės formuotoją, kuris atitiks jūsų viziją ir tikslinę auditoriją, per ambasadoriaus reklamą apie jus sužinoję vartotojai padės lengviau pasiekti išsikeltus prekių ženklo tikslus. Sutampančios influencerio, jūsų prekių ženklo ir vartotojo vertybės leis užmegzti autentišką ryšį bei atneš ilgalaikius rezultatus.
3. Galimybė sutaupyti. Ne paslaptis, kad už vienkartines reklamas influencerių socialiniuose tinkluose prekių ženklai turi pakloti apvalias sumas. Sudarius ilgalaikes partnerystes ir pasirinkus bendradarbiavimą ambasadorystės principu galima susitarti dėl gerokai mažesnių kainų ir taip sutaupyti. Tokiu būdu prekių ženklai gali lengviau valdyti savo biudžetą ir skirti didesnę dalį lėšų kitoms marketingo priemonėms.
4. Lengviau įvertinami rezultatai. Dirbant su daug skirtingų influencerių gali būti sudėtinga tarpusavyje lyginti jų rezultatus. Nevienodas sekėjų skaičius, skirtingas komunikacijos tonas ir kitokia nuomonės formuotojų auditorija gali apsunkinti rezultatų vertinimą ir trukdyti objektyvių išvadų darymui. Bendradarbiaujant su tuo pačiu influenceriu ilgą laiką galima daug lengviau palyginti ir įvertinti jo generuojamus rezultatus. Tai suteikia galimybę paprasčiau ir greičiau pamatyti, koks turinys veikia, koks ne bei stebėti, kokie veiksmai generuoja geresnę ROI (reklamos investicijų grąžą).
5. Taupo laiką. Pradedant kiekvieną naują reklaminę kampaniją, tenka skirti daug laiko parengiant gaires, padedančias influenceriui susipažinti su prekių ženklu. Dirbant ambasadorystės principu situacija visai kitokia. Nuomonės formuotojas, ilgą laiką reklamuojantis tą patį prekių ženklą, būna į jį puikiai įsigilinęs, žino pagrindines jo vertybes ir norimus pasiekti tikslus. Jis turi daug geresnį supratimą apie prekių ženklo viziją, stilių, norimą ištransliuoti žinutę ir toną nei tas, kuris su juo bus susidūręs pirmą kartą. Todėl laiko sutaupo tiek influenceris, tiek ir prekių ženklas, kuriam nebereikia kaskart vis iš naujo savęs pristatinėti.
6. Kūrybinė laisvė – paveikesnis turinys. Jeigu jau nusprendėte sudaryti ilgalaikę partnerystę su influenceriu, tai reiškia, kad jis atitinka jūsų prekių ženklo vertybes ir jį pasirinkote būtent dėl jo autentiško turinio bei bendravimo formos. Todėl neįsprauskite nuomonės formuotojo į griežtus rėmus ir suteikite jam kūrybinę laisvę. Nevaržykite jo ir leiskite kurti organiškai. Suteikdami laisvę, galite tikėtis gerokai paveikesnio turinio, nei pateikę konkrečius reikalavimus, nurodančius, kaip turės atrodyti reklama.
7. Nuoširdesnė reklama. Svarbu suprasti, kad partnerius renkasi ne tik prekių ženklai, bet ir patys influenceriai. Turbūt neatsirastų nuomonės formuotojas, kuris sutiktų ir norėtų būti ambasadoriumi to, kas jam yra nepriimtina ir visiškai neartima. Todėl tikėtina, kad prekių ženklo ambasadoriai reklamuojamą produktą ar paslaugą nuoširdžiai mėgsta ir patys ja naudojasi. „Fohr“ atliktas tyrimas atskleidė, kad net 79 proc. nuomonės formuotojų nori ilgalaikio bendradarbiavimo su prekių ženklais. Influenceriai tvirtina, kad tokiu būdu turi galimybę kurti gerokai autentiškesnį ir tikrąją jų nuomonę atspindintį turinį.
8. Jų niekas nepakeis. Influenceriai yra šiandien ir bus rytoj. Jau dabar galime matyti daugybę sėkmingų nuomonės formuotojų ir prekių ženklų ilgalaikių partnerysčių – Naglis Bierancas ir „Wolt“, Ieva Mackevičienė ir „Eurovaistinė“, Mantas Stonkus ir „MyProtein“, Robertas Kalinkinas ir „Huawei“, Lukas Gricius ir „MyBee Lietuva“. Prekių ženklai turėtų žvelgti į ateitį, kurioje influenceriai bus neatsiejama marketingo dalimi. Jie taps nepakeičiamais partneriais, padedančiais užmegzti tiesioginį ryšį su auditorija, išlaikyti vartotojų dėmesį ir nepasimesti dar triukšmingesniame reklamos pasaulyje.
9. Abipusė nauda. Ilgalaikė partnerystė yra naudinga ne tik prekių ženklams, bet ir patiems influenceriams. Ilgą laiką reklamuodami tą patį prekių ženklą, nuomonės formuotojai savo auditorijai siunčia aiškią žinutę, kad jie su bet kuo nebendradarbiauja. Tai leidžia sekėjams labiau pasitikėti influencerio nuomone ir pasikliauti jo reklamuojamais prekių ženklais. Nuomonės formuotojams ilgalaikės partnerystės leidžia jaustis ir labiau finansiškai stabiliems. Sudarytos sutartys ir pasirašyti kontraktai garantuoja pastovias pajamas bei leidžia geriau planuotis savo išlaidas.
10. Tinkamas pasirinkimas. Verslams būtina suprasti, kad svarbiausia – atidžiai pasirinkti influencerius, kurių sekėjai atitiktų jūsų prekių ženklo tikslinę auditoriją. Rinkitės juos ne pagal sekėjų skaičių, o vartotojų įsitraukimą į jų kuriamą turinį. Prieš pradedant bendradarbiauti, paprašykite influencerių, kad šie pateiktų jums pastarųjų kampanijų rezultatus. Dažnai mažiau sekėjų turintis, tačiau nišine tema komunikuojantis nuomonės formuotojas, leis pasiekti būtent jūsų prekių ženklui reikalingą auditoriją.