Populiarumo viršūnėje jau daug metų karaliaujanti influencerių rinkodara žengia į naują etapą – panašu, kad ši komunikacijos forma išgyvena rimtų pokyčių laikotarpį. Tikėtina, kad būtent 2024-ieji bus tie metai, kai stipriai išryškės skirtumai tarp pasaulinių ir Lietuvoje vykstančių tendencijų. Prog...
Armina Staniulienė
19 straipsnių
Nuo reklaminių kampanijų, vykdomų paštu ir telemarketingo iki aukso amžių išgyvenusių reklamų socialinėse medijose. Metams bėgant rinkodara gerokai pasikeitė – nuo tradicinės masinės reklamos pereita prie tikslingesnio ir asmeniškesnio būdo pasiekti vartotojus. Ši sritis ir toliau sparčiai keičiasi ...
Į rinkodaros pasaulį vis smarkiau besiveržiantis UGC pamažu įsitvirtina ir Lietuvos rinkoje. Ir nors dažnam dar negirdėtas, terminas UGC (user-generated content) reiškia tiesiog vartotojų sukurtą turinį. Sparčiai plintantis reklamos būdas vietą po saule sau išsikovojo ne tik dėl savo autentiškumo, b...
Šiandieniniame pasaulyje vartotojus supa kaip niekada daug informacinio triukšmo – srautas perkrautas juos bandančiomis pasiekti prekių ženklų reklamomis. Natūralu, kad bėgant laikui, būdami tokioje reklamos prisotintoje aplinkoje, vartotojai išmoko atsirinkti, nebereaguoti ir „praskrolinti“ triukšm...
Jau kelerius metus stebima influencerių augimo banga ir vadinamasis aukso amžius. Ir kasmet girdime įspėjimų apie ateinančią jų eros pabaigą. Tad kokios tendencijos vyraus 2023 metais influencerių rinkodaros srityje? Kaip keisis žaidimo taisyklės bei į ką reikės atkreipti dėmesį, norint efektyviai d...
Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę jau septintus metus iš ...
Jau prieš kurį laiką pastebėjau, kad kasmet vasaromis kartojasi ta pati tendencija – tėvai praneša ieškantys darbo savo vaikams. Tiesa, dažnu atveju ir tėvai, ir vaikai lieka nieko nepešę – mat galimybių nėra tiek daug. Vis dėlto, yra manančių ir kitaip. Šį kartą Delfi pasakoja istoriją apie šeimą, ...
Pastaruosius keletą metų stebėjome nuolat augantį influencerių rinkodaros populiarumą. Ir nors ateinančiais 2023 metais tokio žymaus augimo, tikėtina, jau nebeišvysime, tačiau nuomonės formuotojų reklama karaliauti tikrai nenustos. Prognozuojama, kad 2023 metais prekių ženklų išlaidos influencerių r...
Šiuo įtemptu laikotarpiu, kai visų mintys nukreiptos į Ukrainą ir jos žmones, įvairių produktų reklamos socialiniuose tinkluose didelei daliai vartotojų sukelia neigiamas emocijas ar net atmetimo reakciją. Tačiau influenceriai, kuriems komunikacija socialinėje medijoje yra pagrindinis pajamų šaltini...
Influencerių rinkodara jau metai iš metų rikiuojasi populiariausių reklamos priemonių sąrašo viršūnėje. Tiek praėjusieji 2021-ieji, tiek, panašu, ir šie metai galės ir toliau būti drąsiai vadinami nuomonės formuotojų aukso amžiumi. Tačiau nors influencerių populiarumas ir neblėsta, tendencijos vis d...
Nors viešojoje erdvėje ir buvo galima išvysti diskusijų apie artėjančią influencerių rinkodaros pabaigą, tačiau jau keletą metų žaibišku greičiu augantis nuomonės formuotojų populiarumas rodo visai kitokias tendencijas. Kūrybinės agentūros „Love Media“ vadovė ir influencerių rinkodaros specialistė A...
Influenceriai ir prekės ženklai: kokiais etikos principais vadovautis, siekiant sėkmingo bendradarbiavimo? (1)
Influencerių rinkodara užima vis svarbesnę vietą rinkoje – ja kasdien naudojasi daugiau verslų, sėkmingai bendradarbiaujančių su nuomonės formuotojais. Tačiau ne visada bendradarbiavimas vyksta sklandžiai – šioje srityje pastebimos ir dažnai pasitaikančios problemos, dėl kurių nukenčia influencerių ...
Influencerių rinkodara – labai geidžiama, tačiau vis dar ganėtinai nauja patirtis rinkoje. „Pastebiu, kad daugelis prekės ženklų daro dažną klaidą – trokšta dirbti tik su megainfluenceriais, manydami, jog dideli sekėjų skaičiai savaime užtikrins gerus rezultatus. Visgi, tam tikrais atvejais mikroinf...
Instagramas – pagrindinis pragyvenimo šaltinis: kiek uždirba rinkodaros taisykles pakeitę influenceriai ir kas jų laukia ateityje? (5)
Pastarąjį dešimtmetį socialinių tinklų bumas perrašė seniai nusistovėjusias rinkodaros taisykles. Ryšys tarp reklamos, prekių ženklų vystymo ir istorijų pasakojimo šiandien yra kitoks nei kada nors anksčiau. Didžiulę sėkmę patyrusi platforma „Instagram“ šiandien tapo darbo vieta daugybei žmonių – ne...
Sakoma, kad įtaka – tai gebėjimas nukreipti žmonių elgesį reikiama linkme. Šiandien ja mėgaujasi tie, kuriuos socialinėje medijoje seka tūkstančiai, o kartais – net milijonai. Patrauklų gyvenimo būdo turinį kuriantys influenceriai reklamos rinkoje uždirba solidžias sumas. Viena iš priežasčių – sekėj...
Sakoma, jog įtaka – tai gebėjimas nukreipti žmonių elgesį reikiama linkme. Šiandien ja mėgaujasi tie, kuriuos socialinėje medijoje seka tūkstančiai, o kartais – net milijonai. Patrauklų gyvenimo būdo turinį kuriantys influenceriai reklamos rinkoje uždirba solidžias sumas. Viena to priežasčių – sekėj...
Specialistai be užuolankų įvertino influencerių įtaką ir pasitikėjimą jais: dauguma nuomonės formuotojų turi asmenybės sutrikimą (6)
Influencerių era visą pasaulį užvaldžiusi jau ne vienerius metus. Gausybė reklaminių žinučių socialiniuose tinkluose sukasi kasdien, vaizduojamas tobulas gyvenimas sukuria neretai klaidinančias iliuzijas. Tiesa, dalindamiesi savo gyvenimo akimirkomis nuomonės formuotojai patenka ir į nemalonias situ...
Norėdama parduoti savo vestuvinę suknelę, vilnietė Armina Staniulienė (35) nerado tinkamos internetinės platformos, tad ėmė svarstyti apie šią idėją bei analizuoti tokios paslaugos poreikį.