„Nuo pat įmonės įkūrimo 2018-aisiais dirbome dviem pagrindinėmis kryptimis – teikėme influencerių rinkodaros sprendimus įmonėms Baltijos šalyse ir teikėme vadybos paslaugas žinomiems Lietuvos nuomonės formuotojams. Vis dėlto pastaroji veikla sudarė tik apie 15% tiesioginių pajamų, todėl, siekdami efektyvumo ir aiškesnio veiklos fokuso, nusprendėme visiškai atsisakyti vadybos paslaugų ir sutelkti dėmesį į prekių ženklams skirtas rinkodaros paslaugas. Nors sprendimas atsisakyti vadybos paslaugų nebuvo lengvas, nes šioje srityje dirbome su itin talentingais kūrėjais, kurių augimą matėme iš arti ir prie kurio prisidėjome, tikime kad šis strateginis žingsnis leis mums dar stipriau koncentruotis į influencerių rinkodaros paslaugų kokybės užtikrinimą ir inovacijas prekių ženklams bei sustiprins mūsų kaip nuomonės formuotojų rinkodaros ekspertų pozicijas Baltijos šalyse,“ – sprendimą komentuoja agentūros įkūrėja ir vadovė Laura Aleksandravičė.

„Influenceriai.lt“ agentūra per septynerius veiklos metus iš viso yra atstovavusi daugiau nei penkiolikai žinomų nuomonės formuotojų ir pramogų pasaulio atstovų. Nors tiesioginių vadybos paslaugų nuomonės formuotojams agentūra nebeteiks, glaudus darbas su kūrėjais išliks vienu pagrindinių įmonės prioritetų.

„Mūsų tikslas yra teikti kokybiškas ir efektyvias influencerių marketingo paslaugas prekių ženklams Baltijos šalyse, o tą daryti galime tik jausdami rinkos pulsą ir būnant nuolatiniame dialoge su kūrėjais. Atsisakydami talentų vadybos srities, resursus ir fokusą perkeliame į edukaciją. Visuomet siekėme prisidėti prie tvaraus ir ilgalaikio influencerių marketingo rinkos augimo, tad nuo kitų metų dar aktyviau teiksime konsultacijas tiek prekių ženklams, tiek nuomonės formuotojams, organizuosime mokymus. Iš rinkos žaidėjų jaučiame didelį poreikį influencerių marketingo žinių stiprinimui, tad esame pasiruošę jį atliepti,“ – apie ateities fokusą kalba agentūros vykdančioji direktorė ir partnerė Aistė Stalmokaitė.

„Influenceriai.lt“ yra didžiausia specializuota nuomonės formuotojų rinkodaros agentūra Baltijos šalyse. Savo veiklą agentūra pradėjo 2018 m. Šiuo metu „Influenceriai.lt“ padeda įgyvendinti integruotos komunikacijos projektus tokiems prekių ženklams kaip „Lidl Lietuva“, „L’Oreal“, „Aprangos grupė“, „Pieno žvaigždės“, „Douglas“ bei kitoms tarptautinėms ir Lietuvos įmonėms. Agentūra dirba su daugiau nei pusketvirto šimto turinio kūrėjų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.