Taigi, jei norite užauginti savo paskyrą, turite susikoncentruoti ne tik į tai, kad jis būtų pamėgtas ir išprovokuotų diskusiją, bet dar ir kad kuo daugiau vartotojų išsaugotų jūsų „Instagram“ įrašą. O kuo mažiau laiko praėjus nuo paskelbimo, visokio pobūdžio įsitraukimas aplanko jūsų postą, tuo drąsiau galite tikėtis net ir vietos „Instagram“ paieškos puslapyje.

Tai nėra nauja funkcija. Instagrame galimybė išsaugoti įrašą atsirado dar prieš dvejus metus kaip patogus būdas išsaugoti patikusį turinį tam, kad vėliau galėtumėte jį lengvai rasti ir dar kartą perskaityti.

Paspaudus piktogramą „Instagram“ įrašo apatiniame dešiniajame kampe, tas įrašas bus pridėtas prie jūsų išsaugotųjų, todėl jį bus lengva rasti vėl. O kolekcijose (angl. Collections) galite tvarkytis išsaugotus įrašus kaip panorėję: priskirti tam tikroms kategorijoms, temoms ar kitaip organizuotis jums patikusį instagramo turinį.

„Later“ nurodo 6 esminius patarimus, kaip priversti auditoriją išsaugoti jūsų turinį instagrame.

1. Kurkite infografikų stiliaus vizualus

Didelė tikimybė, kad įrašas, suteikiantis daug informacijos aktualia tema, bus išsaugomas įsisavinimui vėlesniam laikui, kai vartotojas turės tam daugiau laiko.

Štai socialinių tinklų rinkodaros puslapis @skaitmenine_bite yra kupinas įvairių patarimų ir naudingų infografikų.

2. Rašykite ilgesnius ir turtingesnius įrašų tekstus

Jau praėjo krūvos jaustukų (angl. emojis) instagramo įraše dienos. Metas sukurti prasmingą tekstą šalia įsikeltos nuotraukos ar vaizdo įrašo.

Kai jūsų paskyra taps mini tinklaraščiu su daugybe vertingo ir įdomaus turinio, skaitytojai bus labiau linkę išsaugoti jūsų įrašus.

Dėmesio vertas lietuviškas pavyzdys – socialinių tinklų rinkodaros guru @monika_ra_, besidalinanti patarimais, kaip užsiauginti savo „Instagram“ profilį. Jaustukus ji panaudoja skirtingų turinio dalių atskyrimui ir minčių išdėstymui. Tokiu būdu ilgas įrašas atrodo patraukliai ir aiškiai.

Delfi Kelionių ambasadorius Orijus Gasanovas taip pat mėgsta pateikti ilgesnes savo nuotraukų istorijas, kurias auditorija labai mėgsta ir aktyviai seka kelionių influencerio nuotykius.

3. Kurkite amžinai aktualų turinį

Tikimybė, kad jūsų įrašą sekėjai pamatys daugiau nei kartą, yra labai menka. Todėl reikia gerai pagalvoti, koks turinys priverstų auditoriją išsisaugoti jūsų įrašą ir grįžti į jūsų profilį vėl ir vėl.

Tai gali būti metų trukmės įvykių kalendorius, 60 sek. trukmės treniruotės vaizdo įrašas ar pamoka – kad ir koks turinys būtų, įsitikinkite, kad tai nepraras aktualumo šiandien, kitą savaitę, kitą mėnesį ir net kitais metais.

„Later“ pateikia savo daugiausiai išsaugojimų per metus turintį įrašą apie geriausią laiką skelbti postus instagrame. Tai yra ir bus aktuali informacija tiems, kurie atsakingi už socialinių tinklų strategijos kūrimą.

4. Kurkite prasmingas citatas

Vartotojams patinka išsisaugoti jiems aktualias citatas ir dalintis jomis su draugais. Veikia ir linksmos, ir įkvepiančios, gyvenimiškos citatos.

Štai tinklalaidė „Pralaužk vieną šaltą“ skoningai savo turinį papildo svečių citatomis.

Jaunas lietuvių rašytojas Lukas Petrauskas visą savo turinį kuria iš įvairių minčių ir sentencijų.

5. Paprašykite savo auditorijos išsaugoti jūsų turinį

Raginimas imtis kokių nors veiksmų (CTA) taip pat gali būti labai galingas dalykas. Jei tą darysite protingai, žinoma.

Tai gali būti draugiškas priminimas jūsų auditorijai, kad verta išsisaugoti jūsų įrašą ateičiai, tuo pačiu perspėjant algoritmą, jog tai kokybiškas turinys, vertas atsidurti instagramo paieškos puslapyje.

Jau minėta instagrame populiari @monika_ra_ jau įrašo pradžioje pamini, kodėl vertėtų jį išsisaugoti.

6. Kurkite įrašus su patarimais

Visiems patinka naudingi patarimai (angl. tips and tricks) arba įvairiausių naujienų išbandymai.

Pavyzdžiui, KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto profilyje pateikiami šeši patarimai, kaip komunikuoti socialinėje erdvėje.

Grožio salono @karolinas_aesthetics paskyroje patalpintas visiems aktualus, kasdienis patarimas, kaip reikėtų plauti galvą.