Verslui tenka nuolatos ieškoti būdų, kaip pasiekti tikslinę auditoriją ir išsiskirti konkurencingoje rinkoje. Skaitmeniniai ekranai, jau tapę nuoseklios mažmeninės prekybos strategijos komponentu, atveria naujas galimybes dinamiškai pristatyti turinį, didinti reklamos poveikį bei investicijų grąžą.
rinkodara
122 straipsnių
Rinkodara – pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos.
„Marketing Week“ ir „Kantar“ pernai apklausus beveik 1400 rinkodaros specialistų, 66,3% jų teigė manantys, jog kūrybos kokybė yra didžiausias arba vienas iš didžiausią įtaką bendram rinkodaros veiksmingumui darančių veiksnių.
Išskirtinių prekių ženklų atributų tema jau esame rašę ne kartą. Atrodo, apie jų svarbą šiais laikais kalba visi. Tačiau, kai nuo 1815 m. veikianti Škotijos gyvybės draudimo bendrovė „Scottish Widows“ savo pastaruosius 40 metų kantriai kurtą išskirtinį prekių ženklo simbolį (jauna našlė juodu apsiau...
Šiuolaikiniame pasaulyje, kai vartotojai kasdien priima didelį kiekį sprendimų, marketingo profesionalams tampa ypač svarbu suprasti vartotojų sprendimų priėmimo procesus bei kaip žmonių išankstinės nuostatos ir šališkumai (angl. bias) daro įtaką jų sprendimams. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA...
Kol vienos šalies gyventojams, siūlant savo prekę ar paslaugą, geriausia skambinti telefonu, kitoje vietovėje vartotojas tikėsis reklamos konkrečiame socialiniame tinkle. Ir kai viename pasaulio gale asmeninis ryšys su klientu bei prekės ženklu bus itin vertinamas, kitur žymiai svarbesniu aspektu pa...
Prakąstas obuolys*, frazė „Mums gera jumis rūpintis“**, raudonos ir geltonos spalvų kombinacija***, baltasis padangų žmogeliukas****. Kas sieja šiuos dalykus? Tai – išskirtiniai prekių ženklo atributai. Elementai, sukeliantys prisiminimus ar asociacijas apie konkretų prekių ženklą net tada, kai nėr...
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: CMO nemoka naudotis DI, o „Google“ galimai laukia dideli pokyčiai
Net didžiausių įmonių CMO sako negebantys pilnai išnaudoti generatyvinio DI, o tai, pasak ekspertų, stabdo verslo potencialą progresui naudojantis jau egzistuojančiomis technologijomis. Greta DI diktuojamų naujovių aiškėja ir kita tendencija skaitmeninėje erdvėje: B2B ir B2C skirtys trinasi ir B2B v...
Reklamos ekspertai pabrėžia – vieno stebuklingo recepto, kaip būti pastebėtam, nėra, o net įgyvendinus sėkmingą kampaniją, tai nereiškia, kad antrą kartą ją kartodamas vėl sulauksi gerų rezultatų. Tinkama žinutė, aktualus kontekstas, taikliai parinktas kanalas – reikia suderinti daugybę faktorių ir ...
El. laiškai, trumposios SMS žinutės, reklaminiai skydeliai – tik kelios priemonės, kurias taiko prekybininkai, norėdami pasiekti potencialius klientus. Kaip pastebi rinkodaros ekspertai, dalis verslininkų remiasi tik viena, neretai – pigiausia priemone, kuri pirkėjus pritrauktų į jų valdomas el. par...
Derinti pardavimų skatinimą ir prekių ženklo stiprinimą – tarsi bandyti išlaikyti tobulą pusiausvyrą žongliruojant ant lyno. Vienoje pusėje slypi trumpalaikės pajamos, kitoje – ilgalaikė vertė, kurią prekių ženklas kuria nuosekliai investuojant į vartotojų pasitikėjimą ir lojalumą. Nors iš pirmo žvi...
Tyrimai su žiurkėmis rodo, kad gyvų būtybių elgesį galima valdyti bausme ir apdovanojimu. Jei labirinte, patekus į kambarį A, žiurkėms sukeliamas skausmas, jos į jį nebesuka ir noriai risena į skanukų prikrautą kambarį B.
Šventinis laikotarpis tiesiogiai paveikia daugumos verslų metinį pelną. Pasiruošimas šiam laikotarpiui taip pat kelia didelių iššūkių namų ūkiams, todėl reikėtų ruoštis iš anksto.
Prekybos tinklas „Iki“ pradeda siūlyti precedento neturinčias ir įvairaus dydžio verslams pritaikytas reklamos galimybes. Keliais mygtuko paspaudimais jau galima gauti prieigą prie „Iki“ parduotuvėse visoje šalyje esančių beveik 2,4 tūkst. ekranų ir kitų reklaminių plotų, kurie kasdien traukia milži...
Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ praėjusią savaitę pranešė apie specialų pasiūlymą, kuriuo pasinaudojus už beveik 600 eurų bus galima skraidyti visus metus, nors yra ir papildomų sąlygų. Bendrovės konkurentės „Ryanair“ vadovas jau sukritikavo akciją išvadindamas ją „rinkodaros apgavyste“...
1988-aisiais visame pasaulyje žinomas prekės ženklas „Nike“ startuoja su milžiniškos sėkmės sulaukusia įvaizdine kampanija „Just do it“, apie kurią šnekama iki šiol. Kai kuriose to meto reklamose buvo rodomas kasryt bėgiojantis senjoras. Kodėl pasirinktas būtent šis siužetas? Apie sėkmę, klientų pas...
Televizoriuje matome reklamą, važiuodami į darbą spūstyje pro langą žiūrime į lauko reklamas, o jei automobilyje klausotės radijo – reklama gardžiuojasi jau ir jūsų ausys. Norėdami paklausyti dainą, panaršyti internete, susirasti antrą pusę pažinčių programėlėje ar peržiūrėti naują tinklalaidę, neiš...
Konkurencijai darbo rinkoje nemažėjant, vis daugiau organizacijų investuoja į darbdavio įvaizdžio kūrimą kaip priemonę naujų darbuotojų pritraukimui. Nors įvaizdis – svarbu, jo nebepakanka, nes didesniu iššūkiu už pritraukimą tampa darbuotojų išlaikymas. Norint darbdavio prekės ženklu pasiekti abiej...