rinkodara

122 straipsnių

Rinkodara – pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos.

Dalius Dulevičius

Išskirtinių prekių ženklų atributų tema jau esame rašę ne kartą. Atrodo, apie jų svarbą šiais laikais kalba visi. Tačiau, kai nuo 1815 m. veikianti Škotijos gyvybės draudimo bendrovė „Scottish Widows“ savo pastaruosius 40 metų kantriai kurtą išskirtinį prekių ženklo simbolį (jauna našlė juodu apsiau...

Šiuolaikiniame pasaulyje, kai vartotojai kasdien priima didelį kiekį sprendimų, marketingo profesionalams tampa ypač svarbu suprasti vartotojų sprendimų priėmimo procesus bei kaip žmonių išankstinės nuostatos ir šališkumai (angl. bias) daro įtaką jų sprendimams. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA...

Dalius Dulevičius

Prakąstas obuolys*, frazė „Mums gera jumis rūpintis“**, raudonos ir geltonos spalvų kombinacija***, baltasis padangų žmogeliukas****. Kas sieja šiuos dalykus? Tai – išskirtiniai prekių ženklo atributai. Elementai, sukeliantys prisiminimus ar asociacijas apie konkretų prekių ženklą net tada, kai nėr...

Vytautas Karoblis

Derinti pardavimų skatinimą ir prekių ženklo stiprinimą – tarsi bandyti išlaikyti tobulą pusiausvyrą žongliruojant ant lyno. Vienoje pusėje slypi trumpalaikės pajamos, kitoje – ilgalaikė vertė, kurią prekių ženklas kuria nuosekliai investuojant į vartotojų pasitikėjimą ir lojalumą. Nors iš pirmo žvi...

Parengė IKI

Prekybos tinklas „Iki“ pradeda siūlyti precedento neturinčias ir įvairaus dydžio verslams pritaikytas reklamos galimybes. Keliais mygtuko paspaudimais jau galima gauti prieigą prie „Iki“ parduotuvėse visoje šalyje esančių beveik 2,4 tūkst. ekranų ir kitų reklaminių plotų, kurie kasdien traukia milži...

Justina Asakavičiūtė

1988-aisiais visame pasaulyje žinomas prekės ženklas „Nike“ startuoja su milžiniškos sėkmės sulaukusia įvaizdine kampanija „Just do it“, apie kurią šnekama iki šiol. Kai kuriose to meto reklamose buvo rodomas kasryt bėgiojantis senjoras. Kodėl pasirinktas būtent šis siužetas? Apie sėkmę, klientų pas...

Konkurencijai darbo rinkoje nemažėjant, vis daugiau organizacijų investuoja į darbdavio įvaizdžio kūrimą kaip priemonę naujų darbuotojų pritraukimui. Nors įvaizdis – svarbu, jo nebepakanka, nes didesniu iššūkiu už pritraukimą tampa darbuotojų išlaikymas. Norint darbdavio prekės ženklu pasiekti abiej...