Kol kas patiktukų nematys Australijos, Brazilijos, Italijos, Kanados, Airijos, Japonijos bei Naujosios Zelandijos vartotojai. Apie tai socialinis tinklas skelbia savo „Twitter“ paskyroje.
„Instagram“ teigimu, šis poelgis prisideda prie vartotojų gerovės kūrimo. „Mes nenorime, kad „Instagram“ kuriamas turinys būtų tarsi varžybos. Siekiame, kad tai taptų vieta, kurioje žmonės leistų laiką, kurtų ryšį su kitais vartotojais, dalintųsi tuo, kas jiems patinka“, – interviu „CBS News“ sakė „Instagram“ vadovas Adamas Mosseris.
Kiekvienas vartotojas turi galimybę pamatyti, kiek patiktukų surinko, tačiau bendrame sraute surinktas kiekis panaikintas. Pasak A. Mosserio, tai mažina konkurenciją ir kitas galimas neigiamas įtakas.
2017 m. atlikta apklausa parodė, kad „Instagram“ – „blogiausia platforma sveikatai ir žmogaus gerovei“, nes prisideda prie nerimo, depresijos ir kitų panašių problemų. Tyrimą atlikusi „The Royal Society for Public Health“ pabrėžė, kad „Instagram“ srautas dažnam kuria nepilnavertiškumo jausmą, nes jo gyvenimas neatitinka socialiniame tinkle matomų vaizdų.
Tiesa, dar neaišku, ar patiktukų slėpimas taps teigiamu dalyku, kadangi didžiausią įtaką vartotojams daro nuotraukos. Jos yra „Instagram“ platformos pagrindas. Vis dėlto, kaip rašo socialmediatoday.com, šiuos bandymus atlikti verta, nes domina rezultatai – ar patiktukų nerodymas gali prisidėti prie anksčiau minėtų sveikatos problemų mažinimo.
Įdomu ir tai, ar žmonės, nematydami, kiek vartotojas surinko mygtukų „patinka“, nustos mėgti nuotraukas, ar ne. Šiuo metu daugelis prekės ženklų bendradarbiauja su nuomonės formuotojais, kurie po savo nuotraukomis renka šūsnis patiktukų. Taip ir „influenceriai“, ir įmonės gali matuoti populiarumą. Kyla klausimas, kaip situacija pasikeis, jei paspaudimai „patinka“ nebus rodomi.
„Instagram“ vadovas A. Mosseris priduria, kad šis bandymas pačiam socialiniam tinklui gali atnešti žalos, tačiau jie rizikuos: „Mes darysime tuos dalykus, kurie yra geriausi vartotojams, net jei jų kiekis sumažės. Norime, kad žmonės būtų saugūs ar bent jau sukurti „sveikesnę“ aplinką.“
M360 anksčiau rašė, kad idėją nuslėpti patiktukų skaičių įkvėpė būtent „Story“ (liet. istorija) funkcija, kurioje tik įrašą paskelbęs asmuo mato, kiek peržiūrų surinko. Tačiau jo sekėjų ši informacija nepasiekia.