Šis verslo kontaktų vakarėlis – puikus pasirinkimas nemėgstantiems viešai prisistatyti, juk tai neretam kelia įtampą. Tai jaukus bendravimas su reikiamu ekspertu privačiuose pokalbiuose. Jus pasitiks komanda ir suves su reikiamu ekspertu. Šiame vakarėlyje ne tik randami greitesni sprendimai, tačiau svarbiausia – naujos pažintys, verslo partneriai, talentingi verslų kūrėjai, investuotojai, teigia organizatoriai.

Visas lėšas skiria produkto kūrimui, o reklamai nelieka

Vienas iš renginio ekspertų, komandos vienijančios devyniolika reklamos ir SEO specialistų UAB „APG MEDIA“ direktorius Aurimas Paulius Girčys renginyje tikisi susipažinti su įmonėmis ir startuoliais, kurie turi ambicijų užkariauti pasaulį: „Norėčiau susipažinti su produkto ar paslaugų kūrėjais, kuriuos „veža“ tai, ką jie daro, kurie nori vystyti produktą, yra atviri marketingo sprendimų siūlymams iš mūsų pusės. Esame linkę ne tik teikti paslaugą, bet ir radę talentus, norėtume investuoti į jų verslus tam, kad kartu su mūsų pagalba šie kūrėjai galėtų daugiau laiko skirti produkto vystymui, o rinkodaros klausimus deleguotų mums“.

„Dažna startuolių klaida – nemokėjimas sukurti vertės klientui, kad jis norėtų atverti piniginę. Kita dažna klaida – didelės investicijos produkto kūrimui ir nepalikta investicijų arba palikta per maža dalis reklamai. Tinkamai neiškomunikavus apie produktą prarandami ne tik reklamos pinigai, bet ir investuoti pinigai į produkto kūrimą,“ – apie startuolių klaidas pasakoja ekspertas.

„Į mane galite drąsiai kreiptis visais klausimais susijusiais su produkto įvedimu ir išsukimu: Google/ Facebook reklamos sprendimai, SEO ar automatizavimo (botų ir naujienlaiškių) galimybės“, – pasakoja Aurimas ir skatina atvykti į renginį ir išnaudoti galimybes.

Idėjos įgyvendinimui atsisako skirti turimas santaupas ar turtą

Labiausiai patyręs vadovų ir pardavėjų treneris Lietuvoje Darius Čibonis taip pat ragina renginio dalyvius nepraleisti progos pasikonsultuoti jiems rūpimais klausimais: „Mano specializacija B2B pardavimai, derybų vedimas bei vadovavimas pardavėjams. Konsultuoju įmones ir vedu mokymus šiomis temomis, šiais klausimais galite į mane kreiptis“. Pats ekspertas renginyje tikisi sutikti įdomių žmonių, užmegzti naujų pažinčių: „Renginio formatas tam puikiai tinka“, – sako Darius.

Investuotojų ieškančių startuolių elgsena kartais stebina D. Čibonį: „Startuoliai ieško investuotojų, bet atsisako savo idėjos įgyvendinimui skirti turimas santaupas ar kitą turtą. Tai rodo, kad jie patys nėra užtikrinti savo idėja ir ieško už save kvailesnių ir turtingesnių, o tai labai reta kombinacija“.

Būtent todėl toks renginys labai tinka startuoliams ieškantiems įžvalgų, motyvacijos vystyti verslą, patarimų: „Mano patarimai priklausys nuo startuolių klausimų, tačiau norėčiau pasidalinti bendru patarimu: Šaunu, kad startavai, dabar tęsk, kol pasieksi išsikeltus tikslus, būk atkaklus, nepasiduok, tuomet kelk dar didesnius“, – įkvepia ekspertas.

Pokalbis neformalioje aplinkoje dažnai tampa atviresnis

Drąsiai užduokite klausimus „Delfi“ rinkodaros vadovui Irmantui Matilioniui: „Norėčiau sulaukti kuo daugiau ir konkrečių klausimų. Per daugiau nei penkiolika metų skirtinguose sektoriuose įgyjau vertingos patirties, ja ir norėčiau dalintis. Į mane galite kreiptis klausimais, susijusiais su rinkodara – nuo strategijos, prekės ženklo kūrimo ir vystymo, kainodaros iki komunikacijos ir įvaizdžio“.

Irmantas Matilionis pastebi puikias startuolių idėjas, puikų startą, tačiau pagrindiniai iššūkiai su kuriais jie susiduria – tai greitas augimas ir patirties stoka jam suvaldyti. Todėl tokių verslo vakarėlių metu didžiausia nauda – patyrusių ekspertų patarimai ir atsakymai į konkrečius klausimus. „Kuomet pokalbis vyksta neformalioje aplinkoje ir nėra ribojamas laikas, jis dažniausiai būna atviresnis ir galima klausti visko“, – pastebi privačių pokalbių naudą ekspertas.

Pagrindinė klaida – noras viską gauti greitai

Saulėtekio slėnio mokslo ir technologijų parko vadovė Dr. Laima Balčiūnė verslo vakarėlyje tikisi sutikti smalsių, kūrybingų žmonių, siekiančių kurti verslą tvariu būdu. Renginio metu konsultuos verslo pradžios, inovacijų, pokyčių valdymo klausimais. „Saulėtekio slėnio mokslų ir technologijų parke užauginome stebinančius skaičius startuolių, dalis iš jų jau pelnę pasaulinį pripažinimą. Stebint geriausius pavyzdžius džiaugiuosi galėdama patarti, kada ir ką verta vystyti, kada ir į kokius inovacijų konsultantus kreiptis“, – pasakoja ekspertė.

Dr. L. Balčiūnė mano, jog startuolių ir jaunosios kartos pagrindinė klaida – noras viską gauti greitai, tačiau reikėtų įvertinti, jog idėjos įgyvendinimui reikia daug nuoseklaus darbo. Kiti svarbūs aspektai – teisinga komanda, finansinė drausmė, skubiau pradėti pardavimai, apdairus elgesys su investuotojų patikėtomis lėšomis.