„Agenic“ vadovas Tomas Vasiliauskas pastebi, kad nors aktyvumas ir investicijos į socialinius tinklus palaipsniui auga, tačiau kai kurie prekės ženklai 2024 m. tarsi užmigo ir, lyginant su 2023-aisiais, prarado savo pozicijas.

„Šiandien neužtenka vien tik bendradarbiauti su influenceriais ar kurti turinį – jei siekiate realaus poveikio, svarbiausia yra turinio ar kolaboracijų konceptas. Jis turi būti įdomus, originalus ir įtraukiantis auditoriją“, – aiškina jis.

Susiję straipsniai

Kaip sukurti tokį turinį?

„Pirmiausia, rinkodaristams siūlyčiau išeiti iš savo vietinio burbulo. Stebėti ne tik tiesioginius konkurentus, bet ir pasaulinius prekės ženklus bei tendencijas. Ten galima atrasti daugybę įkvepiančių, inovatyvių idėjų, kurias įgyvendinti galima net ir turint ribotą biudžetą. Neblogas pavyzdys „Maximos“, kuri pernai sukūrė išskirtinę virusinę kampaniją su influenceriais naujos parduotuvės atidarymo Klaipėdos „Akropolyje“ proga. Šios kampanijos dėka prekės ženklas tą mėnesį pirmą kartą aplenkė didžiausią savo konkurentą „Lidl“ pagal sugeneruotą bendrą mėnesio įsitraukimą. Tačiau svarbu nepamiršti – viena stipri kampanija per metus neužtikrins ilgalaikės sėkmės. Nuoseklumas ir inovacijos yra raktas į sėkmingą prekių ženklų komunikaciją socialiniuose tinkluose“, – sako T. Vasiliauskas.

Tomas Vasiliauskas
Tomas Vasiliauskas
FOTO: Organizacijos nuotr.

„Dar vienas įdomus pastebėjimas – Lietuvoje turime daugybę prekės ženklų iš tokių sektorių kaip elektros tiekimas, draudimas, fintech ar nekilnojamasis turtas, kurie visiškai apleidę socialinius tinklus. Spėju, kad priežastis paprasta – vietiniai konkurentai nedaro nieko reikšmingo, tai ką mes ten galim padaryti taip pat… Tačiau pažvelgus į užsienio rinkas galima rasti daugybę įkvepiančių kampanijų. Tai reiškia, kad šioms industrijoms Lietuvoje atsiveria didžiulės galimybės – pirmieji, kurie tai supras ir pradės veikti, turės konkurencinį pranašumą“, – teigia jis.

Šiemet į viršų šiame reitinge per dešimt vietų pakilo „Delfi“ paskyra „Instagram“.

„Nors visada labiausiai raginame žmones eiti tiesiai į „Delfi“ portalą, kur galite būti tikri dėl matomos informacijos patikimumo, suprantame, kad socialiniai tinklai jau yra tapę daugelio žmonių neatsiejama gyvenimo dalimi. Nuosekliai dirbame, kad „Delfi“ informacija būtų visuose kanaluose, kuriais žmonės naudojasi, be to, labai vertiname iš jų gaunamą grįžtamąjį ryšį, kam socialiniai tinklai puikiai tinka. Ačiū tiems, kurie jau mus seka ir įsitraukia į mūsų turinį – tikimės, kitąmet jų bus dar daugiau, ir labai ačiū visai mūsų socialinių tinklų komandai, randančiai būdus, kaip užmegzti ryšį su žmonėmis“, – sako, „Delfi“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė.

Vaida Budrienė
Vaida Budrienė
FOTO: Andrius Ufartas

Apie tyrimą:

Atliekant šį tyrimą dalyvavo 100 mylimiausių prekių ženklų Lietuvoje pagal „Baltic Brand“ tyrimą ir į atvirą kvietimą atsiliepę prekių ženklai. Pakitusias pozicijas „Agenic“ lygino su paskutiniu darytu reitingavimu.

Vietų išsidėstymą nulėmė sekėjų bazė (kokybinis koeficientas) bei bendras sugeneruotas 2024 metų įsitraukimas. Aukščiausias įmanomas šio reitingo balas – 100, kuriuo būtų įvertinama, jei atitinkamu laikotarpiu „Instagram“ paskyra turėtų ir daugiausiai sekėjų, ir didžiausią įsitraukimą tarp visų lyginamųjų.

Pažymėti
Dalintis
Nuomonės