27 konkurso dalyvių poros iš Lietuvos reklamos, medijų ir skaitmeninių agentūrų siekia sukurti skaitmeninę kampaniją, skatinančią jaunimą aukoti „Jaunimo linijai“ paprastai ir patogiai – per apsipirkimui telefonu skirtą programėlę „MoQ“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Konkurso užduotį šiemet formuoja „Jaunimo linija“ ir trijų mobiliojo ryšio operatorių plėtojama programėlė „MoQ“.
Nors savižudybių skaičius Lietuvoje pamažu mažėja, emociniai sutrikimai išlieka opia problema. „Jaunimo linijos“ atlikto tyrimo duomenimis, 70 proc. jaunuolių susiduria su emociniais sunkumais, tokiais kaip nepasitenkimas savimi, pyktis, liūdesys, nerimas. Atsiverti kitiems trukdo nenoras apkrauti kitų savo problemomis, netikėjimas, kad kažkam rūpi ir savo jausmų nesupratimas.
Kaip paskatinti jaunimą aukoti?
Konkurso tikslas – sukurti kampaniją, kuri paskatintų aukoti „Jaunimo linijai“ paprastai ir patogiai.
Pasak „MoQ“ rinkodaros vadovo Tomo Nemuros, užduoties pagrindinis iššūkis – tikslinė grupė.
„Dėmesio koncentracija šiandien labai trumpa, o kelias nuo pamatytos reklamos iki paramos skyrimo ilgas. „MoQ“ įsitraukimas į pagalbos jaunimui projektą sutrumpina šį kelią ir leidžia vartotojams prisidėti prie paramos spontaniškai. Įsivaizduokite: pamatėte „Jaunimo linijos“ reklamą, sujaudino, nuskenavote QR kodą ir skyrėte paramą. Kelios sekundės ir viskas – jūsų parama įskaityta „Jaunimo linijos“ sąskaitoje“, – įsitikinęs T. Nemura.
„Su „MoQ“ pinigų perlaidos vyksta nuolatos – 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, taip pat savaitgaliais ir švenčių dienomis. Lygiai kaip ir „Jaunimo linijoje“, kur pokalbiai vyksta 24/7“, – priduria T. Nemura.
Atstovaus Lietuvai Kanuose
„Jaunųjų liūtų“ konkursas tradiciškai tampa platforma kalbėti apie aktualias socialines problemas ir ieškoti jiems priešnuodžių – sprendimų, kurie yra inovatyvūs, netikėti, stebinantys.
O kartu šis konkursas – ir platforma auginti Lietuvos reklamos talentus bei suteikti jiems galimybę pasivaržyti aukščiausioje kūrybiškumo lygoje – atstovauti Lietuvai tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse Kanuose“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.
Šiemet konkurso atrankoje dalyvauja iš viso 27 dalyvių poros iš kūrybinių reklamos ir media agentūrų: „Milk“, „McCann Vilnius“, „Love“, „ New! Agency“, „SuperYou“, „Fabula“, „Adell Taivas Ogilvy“, „ALL CAPS“, „CLINIC 212“, „IDEA Vilnius“, „DDB Vilnius“, „Inspired UM“, „Godspeed Branding“, „Autoriai“, „Hungry Scout“, „HAVAS Lithuania“, „Indiana.lt“, „Imagine“, „FAST FOCUS“, „Dept“, „Ductus Exemplo“.