Knygų apie rinkodarą autorius Lesas Binetas forume pasakos apie tai, kaip kurti ilgaamžius prekės ženklus ir kokius vaidmenis tame procese atlieka emocijos, reputacija ir kūrybingumas. Savo ruožtu Malcolmas Devoy kalbės apie populiariausius rinkodaros instrumentus ir žiniasklaidos planavimo strategijas, padedančias augti sėkmingiausiems pasaulio prekės ženklams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Forumo klausytojai galės išgirsti ne tik ekspertų iš Jungtinės Karalystės patirtį, bet ir dalyvauti žinomų Baltijos šalyse ir pasaulyje pašnekovų viešose diskusijose. Svarbiausios diskusijų metu aptariamos temos: prekės ženklų vaidmuo formuojant vartotojo įpročius, startuolių ir didesnių įmonių tarpusavio ryšiai, taip pat į rezultatus orientuotos rinkodaros svarba komunikacijoje.
Forumo programa sudėliota taip, kad sau įdomių temų rastų ir praktinių žinių galėtų įgyti įvairių sričių rinkodaros ir verslo atstovai, įskaitant atstovus iš savivaldų bei viešojo sektoriaus. Renginio tikslas – pasidalinti vertinga tarptautine ir asmenine patirtimi su visais, kam aktualu kurti įtakingus prekės ženklus.
Renginys „Baltic Brands Forum 2019“ vyks pirmą kartą, švenčiant 15-tąsias „Most Loved Brands“ metines. Forumas bus vainikuotas apdovanojimų ceremonija sveikinant įtakingiausius prekės ženklus Baltijos regione. Prekių ženklai bus apdovanoti aštuoniose kategorijose, tarp jų ir: Mylimiausio, Žaliausio, Žmogiškumą Puoselėjančio, Geriausio Startuolio prekės ženklo nominacijose.
Forumo organizatoriai ir rėmėjai: „DDB Latvija“, „DDB Vilnius“, „Kapitāls Networks“, „Accenture“, „Delfi“, „OMD“, „Rimi“, „Httpool“, „RAIT“, „Latvijas Zaļais punkts“, „Modash“ ir „Latvijas balzams“.