„Džiaugiuosi, kad Lietuvoje e-komercija vis labiau stiprėja bei daugėja verslų, kurie peržengę Lietuvos geografines sienas stipriai konkuruoja dėl vartotojų dėmesio pasauliniu lygmeniu. Norint efektyvesnių rezultatų reikia patogios ir šiuolaikiškos el. parduotuvės sistemos, drąsių marketingo sprendimų ir glaudaus bendradarbiavimo. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie el. verslo vystymo Lietuvoje ir bendradarbiauti su LiMA dar plačiau skleidžiant žinią,“ – renginyje kviečia dalyvauti generalinio rėmėjo „Evispa” vadovas ir projekto „verskis.lt“ įkūrėjas Vitalijus Dubietis.
„Šiais metais savo patirtimi ir įžvalgomis apie skaitmeninį marketingą, socialinių tinklų naujienas bei laukiančias tendencijas kalbės 18 profesionalų iš Lietuvos ir užsienio. Tikimės, kad renginys leis marketingistams lengviau priimti sprendimus dinamiškoje skaitmeninio marketingo aplinkoje“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Renginių seriją atidarys „BPN Intense“ klientų vystymo vadovas Marius Marčenkovas, pristatydamas pagrindinę 2024-ųjų metų e-komercijos tendenciją, kuri padės šiemet pritraukti naujus klientus. Kaip keitėsi e-pirkėjų įpročiai 2023 metais atskleis viešnia iš Prancūzijos „Geopost“/„DPD“ rinkos tyrimų direktorė Carmen Cureu. Kaip Lietuvos populiariausios el. parduotuvės išnaudojo naujienlaiškių kanalą 2023 m. pristatys „NFQ“ email komandos vadovas, LiMA valdybos narys ir Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) Matas Pocius.
„Evispa” vadovas, projekto ir renginio generalinio rėmėjo „Verskis.lt“ įkūrėjas Vitalijus Dubietis atskleis, kokios priemones iš tiesų skatina konversijas parduotuvės viduje, o „One more agency“ vadovė Milda Ščerbinskaitė papasakos, kaip tinklalapio lankytojus paversti klientais. Kaip galima išnaudoti dirbtinį intelektą e-komercijoje bei duomenų analitikoje parodys „DataEra“ įkūrėjas ir vadovas Rolandas Rimkevičius.
Antroji virtualios konferencijos diena startuos su „Ad Fingers“ vadovo Sauliaus Jurgelėno pranešimu, kuriame jis atsakys, kodėl holistinis požiūris itin svarbus el. prekyboje ir kaip sąveikauja komunikacijos kanalai, turinys ir vartotojo kelionė. Svečiai iš Švedijos, „Nileborn Media” įkūrėjas Jorgen Persson ir „Omniarch“ partneris David Vallin apžvelgs „affiliate“ marketingo tendencijas ir galimybes e-komercijai. Apie turinio strategiją e-komercijos pardavimams kalbės „WFMA” įkūrėja ir direktorė Raminta Keršulytė.
„Addrama by Mediapark“ skaitmeninės reklamos specialistė Ernesta Ibianskaitė pranešime pasidalins patarimais, kaip prekės ženklo komunikacijos ir e-komercijos atstovai gali sėkmingai bendradarbiauti, o kaip e-komercijos verslams paskatinti vartotojus kurti turinį atskleis „Rinkodaros inžinierius“ vadovė Eglė Pilypaitė.
„Sarmavicius.lt“ el. prekybos ir SEO strategas Simas Šarmavičius trečiąją renginių ciklo popietę pradės pasakodamas apie naujausius „Google” paieškos algoritmo atnaujinimus ir jų pritaikymo galimybes savo el. prekyboje. Kaip panaudoti duomenis protingiems pasirinkimams investuojant į reklamines kampanijas pasakos „Evolvery“ partneris ir „Unconditional Agency“ įkūrėjas Radvilas Šeputis. „Reprise Media“ skaitmeninės rinkodaros vadovas Domas Raulinaitis patars, ką ir kaip e-komercijos verslai turėtų daryti, kai trečiųjų šalių slapukų visai neliks.
Kas yra svarbiausia planuojant rezultatyvias mažo biudžeto kampanijas įvardins „Whatabout Agency“ medijų skyriaus vadovė Rūta Grišė, o renginį uždarys „Circle Translations“ bendraįkūrėjas ir vadovas Julius Šakys drąsindamas žengti į naujas rinkas ir patardamas, kokių klaidų nedaryti plečiant savo veiklą.
Trijų popiečių konferencija internetu „E-Commerce Marketing Update’24“ vyks kovo 5, 6 ir 7 dienomis. Daugiau informacijos čia.
Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei devyniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1400 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.