„Rupūs miltai, prie viso to, kas vyksta, kokius penkerius ar septynerius metus labai aktyviai prisidėjau. Dalyvavau visų įmanomų pasipiktinimų bet kuo varžybose – politikais, verslais. Tačiau kai pats atsiduri situacijoje, supranti, velnias, susikūriau kažkokį teisuolio įvaizdį, toks jau gerietis ir t. t. Bet kai kuriose vietose ėjimas iš paskos, bet įsivaizdavimas, kad esi minios priekyje, yra visiškas nesusipratimas. Prisišnekėjau ir gavau per galvą. Dariau dalyką, kuris kaip veidrodis man parodė, kaip yra. Su tuo reikės dirbti“, – konferencijos „PR Impact Awards 2022“ metu vykusioje diskusijoje apie vertybių svarbą komunikacijos profesionalo darbe atviravo agentūros „Nova media“ įkūrėjas, komunikacijos ekspertas Arijus Katauskas.
2022.06.13 11:35
Kai klientas per dieną tampa toksiškas: kada likti iki galo, o kada nešti kudašių?
M360
FOTO:
Ką daryti, kai ilgametis ir branginamas agentūros klientas per dieną tampa toksišku? Atleisti klientą, kad nebūtum suteptas svetimos dėmės? Bet ar tai nemestų nepasitikėjimo agentūra, o gal net ir visu komunikacijos sektoriumi, šešėlio: kaip dėl to ir laimėje, ir bėdoje? Jei tęsti partnerystę, kokiomis sąlygomis? Kaip užsitikrinti, kad tolesnis bendradarbiavimas neapkarstų? Kaip nesusitapatinti ir nebūti tapatinamam su klientu, bet dirbti profesionaliai? Komunikacijos lauko ekspertai, kritikuojantys socialiniuose tinkluose klestinčią linčo kultūrą, sako – kiekvienas klientas turi teisę į gynybą. Nors iki tokio suvokimo reikia subręsti net ir savo srities profesionalams.