Likus 10 dienų iki metinės komunikacijos profesionalų konferencijos ir apdovanojimų „PR Impact Awards“, jau nebeliko bilietų į šių metų renginį. Sulaukę daugiau nei planuota norinčiųjų dalyvauti konferencijoje, organizatoriai rado sprendimą, kaip suteikti galimybę išgirsti renginio pranešimus ir ger...
Romualda Stonkutė
48 straipsnių
Paslaptingas „Vičiūnų“ gamyklos Kaliningrade pirkėjas – kas gali slėptis už prieš metus įkurtos įmonės (14)
Rusijos verslo leidiniui „Kommersant“ paskelbus, jog Rusijos valdžia pritarė Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdomos Kaliningrado bendrovės „Vičiūnai-Rus“ pardavimui, lieka neaišku, kas taps naujaisiais verslo savininkais. Bendrovė, turinti pirkti milijoninį v...
Ką daryti, kai ilgametis ir branginamas agentūros klientas per dieną tampa toksišku? Atleisti klientą, kad nebūtum suteptas svetimos dėmės? Bet ar tai nemestų nepasitikėjimo agentūra, o gal net ir visu komunikacijos sektoriumi, šešėlio: kaip dėl to ir laimėje, ir bėdoje? Jei tęsti partnerystę, kokio...
Praėję 2021 metai daugeliui Lietuvos komunikacijos agentūrų atnešė augimą. Didžiausias tiesiogines pardavimo pajamas skaičiavo agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, didžiausias pardavimų pajamas ir grynąjį pelną – agentūra „Publicum“.
Veiklą pradėjo nauja Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) taryba. Dvejų metų kadencijai asociacijos tarybos pirmininku perrinktas komunikacijos agentūros „Agency 1323“ vadovas Artūras Jonkus, komunikacijos srityje dirbantis jau 25-erius metus. Asociacijos tarybos narių gretas papildė pernai p...
„TP Vision“ savo komunikacijos partneriais Lietuvoje pasirinko ryšių su visuomene agentūrą „PR Service“. Pozicijas rinkoje siekianti stiprinti „TP Vision“ šiais metais daugiausiai dėmesio skirs premium segmento produktams Philips TV ir garso kategorijose, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lietuvai jau antrus metus kovojant su koronaviruso (COVID-19) pandemija, šalies gyventojų emocinė sveikata vis blogėja, rodo tyrimai. Iki šiol egzistuoja stigmos, kurios stabdo kreiptis pagalbos į gydytojus ir kitus specialistus, o visuomenės emocinis raštingumas – žemas. Šias problemas spręsti padė...
Sveikatos apsaugos ministerija nutraukė Covid-19 vakcinacijos reklamos kampanijos konkursą, teigdama, kad projekto konkurso sąlygos buvo netiksliai suformuluotos ir ne visi dalyviai jas vienodai suprato.
Geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2021“ organizatoriai iki trečiadienio, gegužės 12 dienos, vidurnakčio pratęsia paraiškų pateikimo terminą. Tai daroma atsižvelgiant į savaitgalį gautus agentūrų, verslo įmonių ir viešojo sektoriaus organizacijų prašymus, teigiama pranešime ...
Ilgametė geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards“ organizatorė Romualda Stonkutė teigia, kad konkursai duoda naudos visai industrijai ir kelia rinkoje teikiamų komunikacijos paslaugų kartelę.
Po metus trukusios beprecedentės situacijos – Covid-19 pandemijos ir ekonominės krizės bei politinio nestabilumo – 2021 metų „Edelman Trust Barometer“ fiksuoja klaidingos informacijos epidemiją ir visuotinį nepasitikėjimą visuomenės institucijomis bei lyderiais visame pasaulyje.
2020 metai taip sukrėtė pasaulį, kad, iš pradžių skaudžiai kirtę komunikacijos sektoriaus įmonėms, galiausiai apsivertė į teigiamą pusę: komunikacijos paslaugos tapo verslo ir valstybinio sektoriaus būtinąja, o ne papildoma dalimi.
2019 metai komunikacijos sektoriui buvo vieni geriausių po 2008-ųjų finansų krizės: paslaugų portfelį išplėtusios Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) bendrovės pernai apyvartą padidino 15,2 proc., o tiesiogines pajamas – 11,4 proc.
Skubus pasaulinis tyrimas per epidemiją: žmonės nori informaciją gauti iš medikų ir mokslininkų, o ne politikų (4)
Pasaulinis ryšių su visuomene tinkals „Edelman“ atliko skubų pasaulinį tyrimą, klausdamas įvairių šalių gyventojų, kokia informacija jie pasitiki ir kokie informacijos šaltiniai jiems atrodo patikimiausi.
Didžiausias komunikacijos profesionalams skirtas metinis renginys „PR Impact Awards 2020“ perkeliamas iš gegužės 8 d. į birželio 12 dieną.
Septintą kartą organizuojamas didžiausias komunikacijos profesionalų renginys „PR Impact Awards 2020“ kviečia atsigręžti į privataus ir viešojo sektoriaus organizacijų reputaciją, įvertinti jos svarbą ir kuriamą vertę. Renginys šiemet vyks gegužės 8 dieną.
Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA), atitinka visus 5 Veiklos kokybės standarto reikalavimus ir joms dar metams suteikti Kokybės standarto sertifikatai.
Pasauliniame ekonomikos forume Davose šiandien pristatytas „Edelman“ ryšių su visuomene tinklo tyrimas „Trust Barometer“ išryškino paradoksalią situaciją – auganti pasaulio ekonomika, gerėjantis užimtumas ir tuo pat metu ryškėjantis žmonių pasitikėjimo sąstingis. Gerėjantys ekonominiai rezultatai tu...
Kitąmet Lietuvoje susirinks geriausi pasaulyje komunikacijos ir ryšių su visuomene specialistai. 2020 m. spalio 2 dieną Vilniuje įvyks Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos (IPRA) rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World Awards for Excellence in PR“ apdovanojimai.
Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija, sudaryta iš 14 komunikacijos, rinkodaros, socialinių medijų ekspertų, įvertino Lietuvos influencerius, iniciatyvas ir tinklalaides bei išskyrė kandidatus į septynias nominacijas. Laimėtojus rinks „Facebook“ tinklo vartotojai, o...