Išmaniųjų telefonų rinkoje konkurencija itin arši, tad nieko keisto, kad „Huawei“ norėjo išsiskirti ir ištesėti reklaminį pažadą „praplėsti žmogaus galimybių ribas“.
Taigi, „Huawei“ kreipėsi į agentūrą „FCB Inferno“ su prašymu padėti rasti būdą, kaip geriausiai atskleisti gamintojo dirbtinio intelekto potencialą, pagerinti prekės ženklo įvaizdį ir paversti jų siūlomų technologijų naudą labiau apčiuopiama eiliniam vartotojui.
Taip kilo idėja padėti daugiau nei 32 mln. negirdinčių vaikų visame pasaulyje išmokti skaityti. Pasitelkęs dirbtinį intelektą, „Huawei“ sukūrė programėlę „StorySign“, kuri skenuoja pasirinktos vaikiškos knygelės tekstą ir iš karto jį verčia į gestų kalbą.
Kaip praneša „Marketing Week“, programėlė buvo tokia sėkminga, jog laimėjo du „Marketing Week Masters Awards“ apdovanojimus – pirmąjį už prekės ženklo inovaciją, o antrą – už mobiliųjų technologijų ir programėlių rinkodarą. Ji taip pat sulaukė daug dėmesio ir kitose kategorijose.
Klausos sutrikimai – opi problema visame pasaulyje. Net 90 proc. klausos negalią turinčių vaikų auga girdinčių tėvų šeimose, kur gestų kalba nepraktikuojama, todėl tėvai negali prieš miegą tokiai atžalai perskaityti pasakos.
Dauguma (57 proc.) kurčiųjų vaikų taip ir nebaigia mokyklos, darbą turi mažiau nei 40 proc. suaugusiųjų, turinčių tokią negalią. Sunkumai bandant išmokti skaityti (nes tokie asmenys negali mokytis fonetiškai), sukelia nemenkų keblumų.
„Huawei“ ir „FCB Inferno“ manė: jeigu pavyktų padėti kurtiesiems vaikams žodžius susieti su gestais, tai padėtų jiems išmokti skaityti ir padidintų jų galimybes ateityje.
Tam, kad idėją pavyktų paversti realybe, prireikė 11 tarptautinių su klausos negalia dirbančių organizacijų pagalbos – jos padėjo testuoti programėlę ir ją tobulinti tol, kol ji atitiko negirdinčių vaikų poreikius. Programėlės bandymuose dalyvavo ir šeimos bei mokyklos, norėta tiek tėvų, tiek mokytojų atsiliepimų ir pastabų.
Norėdami pasinaudoti programėle, vartotojai pirmiausia turi pasirinkti vaikišką knygelę, tada telefone įsijungti programėlę ir skenuoti tekstą. „StorySign“ žodžius paverčia gestų kalba. Žodžiai, kurių atitikmuo vaizduojamas, paryškinami.
Prasidėjęs nuo kelių pasirinktų knygelių, „StorySign“ projektas tapo toks sėkmingas, jog bendrovė „Huawei“ klausos negalią turinčių asmenų raštingumo projektams skyrė 375 tūkst. svarų, pristatė programėlę Kinijoje ir pasirašė bendradarbiavimo sutartį su leidykla „Penguin Random House“ dėl teisės naudoti jų knygas.
Programėlė taip pat paskatino atkreipti visuomenės nuomonės į negirdinčiųjų raštingumo problemas, kampanija iš viso pasiekė daugiau nei 1,5 mlrd. (kone dvigubai daugiau nei pirminis 604 mln. žmonių tikslas) žmonių, sugeneravo daugiau nei 1 tūkst. publikacijų (tris kartus daugiau nei norėta). Be to, tyrimai atskleidė, kad programėlė padėjo pagerinti ir paties „Huawei“ prekės ženklo įvaizdį.