„Kampanijos idėja kilo diskutuojant apie naująjį pastos skonį. Juokavome, kad jei pasta – špinatų skonio, tai ar patiekalai tapo pastos skonio? Vadovaudamiesi šia atvirkštine logika ir sukūrėme kampaniją, kurios ašis – specialus dantų pastos „Ecodenta“ meniu. O svarbiausia dalis, kad pasta taip atsidūrė ten, kur jos labiausiai reikia – po maisto“, – apie kampanijos idėją pranešime žiniasklaidai pasakoja reklamos agentūros „McCann“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Siekis provokuoti

„Esame drąsus prekės ženklas, todėl ir šia naujosios dantų pastos įvedimo kampanija norėjome lengvai paprovokuoti sakydami, kad špinatai tinka visur – ir maiste, ir tarp dantų“, – komentuoja „Ecodenta“ prekės ženklo vadovė Ugnė Steliulionytė.

Anot jos, netradicinė riboto leidimo dantų pasta reikalauja ir kitokio, neįprasto pristatymo.

„Špinatų ekstraktas tikrai nėra dažnas ingredientas burnos higienos priemonių srityje – tad atitinkama turėjo būti ir įvedimo kampanija. Kurdami šią pastą nenaudojame ir standartinių maketų. Jau daugelis yra pamėgę šias daržoves kaip kokteilių, įvairių patiekalų ar net konditerinių gaminių ingredientą, todėl komunikacijoje nusprendėme nuo to per daug nenutolti. Juolab, kad špinatai tinkami ne tik sveikai mitybai, bet ir natūraliai dantų priežiūrai“, – sako prekės ženklo vadovė.

Kavinėse ir restoranuose norintieji galės išbandyti įvairių specialiai sukurtų patiekalų – nuo žaliųjų kokteilių su špinatais iki picų. Užsisakiusieji šių naujienų dovanų gaus naująją dantų pastą. Tačiau tai – ne vienintelis sprendimas, kaip pristatyti produktą.

„Maisto užsakymo programoje „Wolt“ sukurtas specialus meniu, iš kurio užsisakiusieji patiekalų naująją dantų pastą gaus tiesiai į namus. Dantų pastą su špinatų ekstraktu pristatėme ir garsiems žmonėms. Jiems ją ant sidabrinio padėklo įteikė senovine padavėjo apranga apsirengęs aktorius. Iš reakcijų supratome, kad atidengus padėklą žmonės nesitikėjo pamatyti dantų pastą ir šepetėlį.

Juk atidengus tokius padėklus įprasta matyti gurmaniškus patiekalus, o ne dantų pastą. Taip pat viename iš prekybos tinklų turime specialius produktų išstatymus, kuriais taip pat lengvai provokuojame ir norime sukelti šypseną, sakydami, kad špinatai ant dantų nuo šiol gerai. Visur reklamose akcentą vizualuose skiriame špinatams, o ne produktui“, – pasakoja U. Steliulionytė.