Siekė pasakoti pozityvią istoriją

Viešumoje miestų reklamos aptariamos vis dažniau. Paskutinė dėmesio centre atsidūrusi Vilniaus viešinimo kampanija sulaukė dviprasmių vertinimų ir aštrių diskusijų. Todėl Kėdainių reklamos kūrėjai išsikėlė tikslą – sukurti pozityvią istoriją, kuri, visų pirma, įkvėptų pačius miestiečius, o galiausiai – paskatintų atvykti ir turistus. Tokios Kėdainių miesto reklamos kūrimą inicijavo aktyvių kėdainiečių klubas „Genas Kėdainiai“, kuris lėšas projekto įgyvendinimui surinko suburdamas vietos verslus.

„Kėdainiai yra pasmerkti klestėti dėl daugelio priežasčių: geografinės padėties, susisiekimo galimybių, didingos, įkvepiančios istorijos, unikalaus senamiesčio, įdomaus kultūrinio gyvenimo, puikiai veikiančių ir naujai besikuriančių verslų, geros švietimo kokybės ir prieinamumo bei daugelio kitų dalykų. Šie ir kiti argumentai mums leidžia sakyti, kad esame geriausias mažas miestas Lietuvoje. Jeigu kažkas tuo netiki, greičiausias būdas tuo įsitikinti – aplankyti Kėdainius“, – pasakoja vienas iš idėjos autorių, kėdainietis Benas Cechanavičius.

Laikas Kėdainius pažinti kitaip: agurkai ir ledai jau tik anekdotas

Kėdainiai kitų šalies gyventojų akimis dažnai siejami su agurkais ir ledais. Šiais, konkrečius asmenis ar laikotarpį primenančiais stereotipais, dažnas kėdainietis siekia atsikratyti. Nei agurkai, nei ledai nebėra raudonuoti verčiantis miesto atributas. Dabar jie – išskirtinių ir netikėtų gastronominių kūrinių akcentas: atvykę turistai gali pasimėgauti autentiškais agurkų ledais, įsigyti įvairiausių gaminių: nuo agurkų džemo iki agurkinio midaus.

Šalia įdomių gastronominių patirčių Kėdainių reklamoje pristatoma ir turtinga miesto istorija, architektūra bei kultūrinis gyvenimas. Vaizdo klipe užfiksuoti kadrai daugiau nei 30-yje vietų. Miesto svečiai kviečiami atrasti net 6 išlikusius skirtingų konfesijų maldos namus, viename iš jų išlikusį ir turistams atvirą Radvilų mauzoliejų. Klipas kviečia patirti žydiškas, angliškas ir lietuviškas tradicijas įvairiose edukacijose. Gamtos mylėtojams siūloma leistis į žygį piligrimų keliu, plaukti baidarėmis, atsipalaiduoti šile ar pažinti „lietuviškąsias Alpes“ – fosfogipso kalnus.

Muzika per džiazą, šokis per lindyhopą, maistas per netikėčiausius skonių atradimus ir puikiai atskleistas miesto daugiakultūriškumas įrodo, kad tai modernus ir šiuolaikiškas miestas. Iš čia panašiu atstumu galima pasiekti visus šalies didmiesčius ar net dvi Baltijos sostines (Vilnių ir Rygą) traukiniu, primenama pranešime.