„Į prekių ženklo pokytį ėjome nuo to laiko, kai prieš trejus metus pasikeitė partnerių struktūra ir susibūrė dabartinis stiprus komandos branduolys. Norėjome, kad agentūros vardas būtų modernus, atviras, gerai suprantamas ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse, kur veikia „PROI Worldwide“ tinklo agentūros, bei išlaikytų vilnietišką tradiciją. „Salve“ lotyniškai reiškia „Sveiki“ – tai yra žodis, nuo kurio prasideda bet kuri komunikacija. Vilniuje iki šiol galima rasti slenksčių su išlikusiu užrašu „Salve“, – kalba „Salve Agency“ direktorius Artūras Jonkus.
„Salve Agency“ teikia strategines konsultacijas, krizių komunikacijos bei pokyčių valdymo, korporatyvinės bei integruotos komunikacijos paslaugas, veda komunikacijos mokymus. Agentūros pajamos 2022 metais augo beveik 32 proc., palyginti su 2021-aisiais, ir pasiekė arti 395 tūkst. eurų.
Komunikacijos agentūroje „Salve Agency“ agentūroje dirba 5 darbuotojai. A. Jonkaus teigimu, agentūra pasirinko būti santykinai nedidelė, kad konsultantai būtų kuo arčiau klientų, galėtų dirbti kaip partneriai, kiekvienam skirdami asmeninį dėmesį, gerai įsigilindami į klientų veiklos specifiką bei padėdami pasiekti iškeltus tikslus. Didesnius projektus agentūra vykdo pasitelkdama reklamos, žiniasklaidos planavimo ir kitus partnerius.
Naująjį „Salve Agency“ prekių ženklą bei vizualinį identitetą kūrė rinkodaros agentūra „TBWA\Vilnius“.
„Agentūrinis bendradarbiavimas įvaizdžio klausimais yra gana retas reiškinys, bet vis įsitikiname, kad tai tiesiausias kelias į kokybę. Įsiklausymas ir profesinė empatija buvo „Agency 1323” perėjimo į „Salve Agency“ pagrindas. Siekėme, kad naujasis pavadinimas turėtų daugialypę gilią prasmę, transliuotų sąsają su komunikacijos sritimi, atspindėtų profesionalaus kolektyvo brandą, būtų paprastas ir lengvai suprantamas tarptautiniame kontekste, o kartu – kad po pokyčių visi jaustųsi savame kūne“, – kalba Asta Grabliauskienė, „TBWA\Vilnius“ direktorė.
A. Grabliauskienė sako ne tik esanti užtikrinta bendru rezultatu, bet ir visą bendradarbiavimo procesą vertina kaip pavyzdinį. „Pokyčiai vyko itin organiškai ir intuityviai. Po aiškiai suformuotos ambicijos sekė diskusija, įtraukusi visą „Salve Agency“ ir didžiąją dalį mūsų komandos. Dar kartą įsitikinome, kokį postūmį ir energiją duoda gyvos darbinės sesijos, neapsiribojant „briefo“ išsiuntimu elektroniniu paštu. Kokybiško užduoties suformulavimo ir „pasiėmimo“ žingsnius sekė kūrybos etapas, vėliau meno vadyba bei įgyvendinimas, tad „Salve Agency“ gimė ir visiškai atsinaujino per pusmetį, užtikrintais žingsniais žengiant pirmyn be sustojimų ar dairymųsi atgal“, – sako A. Grabliauskienė.
„Salve Agency“ yra didžiausio pasaulyje nepriklausomų agentūrų tinklo „PROI Worldwide“ atstovai Lietuvoje bei Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) nariai.
Tarp komunikacijos agentūros „Salve Agency“ klientų – Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacija, „Lietuvos draudimas“, „Nordcurrent“, „EBV Finance“, „Lex Ano“, „NOD Baltic“, „Countline“, „Eriadas“, „Noviti Finance“, „Lux Express“ ir kitos įmonės.