„ICCO atliekami rinkos tyrimai, tarptautinės paslaugos, profesiniai renginiai ir pasaulinis kolegų tinklas praturtins Lietuvoje dirbančių KIA agentūrų įrankių arsenalą. Taip pat tikimės, kad iš Lietuvos galėsime prisidėti įžvalgomis, idėjomis ir žiniomis, kuriant tarptautinį komunikacijos industrijos dialogą, bendradarbiausime su kitais ICCO nariais tobulinant pasaulinius komunikacijos profesijos standartus. Dabar ypač svarbus laikas komunikacijos industrijai susiburti ir bendradarbiauti sprendžiant profesinės etikos, standartų ir kitus svarbius klausimus“, – teigia KIA tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.
A. Jonkus tapo ir ICCO tarybos nariu.
„Šiuo audringu laikotarpiu Europoje itin svarbu, kad tarptautinė ryšių su visuomene bendruomenė dirbtų išvien ir palaikytų mūsų bendrą tikėjimą žodžio laisvės svarba, todėl džiaugiuosi galėdamas pasveikinti KIA asociaciją ir jos narius prisijungus prie ICCO“, – komentuoja ICCO generalinis direktorius Francis Ingham.
Pasak jo, Lietuvos Komunikacijos industrijos asociacijos ir kitų narių pasitikėjimas tokiomis pasaulinėmis narystės organizacijomis kaip ICCO šiais neramiais laikais tik paryškina narystės vertę.
Komunikacijos industrijos asociacija įkurta 2009 metais siekiant stiprinti profesinius standartus ir gerinti komunikacijos verslo aplinką šalyje. Asociacija vienija aukščiausius veiklos kokybės standartus propaguojančias agentūras: „Adverum“, „Agency 1323“, „Bosanova“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service/Edelman Affiliate“ ir „Publicum FComm“.