„Šių metų konferencijos tema The Growth pažymi ne tik naujausias marketingo strategijas ir tendencijas reikalingas verslo augimui, bet ir marketingo profesijos Lietuvoje stiprėjimą, marketingo bendruomenės didėjimą, marketingo, kaip verslo augimo variklio, pripažinimą versle ir visuomenėje, o taip pat dvigubą LiMA šventę – jubiliejinę LiMA Day Lietuva konferenciją ir LiMA dvidešimtmetį“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
LiMA partnerio „Salesforce“ skaitmeninių sprendimų direktorius Baltijos šalyse Vilius Kavaliauskas pastebi, jog šiandien verslo augimas yra neatsiejamas nuo technologijų integravimo į verslo procesus, ypač marketingo veikloje.
„Kalbant apie marketingo technologijas, dauguma įmonių Baltijos šalyse vis dar laikosi atgyvenusių standartų, o pasvaičiojimai apie dirbtinio intelekto naudas sustoja ties pavieniais „Chat GPT“ eksperimentais. Mažėjant takoskyrai tarp marketingo ir informacinių technologijų, reikėtų pradėti nuo pagrindų – įmonės ir marketingo komandos privalo pradėti matyti marketingo technologijas holistiškai ir visų pirma suprasti duomenų integracijos bei sistemų vientisumo vertę personalizacijai, analitikai bei automatizavimui“, – sako V. Kavaliauskas.
Konferencijoje – rinkos lyderių įžvalgos
Konferenciją atidarys profesorius, „Forbes“ žurnalo įtrauktas kaip TOP futuristas, knygos ,,Moonshot thinking: 12 habits to transform disruption into opportunity“ autorius Ivanas Bofarullis su pranešimu apie tai, kaip maksimaliai išnaudoti turimą įmonės potencialą ir augimo galimybes, kartu sumažinant strateginę riziką. „Civitta“ partnerė, LiMA valdybos pirmininkė Rūta Gaudiešienė, SMP savo pranešime pateiks konkrečius „must-do“ veiksmus 2025-iesiems – keturių marketingo sričių transformacijos planą nuo analitikos iki komandos sudėties.
Sprintas, estafetė, maratonas ar paprastas ėjimas – kuris judėjimo tempas iš tiesų greičiausias, atsakys skaitmeninės rinkodaros strategas, „Choco Agency“ partneris Tomas Nemura, o „Synthesis Consulting Group“ direktorius ir partneris Gediminas Užkuraitis pažvelgs giliau į prekės ženklų kūrimą, vystymą ir augimą bei atsakys, kas laukia toliau.
Marketingo ir reklamos ekspertas, buvęs agentūros „Tabasco“ direktorius iš Estijos Karlas Multeris pasidalins, kaip siekti karjeros marketingo srityje ir parodys, kaip išsiskirti iš kitų, įvaldyti pasakojimo (angl. storytelling) meną bei įkvėps veikti drąsiai. Kokias klaidas daro nauji marketingo vadovai ir kaip šios klaidos gali paveikti organizaciją, papasakos „Swedbank Lietuvoje“ pardavimų valdymo ir marketingo departamento direktorius, ,,Metų CMO’24“ Ąžuolas Zubkonis, SMP.
Kokiomis naujomis kryptimis vystosi dirbtinis intelektas ir kokią jis įtaką turės marketingo sričiai per ateinančius penkerius metus, parodys dirbtinio intelekto treneris, „WhyAI“ įkūrėjas Antanas Bernatonis. „LRT“ rinkodaros skyriaus vadovas Mantas Velykis atsakys, kaip ne tik neišprotėti nuo dirbtinio intelekto, bet ir jį praaugti, o apie progresyvius marketingo sprendimus papasakos „Soma Agency“ ir „Havas creative“ vadovas Arijus Žakas.
„Caption“ ir „Venudu.lt“ vadovas Karolis Rimkus papasakos, ką turėsime keisti socialinių tinklų komunikacijoje 2025-aisiais, o į klausimą, kodėl ,,ne“ kartais yra ,,taip“ komunikacijoje, atsakymo ieškos agentūros „Truth.“ strategas Tomas Bartninkas. Jis taip pat pasidalins technika ir pavyzdžiais, kada neigiamybę galima išnaudoti kaip įrankį, suteikiantį pagreitį prekės ženklo ar organizacijos augime.
Kokia yra naujoji nuomonės formuotojų karta, kaip jie vertina sekėjus ir prekės ženklus ir kaip verslui atrasti sėkmingą bendradarbiavimo receptą su jais, diskutuos jaunieji turinio kūrėjai Simona Cymbaliukaitė, Justas Pačeliūnas, Inidė Jasnauskaitė-Jonaitė, jos vadybininkas, videografas Osvaldas Jonaitis, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė Dominyka Jonušienė ir „Influenceriai.lt“ įkūrėja Laura Aleksandravičiūtė.
Konferenciją vainikuos ekspertų žvilgsnis į ateitį. Įžvalgomis apie skirtingus scenarijus, kaip keisis marketingas ir kokiais principais vadovausimės ateityje dalinsis „Synthesis Consulting Group“ partneris strategas Andrius Grigorjevas, „Linas Agro“ marketingo ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims Kristina Mažeikytė, SMP, „Salesforce“ skaitmeninių sprendimų direktorius Baltijos šalyse Vilnius Kavaliauskas, „Delfi Lietuva“ marketingo ir komunikacijos
vadovė Vaida Budrienė ir „Nord Security“ marketingo vadovė, „Metų CMO’21“ Toma Sabaliauskienė.
Jubiliejinė konferencija „LiMA Day Lietuva’24: The Growth“ vyks lapkričio 21 dieną gyvai Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“, Vilniuje ir internetu.
Daugiau informacijos ir registracija čia.
Apie Lietuvos marketingo asociaciją
Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija, sukaupusi daugiau nei devyniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1300 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.