Paprastai „John Lewis“ savo kalėdinėms reklamoms skirdavo įspūdingus biudžetus, pavyzdžiui, vienoje iš jų filmavosi pats Eltonas Johnas.
Šiemet nuspręsta imtis kiek kitokios taktikos ir pasirinkta animuota reklama, primenanti, kad kartu visada galima nuveikti daugiau.
Kaip portalui „Marketingweek“ komentavo „John Lewis“ atstovai, šiemet jie žinojo turintys padaryti kažką kitokio. Kai prasidėjo pandemija, jie buvo pradėję planuoti kalėdinę kampaniją, ir teko keisti sprendimą ne dėl scenarijaus detalių, o dėl pačios idėjos, kurių šiais metais buvo siūloma itin daug. Galiausiai buvo nuspręsta, kad turi būti akcentuojami gerumo gestai.
„Tai buvo tiesiog natūrali idėjos evoliucija. Pasisėmėme įkvėpimo iš to, kiek daug įvairių gerumo iniciatyvų vyko visoje šalyje. Mūsų socialinės iniciatyvos platforma „Duok šiek tiek meilės“ (ang. „Give a little love“) taip pat palaipsniui vystėsi per visą vasarą“, – pasakojo „Waitrose“ vyresnioji rinkodaros vadybininkė Joanne Massey.