Britų prekybos tinklas „John Lewis“ pristatė 2023 m. kalėdinę reklamą, kurioje šį kartą – istorija apie mažą berniuką ir jo prižiūrimą augalą-musių gaudyklę. Reklamoje girdimas ir garsiojo operos dainininko Andrea Bocelli balsas.
„John Lewis“
35 straipsnių
Ar gali būti, kad kalėdinės reklamos, ilgą laiką buvusios svarbia prekės ženklų įvaizdžio dalimi ir neoficialiomis reklamos kūrėjų išradingumo varžybomis, netrukus visai dings iš eterio? Reklamos ekspertas, „Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta mano, kad šis žanras – jau išsisėmė, ką iliust...
Charlie Pears neturi skalbinių džiovinimo mašinos. Praėjusią žiemą, kai jai ir jos partneriui Joe prireikdavo išdžiovinti skalbinius, jie tiesiog įjungdavo šildymą savo šimto metų senumo name šiaurės rytų Anglijoje ir sukabindavo drabužius ant radiatorių.
Ruošimasis didžiosioms metų šventėms įsibėgėja. Kaip rodo KOG instituto atliktas tyrimas, 45 proc. planuojančių pirkti dovanas, planavo tai daryti lapkričio pabaidoje arba gruodžio pradžioje, o 7 proc. prisipažino darysiantys tai paskutinę savaitę. Visgi, Kalėdos tikrai bus – tyrimas rodo, kad šieme...
Kalėdinės reklamos – labai specifinis žanras, ne tik atskleidžiantis kūrybiškumą, bet ir matuojantis visuomenės temperatūrą, atliepiantis ekonominės situacijos realijas. Panašu, kad taupymo režimą šiemet jungia ne tik prekybos tinklų klientai – neišlaidauja ir patys tinklai. Pernai daug investavę į ...
Britų mažmeninės prekybos tinklas „John Lewis“, kasmet itin daug investuojantis į kalėdines reklamas, kurios dažnai įvardinamos kaip laukiamiausiomis, šiemet demonstruoja daug tylesnį ir subtilesnį požiūrį į įprastą Holivudo produkciją. Dingo sniego mašinos, ateiviai ir kelių milijonų svarų žvaigždė...
Britų bendrovė „John Lewis Partnership“ pranešė, kad pirmąjį metų pusmetį patirtus 99 ml. svarų sterlingų (114 mln. JAV dolerių) nuostolius nulėmė „beprecedentė pragyvinimo krizė“ Jungtinėje Karalystėje.
Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ kalėdinė reklama nominuota prestižiniam Jungtinių Amerikos Valstijų „Art Directors Club“ (ADC) apdovanojimui už režisūrą/režisieriaus darbą. Toje pačioje judančios medijos, reklamos ir žaidimų kūrimo meistrystės kategorijoje tarp geriausiųjų atsidūrė ir tokie garsū...
Reklamos pasaulyje kalėdinis laikotarpis kiekvienais metais itin svarbus. Visi prekės ženklai ieško kuo atkreipti į save dėmesį, kaip sustiprinti savo įvaizdį ir vartotojų mintyse susieti save su gražiausiomis emocijomis. Tad kam šiemet tai pavyko padaryti geriausiai?
„John Lewis“ išėmė iš prekybos vaikišką šventinę suknelę, kai pasipiktinę tėvai boikotavo ją dėl pavadinimo (22)
Britų mažmeninės prekybos tinklas „John Lewis“ nusprendė iš prekybos pašalinti vaikišką vakarėlių suknelę, kai tėvai ėmė piktintis jos pavadinimu.
Viena už kitą puošnesnėmis ir išradingesnėmis dekoracijomis dabinasi ne tik pagrindinės miestų aikštės, bet ir viešbučiai, restoranai, prekybos centrai, krautuvėlių vitrinos. Ar tai – tik nekalta grožio puota? O gal sumanus rinkodaros elementas? Ar investicijos į šventines dekoracijas padeda plėtoti...
35 metų kūrybininkas Mantas Velykis reklamos industrijoje sukasi daugiau nei dešimtmetį. Pakankamai, kad savo kišenėje turėtum ir reikšmingų darbų, ir svarių apdovanojimų, ir vieną kitą karčią piliulę. Jis su malonumu ragavo vadinamojo agentūros gyvenimo, bet visai neliūdi atradęs darbo ir laisvalai...
Koronaviruso pandemija, sujaukdama pasaulį, neaplenkė ir reklamos rinkos: neseniai atlikto tyrimo duomenimis, 75 proc. prekės ženklų sumažino reklamos biudžetus, dėl to agentūros kai kuriose šalyse prarado net iki 91 proc. pajamų. Nukentėjo ir didelė dalis reklamos kanalų, o ypatingai – lauko reklam...
Šiandien socialiniuose tinkluose pasirodė laukiamiausia tituluojama „John Lewis“ ir jos partnerės „Waitrose“ kalėdinė reklama.
„John Lewis“ vykdančioji direktorė Paula Nickolds, jau kitą mėnesį turėjusi užimti naują prekės ženklo vadovės poziciją, ne tik nesiims naujos rolės, bet ir paliks įmonę po prastų kalėdinio sezono pardavimų rezultatų visame parduotuvių tinkle.
„Christmas creep“ etiketę vartotojai dažniausiai suteikia organizacijoms, kurios vis ankstina savo kalėdinę komunikaciją ir pradeda komunikuoti dar tik įpusėjus spalio mėnesiui.
Kaip ir kiekvienais metais prieš Kalėdas televizijos ekranus ir internetą užplūsta skirtingų įmonių kalėdinės reklamos.
Britų prekybos tinklas „John Lewis“ kasmet skiria tiek daug dėmesio savo kalėdinei reklamai, kad jos laukimas tampa tikru įvykiu, o pasirodymas eteryje daugeliui jau reiškia artėjančių švenčių pradžią. Šių metų reklamoje pasakojama miela istorija apie drakoniuko ir mažos mergaitės draugystę.
JAV ir daugelyje Vakarų šalių švenčiamas Helovinas yra ne tik smagi pramoga. Šios šventės metu sukaupiami milžiniški kiekiai moliūgų, biologiškai neskaidaus plastiko ir baterijų atliekų, rašoma pranešime.
Neklausykite senų patarimų slėpti brangenybes po pagalve, seife ar apatinių drabužių stalčiuje – tai bus pačios pirmosios slaptavietės, kurias patikrins profesionalūs vagys, ieškodami juvelyrinių dirbinių ar grynųjų pinigų, rašo „The Guardian“.